נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

תקראו לזה ציונות, או חוש עסקי מפותח. העובדה היא שבליקר ההרצליאנית הכתה שורש בגליל באחד המקומות היפים ביותר. גוש שגב הוא לא רק פסטיבלים; יש פה עשרות ישובים קטנים ובינוניים ואוכלוסייה חובבת אוכל, שעד היום היתה צריכה להתפשר עם השפע המוגבל שמציעה העיר הגדולה כרמיאל, או לנסוע עד לנהריה או לחיפה לארוחה טובה. שם, על הגבעות החשופות בלב אזור התעשייה תרדיון, עם דק עץ ענק הפתוח אלי אופק, נפתחה לפני כחודש מסעדת בליקר – השלוחה הצפונית.

המסעדה מביאה לצפון את מה שבסניף בארנה הרצליה כבר למדו להפנים. אוכל איכותי, תפריט מגוון ומטבח יצירתי. המקום פתוח החל מהשעה 09:00 לארוחות בוקר ומציע מבחר אינסופי של טעמים הכוללים בין היתר מגוון טאפסים, ביצים, שתייה קרה וחמה (בקומבינציה אישית או זוגית); בוקר בריא או דיאטטי; שקשוקה מעולה ועוד מבחר שעונה לטעם של כולם. בצהריים יש תפריט עסקי משתנה המוגש כל יום באמצע השבוע בין 12:00-17:00.

אנחנו באנו בערב – ערב בנות על רקע משחק הכדורסל של מכבי תל אביב. חגגנו יומולדת לשתי חברות והחלטנו ללכת על מבחר של פתיחים. קרפצ'יו חצילים היה הראשון, חציל צלוי מסודר בשכבה דקה על צלחת ומגורר למעלה בגבינה בסגנון פטה. מנה מעולה של טבעות קלמארי מצופות ומטוגנות בניחוח גלילי הגיעה אף היא על מצע של חציל קלוי. וזה עוד לא הכל. בחרנו שני כריכים אחד של גבינות חם בדגש רוקפורי מעניין, ועוד חם אחד של רוסטביף. כדי לשמור על הגזרה הצפונית הוספנו סלט בליקר עם עוף, פטריות, זוקיני ואגוזים על מצע עלים ירוקים. רוטב הויניגרט טרגון התאים בול. השירות המקצועי של הרצליה עלה אף הוא צפונה וניכר במקצועיות של המלצרים ובבקיאותם בתפריט. פטה של כבדים היה האחרון שהגיע לשולחן. מצויד בבריושים קטנים, הוא עשה שמחה גדולה לבנות היומולדת. היה קצת קריר בחוץ, אבל בפנים שררה אווירה חמה ונעימה.

המרפסת של בליקר כבר הספיקה בזמן הקצר שלה לארח אירועים כולל בשישי בצהריים המאוחרים. תאמינו לי, כל אחד היה שמח לאכול את האוכל המצוין על רקע השמיים הגליליים ההופכים כתומים.

בין אם אתם עולים לחופשה בצפון, ובין אם אתם צפוניים מלידה שמחפשים גיוון - בליקר הגלילית עושה לגליל רק טוב.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
שתזכה לחיי מדף ארוכים
השכן שלא ישן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר