נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לפני שלוש שנים וקצת הייתי בפתיחה של הריבר נודלס בר במתחם הבורסה ברמת גן, מדובר היה אז על מסעדה מראשון לציון, שעשתה עליה לעיר הגדולה והביאה בשורה אסייתית מרתקת. חגיגות יומולדת מבשרות קביעות, התחדשות ומצדיקות ביקור נוסף.

הריבר נודלס הוא בר איטריות תאילנדי וסושי בר, שמציע שילוב בין המטבח היפני והתאילנדי, תוך בנייה של קשת טעמים שבקצה אחד שלה מתקתקות, ובאחר חריפות עוקצנית. למרות החלוקה לכאורה, התפריט נטול חוקיות. תוכלו להרכיב ארוחה שכולה מנות ראשונות (כמו שאנחנו עשינו), או לגוון בפתיחות ועיקריות. היצירתיות בידיכם, אבל חובה להשאיר מקום לקינוח, אז קחו את זה בחשבון.

באנו בערב, המסעדה מגישה גם ארוחות עסקיות, והקבועים יסכימו שהאווירה של נודלס בר בלילה אינה דומה לזו של היום. קיבלנו מקום ישיבה אסטרטגי, עם הגב לקיר הלבנים האדומות (שחדי העין יבינו שהונחו הפוך), שהפך לאייטם עיצובי עצמאי וייחודי. הגוונים הם אדומים ושחורים, מוטיבים יפניים ואסיאתיים בטוב טעם.

טרום פתיחה הזמנו מיצים סחוטים טרי מבר המיצים. האחד של תפוזים וגזר, בשילוב שהשאיר טעמם של השניים והיה מצויין, ועוד אחד על בסיס מלון המתאים מאוד לחובבי הג'ינג'ר.

ראשון העולים לשולחננו היה הסלט הירוק, אם אתם תוהים מה אפשר לחדש בקערה? אז הנה ההפתעה, העלים עלי חסה טריים ופריכים; הבוטנים, על תקן הקראנצ' הבסיסי; והתוספת שתופסת היתה מקלוני צ'יפס דקיק של בטטה. רוטב הויניגרט המתקתק השתלב מצויין, ושמחנו מאוד שהביאו לנו קערית נוספת מהקראנצ' הבטטי הזה. חובבי המחמצים יהנו מאוד מהקים-צ'ה - ירקות מוחמצים חריפים. לא היינו בטוחים שאנחנו צריכים את השיפודים של מאקי בטמפורה אבל לא הצטערנו, היה שווה.

חיבתנו העמוקה לסושי הביאה אותנו לבחור מגש שיש בו מספיק לגדוד קטן של סמוראים יפנים, אבל מבחינתנו הוא היה בר חיסול. רול ספייסי טונה בצורת לב, היה הבנאלי שבחבורה. היה רול מצויין שהאצה הוחלפה בו במלפפון טרי מרענן ופריך במילוי של סלמון, ועוד אחד - פנקו מאקי שמו (או חביב הבנות) מלפפון, טמאגו (חביתה יפנית) וגזר עטופים בסלמון ושבבי לחם קלויים בטריאקי.

עוד מהראשונות טעמנו כנפים ברוטב סאקה צ'ילי במעטה פריך עד מאוד, ומנה נהדרת, הזכורה היתה לטובה עוד מהפעם הראשונה, של רצועות עוף ברוטב סאקה צ'ילי. אחרי שראינו שאסור להעליב את התפריט, ניסינו את הגרסה המקומית לאגרול, המכונה 2 סיגרים ממולאים בעוף וערמוני מים. אוי כמה שזה היה טעים, הסיגרים שמנמנים ומלאים בכל טוב, והמנה מוגשת עם טבילה של רוטב צ'ילי מתוק או טחינה יפנית.

בשלב הזה הבנו מהררי הצלחות שאולי שהגזמנו, בלי להצטער נזכרנו שיופיו של האוכל היפני הוא בכך שהוא נשמר מצויין ובדמיוני כבר ראיתי את ארוחת הצהריים של מחר. בטרם הרמנו דגל לבן נגלתה מתנת היומולדת. מדובר בביף נאגי מאקי, זהו סושי לקרניבורים שאינו כולל דגים נאים אלא גלילה של אנטרקוט פרוס דק דק, במילוי של ירקות ובתיבול פיקנטי עד חריף.

זוכרים את הקינוח, פה אין יפני או תאילנדי, יש מתוקים וכאלה שאסור לוותר. איך נשמע לכם וופל בלגי גדוש גלידה וקצפת, או קרם ברולה סמי פרדו בין שכבות של בצק פריך, לנו זה נשמע מעולה, אז טעמנו וליקננו את הצלחות.

החדשות הטובות הן שהסניף בראשון (שחגג זה לא מכבר 6 שנים) נפתח מחדש לאחר שיפוץ, ואותה חוויה מוגשת גם שם (וגם ברחובות), ולאלה המתכוננים לחורף ולשהייה ממושכת מתחת לפוך, דעו כי ישנו שירות משלוחים חדש לאיזור רמת גן, גבעתיים ותל אביב וכל היופי הזה יוכל להגיע אליכם הביתה.

היה טעים, לא יקר, עם שירות מקצועי אדיב וחייכני, המסקנה, מדובר במוסד שנראה שחיי המדף שלו יאריכו ימים.

*הכותבת היתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ריבר  בורסה ברמת גן
053-4247799

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
השכן שלא ישן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר