נגישות
נגישות

להתניע ולבוא

אורנת למפרט מחליטה בצעד נועז להזיז את האוטו מהחניה שמצאה בת"א לחניה שליד סבסטיאן בהרצליה. אחרי שנהנתה משלל כיבודים אלכוהוליים ומנות גורמה, התברר שההחלטה הגורלית השתלמה בגדול

מסעדה ביום המסעדות של rest
אורנת למפרט
תאריך פרסום: 18/01/2007, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לפעמים לצאת מגבולות תל אביב נראה לי מיותר. למה לצאת? לא צריך להזיז את האוטו מהחניה (רק להתניע פעם בשבוע), זיהום האוויר בדיוק במינון שהריאות שלי צריכות והמסעדות טובות. מה רע?  

השבוע, במקום להסתפק בהתנעה בלבד, החלטנו לנסוע בו קצת, ומסיבה מאוד מוצדקת. במרחק עשר דקות נסיעה מתל אביב (ברגעי החסד של הפקקים) נמצאת הרצליה (מקום משופע בחניה!) ובה "סבסטיאן".

כבר בכניסה העיצוב המטריף של המקום שובה אותך. כמו סרט אירופאי משנות השלושים, עושה לך חשק להתחבק. למי שלא הקדים להזמין ולא צפה את הביקוש למקום, ממתינות ספות מפנקות וסיידר תפוחים עד שיתפנה לו שולחן. אנחנו הזמנו מקום מראש והמארחת המתוקה בכניסה הובילה אותנו למקומנו הרומנטי שמשקיף על המסעדה. על הבר זוגות-זוגות, יפים ויפות, והמסעדה כולה מלאה באוכלוסייה נהנתנית. פעם בשבוע גם לנו מותר...

לכבוד המאורע החגיגי (הזזנו את האוטו מהחניה!!!) הזמנו קוקטיילים בהמלצת אנסטסיה, המלצרית שלנו. עם שם כמו שלה זה חייב להיות טוב. קוקטייל גריני - שהיה מוצלח ורימוני וקוקטייל דייזי - חמצמץ ומחליק.

לראשונות קיבלנו ברוב טקס קלמארי ממולא בפירות ים עם חמאה ולימון - תענוג של מנה (חבל שהיא נגמרה) ושרימפס בציפוי פריך ברוטב צ'ילי-יוגורט. השרימפסים הטריים, עם החריפות המתקתקה של הצ'ילי היוו שילוב מוצלח. הקוקטיילים שיחררו נעימות חמימה בגוף ובן זוגי הזמין לנו שתי כוסות יין אדום. היצע היין איכותי, רחב ומתומחר בהגינות, כך שתוכלו לשמור על רמת אלכוהול אחידה לאורך כל הארוחה (וקצת אחרי).

לעיקריות העפנו מבט נוסף על התפריט. טל הרשקוביץ', שף המקום, הצליח לבנות תפריט מגוון, אך עם זאת לא עמוס. בנוסף, רצוי להתעדכן עם המלצרית (במקרה שלנו בת הצאר) על מנות היום. בן זוגי, באופן מאוד לא מפתיע (הוא חובב דגים מוצהר), לקח פילה דניס בטאבון על עלי מנגולד עם ירקות שורש – טרי, רך ונימוח בפה, ואילו אני השכלתי לבחור את האנטרקוט - 300 גרם של אנטרקוט בגריל עם מח עצם ברוטב ציר בקר ויין אדום. נתח מצוין של אנטרקוט (שזו סוג של אמנות לדעת לבחור), רך, עשוי במידה ועסיסי לחך. מח העצם חוסל באלגנטיות על ידי חובב הדגים, בשבילי העסק היה ציורי מדיי.

לגרנד פינאלה, המקום בו אנחנו תמיד לא מצליחים להחליט על מנה אחת לשנינו, הלכנו על שתי מנות אחרונות. חובב הדגים הלך על המרנג מוס שוקולד לבן עם רוטב וניל ופירות יער, ואני על האייס ברולה עם רוטב שוקולד לבן וטוויל שוקולד. אני חיסלתי את שלו והוא את שלי... סיום מושלם.

מנסים להימנע מהמחשבה על חניה בתל אביב, מאושרים מהחיים (נפלאות האלכוהול) ומהארוחה עזבנו את סבסטיאן בצער רב וביגון קודר. אנחנו עוד נשוב. הפעם ברכבת.

*הכותבת היה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
קודם ניקח את חיפה, ואז את תל-אביב
ד"ש לדיוויד ברוזה
לא נולדה אתמול
לכי תוכיחי שאין לך אחות
מפיוז'ן יוצא קונפיוז'ן
יפה תשיר לנו סולו
החיים כרול
הא! לחמה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר