נגישות
נגישות

בשרים איכותיים מרמת הגולן במסעדת מרינדו

מסעדת מרינדו התרחבה לאחרונה ונוספו לה סניפי קצביות ומעדניות באזור המרכז. הבשר מגיע מעדרים שהיא מטפחת בעצמה, ובנוסף מייצרת גם שמן זית, יין, בירות ועוד. כתבנו התארח ודיווח על חוויית בשרים מיוחדת במינה

מסעדות בצפון המסעדות של rest
שי ירון
תאריך פרסום: 17/12/2015, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מעטות המסעדות בארצנו השולטות בכל שרשרת האספקה של הבשר - מגידול וטיפוח ועד הבאתו אל שולחן הסועד, במיוחד אם מדובר בבשר איכותי ובגידול הומני. תפיסה זו, שנקראתFarm to table  , הולכת ותופסת תאוצה בעולם, שכן היום יותר מאי פעם, הסועדים רוצים לדעת מהיכן מגיע הבשר, איך הוא טופל וכיצד הובא לשולחנם. 

קצביות ומכירה לכל חלקי הארץ
מסעדת מרינדו שנמצאת בכניסה לקיבוץ עין גב דוגלת בתפיסה זו ומביאה במובן זה חידוש מרענן בשוק המסעדות. המסעדה "נשענת" על עדר כבשי מרינו שהיא עצמה מגדלת, ומעבר לכך משווקת את תוצרת הבשר האיכותי שלה גם ברשת קצביות (שהן גם מעדניות) של מרינדו שנוספו עם השנים למסעדה (בתל אביב, רמת השרון ולאחרונה גם סניף במרכז הקולינריה החדש של ישראל-  שרונה מרקט) וגם בשיווק ישיר לצרכנים דרך אתר האינטרנט של המסעדה (לכל חלקי הארץ).

אזור הכינרת ורמת הגולן מאופיינים בטבע פראי, נחלים זורמים, צמחיה ענפה, מרחבים וכל הסביבה הטבעית הדרושה לגידול עדרים איכותיים בטבע. סביב התנאים האידיאלים הללו קמה ופועלת מסעדת מרינדו אשר מול עין גב. במרינדו מקפידים על תוצרת רמת הגולן ומשלבים ככל האפשר מוצרים נוספים מהאזור, דוגמת שמן זית שנמסק ממטעים בבעלות אנשי מרינדו, יין שמופק מכרם בבעלותם וכמו כן דבש ובירת בוטיק מרמת הגולן אשר נעשית במיוחד עבור הרשת.
מגידול הבשר ועד הצלחת

תפריט מפורט
הגענו למרינדו בערב קריר של אמצע השבוע. הדבר הראשון אליו שמנו לב הוא התפריט. כיף לראות תפריט כה מפורט עם הסברים על הבשרים השונים ומיקומם, והסברים רחבים על המנות עצמן. בהחלט מרשים ונעים לראות. חיש מהר הזמנו את המנות הראשונות. 

קודם כל הזמנו קרפצ'יו פילה עגל – נתחים דקים של פילה עגל מוגשים עם שמן זית, חומץ בלסמי, גבינת פרמז'ן וטוסטונים. לעומת קרפצ'יו אחרים המוגשים במסעדות, במנה זו היה אפשר מיד להבחין שמדובר בנתח פילה, שהקפיץ רמתה של המנה ואיכותה. בהחלט אחד מהקרפצ'יו הטובים שאכלתי.

שותפי לארוחה הזמין  נקניקיית טלה פיקנטית (כ-220 גרם) מגולגלת, מוגשת על מצע של בצל סגול לצד חרדל  (מנה הנקראת "מגולגלת"). נקניקיות איכות הפכו להיות יותר ויותר פופולריות בנוף המסעדות שלנו, וגם במנה זו היה קל לחוש באיכות הבשר.

טלה וטליה
למרות שכבר אכלנו כמות נכבדה של בשר, אי אפשר היה שלא להמשיך עם בשרים למנות העיקריות, כאמור המגוון וההסברים על הבשרים בתפריט הקשו מעט על הבחירה.  לבסוף החלטתי להזמין מנה בשם 'טלה וטליה' - מנה המשלבת צלעות טלה וטיבון טלה צלויים על הגריל (t-bone). גם כאן, בהמשך לשאר המנות, הבשר היה מצוין, איכותי ועם נגיעה נכונה של שומן ועשייה במידת מדויקת.

שותפי לארוחה החליט להזמין אנטריקוט 250 גרם. האנטריקוט הוא למעשה  בשר מגב העגל הנמצא צמוד לצלעות ומכיל כמות "נכונה" של שומן, כך שמצד אחד הבשר אינו שמן ומצד שני אינו מתייבש בצלייה, ויש לאוכלו כשהוא מיושן. לדעתו המנה הייתה מצוינת ועשויה היטב, בדיוק כמו שצריך לעשות בשר, במידה נכונה על הגריל, מעט תבלינים ובלי התחכמויות.
שבעים ומאושרים הזמנו קפה קטן ושוכנענו על ידי המלצרית לסיים בקינוח שנעשה במקום - קרם מלבי שמנת ומי ורדים בעיטור סירופ רימונים, פיסטוקים וקוקוס. סיום מתקתק ומושלם לארוחה מעולה.

מנה מנצחת
ההחלטה קשה, שכן כל מנות הבשר היו איכותיות ומצוינות, לכן נשאיר לקוראים את הבחירה כאשר הם יגיעו למסעדה. כל אחת מארבעת המנות שלקחנו מאוד מאוד מומלצת.

ממליץ להיכנס למעדנייה הצמודה למסעדה, שם מוכרים בשרים, יינות, בירות ומוצרי איכות מתוצרת רמת הגולן. המבחר גדול ומשובח, ואתם בהחלט תורמים לתעסוקה באזור. 

חשבון בבקשה:
קרפצ'יו פילה עגל – 45 ₪ 
"מגולגלת" – נקניקית טלה  - 39 ₪ 
אנטריקוט 250 גרם – 112 ₪ 
טלה וטליה 350 גרם – 122 ₪ 
קפה X2  - 18 ₪ 
מלבי ביתי – 22 ₪ 
סה"כ : 358 ₪  לארוחה בשרית מעולה ואיכותית לשני אנשים. ללא ספק נחזור שוב עם המשפחות!

מרינדו, בכניסה לקיבוץ עין גב.  053-9443542
 
* הכותב ביקר כאורח המסעדה

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הנמל 24 חיפה (צילום: באדיבות המקום)
ברוסטקה ב-HFA (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת גולדן קורל מול הים (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה על הים במסעדת אבו כריסטו עכו (צילום: באדיבות המקום)
דג קרודו במסעדת רפאלו חיפה (צילום: באדיבות המקום)
פיצות בביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג)
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)
פלטת סלטים במסעדת רותס (צילום: באדיבות המקום)
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי