נגישות
נגישות

טוקופיה

אל צלחתי הגיע נתח אנטריקוט משויש שנח לו בשלווה (רגעית בלבד) על חצאי תפוחי אדמה אפויים. עיטור מקורי של קליפת חציל מטוגנת קישט את הצלחת וחשף את הפן היצירתי והמוכשר של השף והבעלים, וכאן המקום להביע את הערכתנו אליו לא רק משום ההנאה הקולינארית שהסב לנו המקום אלא גם בזכות ההקפדה והדיוק הניכרים בכל דבר בטוקופיה

מסעדה ביום המסעדות של rest
אדווה גן סתיו
תאריך פרסום: 09/10/2005, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
העסקית בטוקופיה התחילה במרגריטות והסתיים בקפרינייה. בין כל האלכוהול הזה היה גם אוכל מצוין, מנות מקוריות והקפדה על כל פרט ופרט. טוקופיה, בגלל שמה, נותנת כבר מההתחלה הרגשה של משהו חדש ומסקרן. גם העיצוב שלה גורם כבר בכניסה לתחושה של מקום מיוחד,כזה שלא יאכזב.

לטוקופיה יש תפריט עשיר ומגוון הכולל גם ארוחות עסקיות בצהרים. העסקית של טוקופיה, כפי שמיד תראו, היא אחת העסקיות המשתלמות והמיוחדות, במיוחד בגלל כל הפינוקים הקטנים השזורים בה. לפתיח קיבלנו ג'בטה חמה וטריה מלווה בזיתים מצוינים שנעשים במקום, (כמו כל התפריט, כפי שנלמד בקרוב) בשום אפוי ובחמאה מתובלת. הכל הונח על לוח עץ מאסיבי. הפתיחים הטובים האלו חברו למרגריטות המעולות (הגדרתי לאלכוהול מעולה: אתה לא מרגיש אותו אבל הוא זוחל לך למוח) בטעמי תות, קיווי, פסיפלורה ולימון, חידוש מרענן שהוכנס לתפריט של טוקופיה לכבוד הקיץ הארץ ישראלי המהביל, ששמש לנו לחברה בעוד אנחנו מחכים למנות הראשונות.

בחרנו לטעום משלוש מנות ראשונות מתוך מבחר העסקיות המוצע: חצילים בלבנה ופלפלים קלויים ברוטב יוגורט, כנפי עוף בגריל ברוטב ברבקיו ופטה כבדים בקונפיטורת בצל ועלי רוקט. שלושת המנות היו טובות מאד, ואת הפטה אפשר בהחלט להכתיר כאחד הטובים שטעמתי. המנות היו נדיבות ויפות.

נחנו קצת, התרעננו בסורבה קליל והמשכנו הלאה. טוקופיה מקבלת בשר טרי יום יום ומיישנת אותו בעצמה. אל צלחתי הגיע נתח אנטריקוט משויש שנח לו בשלווה (רגעית בלבד) על חצאי תפוחי אדמה אפויים. עיטור מקורי של קליפת חציל מטוגנת קישט את הצלחת וחשף את הפן היצירתי והמוכשר של השף והבעלים, וכאן המקום להביע את הערכתנו אליו לא רק משום ההנאה הקולינארית שהסב לנו המקום אלא גם בזכות ההקפדה והדיוק הניכרים בכל דבר בטוקופיה, החל בסוג הסכין וכלה בצורת ההגשה המדהימה של הטראפלס, שנפגוש בהמשך. שימת לב דקדקנית כזו לפרטים נוסכים בסועדים את ההרגשה שכאן למשהו באמת אכפת. מול בן זוגי הוצבה קונסטרוקציה מרשימה של סטייק פרגית ברוטב טריאקי עם ירקות קלויים. היה יפה ובעיקר טעים.

כדי לסיים את הארוחה בחרנו בקינוחים שאינם חלק מהארוחה העסקית (מי יכול לעמוד בפני שוקולד בלגי?). קרם ברולה טוב וטראפלס קטנים ומעולים שסודרו בשורה אחר כבוד לאורך עלה יפיפה, בצלחת זכוכית גדולה. כמעט שלא רצינו להרוס. (אמרתי כמעט).
לסיום קיבלנו כוסית קיפרינייה שהיתה למזלנו עדינה מספיק כדי שנוכל להגיע הביתה בשלום.

הארוחה העסקית מוגשת בימים א' עד ה' בין שתים עשרה בצהרים לחמש אחר הצהרים במחיר שישים וארבעה שקלים.

טוקופיה
רח' הפטיש 6 נס ציונה
9389333-08

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טוקופיה בנס ציונה
053-9415906

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
המצב בטטה
אוכל מקומי
טיגוני קיץ
חיוך משוקולד
פיצה הסטורית
במבה והראש היהודי
עולם נעלם
המיקרוגל והפריכות האבודה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר