נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בקונדיטוריה הריח מגיע מאחורי הקלעים. כשנכנסים למזארין, פטיסרי בוטיק מפנק בהרצליה פיתוח, מיד עוטפים אותך ריחות האפייה. הבוקר היא השעה הכי מתוקה לבקר שם, כשאדי הלילה נשארים באוויר והמאפים הכי טריים עושים את דרכם מהתנור אל משכימי הקום. החנות נפתחת כבר ב-7:00 בבוקר ומגישה מבחר של מאפי בוקר ריחניים, עוגות ועוגות בחושות, מאפים צרפתיים (בעיקר מתוקים וכמה מלוחים) ובראוניז משוקולד עם גבינה. כל אלה מוצגים בצורה אסתטית ומזמינה ונעשים ביצירתיות מתוקה מאין כמוה.

על הנעשה מאחורי הקלעים אמון השף-קונדיטור אלון גולדמן, שכבר הספיק להיות קונדיטור במשך עשור שלם, לכתוב את פרק המתוקים בספרו של חיים כהן, לעבוד שש וחצי שנים בצרפת (שם היה גר בסמטת מזארין), שנה בניו יורק, ולהשתתף בפרויקטים ביוון ובתורכיה.

כשבאים רק לקפה אפשר לשבת ממש מול הוויטרינה או לתפוס מקום בגלריה. יש מספר מצומצם של שולחנות היות ומרבית הלקוחות פשוט נכנסים, מעמיסים ויוצאים. אנחנו ניצלנו בוקר שטמן בחובו יום מתיש, להתרגעות עם קפה ומאפה. הצמד הזה הוא כבר שם דבר, ובשעות הבוקר, תמורת 18 ₪ תוכלו לבחור משקה חם ומאפה מהתצוגה, רק קחו בחשבון שזה לא קל; מעבר לקרואסון הקלאסי, זה הממולא בשוקולד, יש גרסה מקמח מלא. הגרסה המקומית לדניש אף היא נראתה קורצת, אבל אנחנו בחרנו לנסות את בריוש הפיסטוק והמשמש, מאפה מלוח (מבצק עשיר בחמאה וכל טוב) במילוי גבינת ריקוטה ותרד. לא עמדנו בקריצות הפיתוי של בראוניז שוקולד-גבינה, שהיה דחוס ועשיר כמו שקיווינו.

לא רק קפה מוגש במקום אלא גם החליטות העשירות של אוצ'ה. בוויטרינה ראינו קישים שיחוממו לפי בקשה לאנשי הצהריים המחפשים משהו קליל יותר שאחריו אפשר לחזור לעבוד. מנה נדיבה של ¼ קיש וסלט תעלה 32 ₪ בלבד.

לכבוד ט"ו בשבט מציעים במקום מבחר של פינוקים לחג, כמו מארז של פירות אקזוטיים שיובשו בשיטות חדישות השומרות על טעמי הפרי, סדורות יפה-יפה בסלסלה עשויה שוקולד, או רחת לוקום ומרמלדת חבושים מתוצרת בית. אלה מתווספים למאפים, העוגות והקינוחים שניתן לארוז לחגיגה פרטית.

לסיכום, היופי בחוויות מתוקות הוא שאפשר לקחת אותן הביתה. כשהבצק איכותי , כלומר על בסיס חמאה, הקרואסונים מחזיקים מעמד נפלא אפילו עד למחר בבוקר (בתנאי שעמדתם בפיתוי ולא זללתם אותם בדרך הביתה). המקום כשר, חלבי והוא נסגר כשעה לפני כניסה השבת.

*הכותבת הייתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
השכן שלא ישן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר