נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לעתים אנו הולכים ברחוב ונתקלים במשהו מוזר, איזשהו "אי" שאיננו קשור בהכרח לסביבה בה הוא נמצא, וכך ניתן לתאר את מיקומה של מסעדת ומעדניית לוקנטה - אי קולינארי בלב ליבה של שכונה בצפון תל אביב. פירוש המילה בתורכית הוא "מסעדה עממית פשוטה".

לוקנטה, קומפקטית מאוד עם תאורה ועיצוב ביתי, מה שמקנה לה אווירה אינטימית ומשפחתית. על התפריט והאוכל אחראי השף שלמה עזרן, יוצא התכנית מאסטר שף, ויוצר מנות עם שילובים מעניינים של טעמים. הסעודה במסעדת לוקנטה תשאיר אתכם עם חיוך בעיקר בגלל האוכל, אך גם בגלל החשבון, כיוון שהמחירים במסעדה שווים לכל כיס.
מסעדה ומעדנייה. לוקנטה

החגיגה החלה
הפשלנו שרוולים ואנחנו מוכנים. מלצרית חביבה מביאה לנו את לחם הבית עם ממרח פלפל חריף, סלט עגבניות עם פלפלים וחמאה. מצוין כמנת פתיחה, ופותח את התיאבון לארוחה. לשתי המנות הראשונות של הערב קיבלנו קציצות כרישה עם יוגורט כבשים וממרח פלפלים - מנה מעולה שמשלבת בתוכה כמה טעמים. הכרישה הייתה נפלאה ומאוזנת מאוד עם היוגורט, והטאצ' של הפלפלים בהחלט משדרג, כך שאני בהחלט ממליץ עליה כמנת פתיחה.

מנה נוספת הייתה ספיישל של ממולאים - ארטישוק ממולא נהדר וגדול, טעים פריך ועסיסי עם מיצים, לידו כרוב ממולא נהדר ושניהם מכוסים באפונים טעימים ופריכים. באמת מדובר במנה מנחמת המזכירה לי לגמרי את הבית של אמא. הממולאים מגיעים עם עלים ואגוזי מלך על מצע של טחינה, והשילוב ביניהם יוצר טעמים מיוחדים המעלים באופן אוטומטי חיוך רחב על פנינו.

בשר זה העיקר
קיבלנו למנות העיקריות שתי מנות בשר מופלאות ופשוטות לכאורה, אך כל אחת מהן הייתה כל כך מדויקת בטעמיה ולקחה אותנו למחוזות נהדרים. הראשונה הייתה נקניקיות מרגז והיא מגיעה עם סלט עגבניות שרי מגוון, רענן וצבעוני עם כמה סוגים של שרי, וליד טחינה דלילה נהדרת שכיף לטבול בה את המרגז החרפרפות. אז הכול ביחד יוצר מיקס טעמים מאוד טעים. המנה הנוספת הייתה קבב טלה, עגבנייה ובצל על הגריל, וצ'יפס שאני חייב לציין שהוא אחד הטעימים והפריכים שאכלתי - צ'יפס בצורת מגלשה כזו, וכך יותר נוח לטבול אותו. המנה מגיעה גם עם איולי ארטישוק וטעים שמשתלב ממש טוב עם הבשר.
לקינוח קיבלנו עוגת שוקולד ללא קמח עם גבינת מסקרפונה ודובדבנים מעל. העוגה הייתה טעימה מאוד והיתה אקורד סיום מתוק לערב נהדר.
קציצות כרישה מעולות

אוהבי יין יחיו
חובבי היין צריכים לדעת כי בלוקנטה יש תפריט יינות עשיר מאוד. כמו כן, כיוון שיש מעדנייה גם במסעדה ניתן לקנות מגוון של מוצרים הביתה - שמנים, ממרחים, ריבות ועוד.
סלט עגבניות של לוקנטה
אז אם אתם מחפשים מקום אינטימי לדייט, לארוחה טובה או לסתם מפגש חברתי נחמד באזור צפון תל אביב - לוקנטה היא מקום מעולה בשבילכם.

חשבון בבקשה:
קציצות כרישה - 38 שקלים
נקניקיות מרגז - 56 שקלים
ממולאים - 48 שקלים
קבב טלה - 64 שקלים
עוגת שוקולד - 28 שקלים
שורה תחתונה: 234 שקלים לזוג סועדים

לוקנטה, בוני העיר 9, תל אביב. 053-9381380

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
לוקנטה בתל אביב
053-9381380

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?