נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
מי שלא אוהב יומולדת שיקום? ברור שכולם וכך גם מקומות שנפתחים בעיר וסוגרים שנה אוהבים לחגוג. חגיגת (החוקית) השבוע מתקיימת בטמפל בר, ותאמינו לי שיש להם הרבה סיבות לחגוג. ה- Temple Bar – Irish Pub נפתח לפני שנה בסינמה סיטי ויצר תקדים, מקום בילוי לשעות הערב שממוקם בקניון. אחרי הכל זה ממש מדליק ללכת לשתות משהו אחרי הסרט (או לפניו) אבל בלי להזיז את האוטו.

הקונספט של המקום אירי לחלוטין, החל מהעיצוב שהובא במיוחד מהאי הירוק ונבנה לפי הוראות מדויקות, דרך האוכל והאווירה, כך שמהרגע שנכנסתם כאילו שהגעתם למתחם הטמפל בר בדבלין. על התפריט הופקד צחי בוקששתר אשר המספק מנות עזות טעם, שמתאימות כליווי לאלכוהול או לארוחה מלאה. ה-Temple Bar הנו פאב תוסס ומרכז תרבותי אירי, המספק מוסיקה אירית אותנטית, חגיגות, אירועי טעימות בירה וויסקי ועומד בראש הפאבים המובילים את תרבות האלכוהול והבילוי.

אז באנו לחגוג יומולדת ועוד שמחה, השקה של תפריט חורף. ככה מפרגן המקום לקבועים ומחדש כל עונה בתפריט מגוון ומסוגנן. פתחנו בסלט בטטות בכלל לא אירי (בחיי שזה השם שלו בתפריט), הכולל מבחר ארוגולה ועלים ירוקים, בטטות אפויות, בוטנים קראנצ'יים ורוטב חריף מתוק בניחוח צ'ילי. אחרי זה המנות זרמו לשולחן כמו בירה. צלי אירי – שזה הגרסא בבירה כהה לגולש שמוגש על מצע של פירה טעים. פאי גינס – פאי אירי מסורתי עם בשר בקר וקורנדביף שהיה מעולה. 700 גרם של ספייר ריבס טלה בגריל עם הרוטב של טמפל בר. ואם אתם אוהבים אוכל שאוכלים בידיים מומלץ בחום ה-Durum אנטריקוט שזו הגרסא המקומית לטורטייה מקופלת בבשר אנטרקוט משובח עם בצל, עגבניות ופלפל חריף בפיתה דקיקה.

הבירות גם הם חלק מהחגיגה, למשל מי שמזמין ג'ון מרטינס, משתתף בהגרלת כרטיס טיסה לבלגיה, וחוץ מזה יש מבצעים של בירות וצ'ייסרים של וויסקי לאלה שאוהבים לערבב. אפרופו מוזיקה, אז בשני, שלישי ורביעי יש הופעות של להקות המנגנות מוזיקה אירית, בערב שהיינו היתה להקה מצויינת אבל היא לא שרה (חבל), ואני אוהבת שהאירים שרים כי אז השמחה גדולה. התחושה שלי אם ינגנו משהו שאתם מכירים בטוח שתתחילו לזמר בציבור כאילו שרה'לה שרון בירכתיים.

אם נשאר לכם מקום, ורצוי אז יש גם קינוחים, עוגה גבינה ניו יורקית עשירה על גבול הפליליות, פאי תפוחים חמים וטעים עם גלידת וניל מעולה ועוד כמה כוכבים שמפאת העדר "עזרה לרכב" ויתרנו עליהם.

ליומולדת הזה כולם מוזמנים וכדי לחגוג כל שעליכם לעשות הוא לבוא, ויש מקום לכו-לם. אגב, אם אתם חבורה שמחה, מומלץ להזמין מקום מראש. מזל טוב להתראות ביומולדת בשנה הבאה (או בתפריט האביב).

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר