נגישות
נגישות

לכי תוכיחי שאין לך אחות

אורנת למפרט מתאחדת עם האחות הבדויה שלה ויחד הן יוצאות להונות את העולם, ובעיקר את עובדי בראנצ'יס, בית קפה ומעדניה בתל אביב שסיפק להן בוקר מאוחר, מחויך ורווי לחמים ומאפים ניחוחיים

מסעדה ביום המסעדות של rest
אורנת למפרט
תאריך פרסום: 03/01/2008, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כשאני ועדילי הולכות יחד יש לאנשים נטייה לחשוב שאנחנו אחיות. אותו צבע שיער, אותו טמפרמנט וזהו,  הדביקו לי אחות. זמן מה שלא יצא לעדילי ולי להיפגש ושנפגשנו, נזכרנו כמה טוב לצילי וגילי יחד. תוסיפו לעניין יום שמשי ומחויך, מקום מתוק למפגש וזהו, קיבלתם מתכון חינם לבראנץ' חטוף ומושלם.

כל מי שחווה את ניו יורק לתקופה ודאי סיגל לעצמו איזה "בראנצ'יס" קבוע משלו. הבראנצ'יס שעדילי ואני הגענו אליו אמנם נמצא על המפה התל אביבית כבר 6 חודשים, אבל אם מתעלמים מהעובדה שהוא ממוקם במתחם בנייני המשרדים החדש ביגאל אלון ומצטיידים ברזרבות של השראה, המקום נראה כמו מעדניה ניו יורקית מתוקה להפליא באמצע מנהטן. המקום מלא בחן והעיצוב ניכר בו בכל אריזה וכל מוצר, ומרבית המנות בו מוכנות ונאפות במקום ומוצעות בשירות עצמי על המדפים והמקררים בכלי פלסטיק. בוחרים את המנות - סלטים מרעננים, יוגורט עם פירות, כריכים, מאפים, עוגיות ומה לא - משלמים בקופה או נעזרים במלצר וניגשים לשבת במרפסת משופעת באדניות פורחות. אידיליה.

מתוך ההיצע המסחרר בחרנו בקיש פטריות ובפוקצ'ה עם אנטיפסטי ומוצרלה. את שתי המנות אפשר להזמין במסגרת הארוחה העסקית, ואז מצטרפים אליהן שתייה וסלט קטן לבחירה (33 ₪), שפשוט שולפים מהמדף במקרר. אנחנו בחרנו בסלט קינואה ועלים ירוקים שהיה חמצמץ ונהדר וסלט כפרי, שהתבקשנו לצוות לו רוטב. לא הצלחנו להכריע בין רוטב הפטל, הרוטב הצרפתי והרוטב האסיאתי, אז פשוט ניסינו את שלושתם על חלקים שונים בסלט. כולם עמדו בכבוד במבחן החך האימתני שלי ושל האחות המדומה.


הקיש והפוקצ'ה חוסלו בהנאה בין פטפוט לפטפוט, וכשהוגש לשולחננו "לחם מאיר" בלוויית ידיד, ממרח פלפלים קלויים נהדר, ערכנו אתנחתא קלה להשמעת אנחות, צקצוקים, המהומים וקריאות "סחתיין" אקראיות. את הלחם, כמו את כל שאר הלחמים, הפיצות והמאפים בבראנצ'יס, אופה מאיר בתנור אבן שממוקם בבטן בית הקפה. השמועות מספרות שהלחם מוזמן מכל התפוצות ואם רוצים, בהזמנה מראש אפשר לקבל אחד מ-100% שיפון. לסיום מתוק, דינה הלבבית, אחת מבעלי המקום ואשתו של מאיר, המליצה לנו על הקינוחים: קרואסון שוקולד עם אגוזים ושוקולד לבן ושטרודל תפוחים אישי. כן, גם אלו נאפים במקום, וזה בהחלט מורגש.

בבראנצ'יס כל הזמן מתעדכנים. המקום עובד עם היד על הדופק וממש ברגעים אלו אנשי בראנצ'יס עובדים על עוד רעיונות מתוקים, וחושבים איך לחדש ולהתחדש. אחת ההברקות החדשות שלהם היא "סל לשבת" - סל שוק מעוצב וצבעוני שמכיל את מיטב המוצרים שצריך כדי להעביר בכיף את השבת, שימו לב: לחם שאור, חלה מתוקה, עוגה, מארז עוגיות, ממרח הבית ובקבוק רוטב ב-119 ₪ (!). יש גם סל אקסטרה ויש גם צ'ופרים למילוי חוזר ובקיצור, יש למה לקפוץ לבראנצ'יס!

*הכותבת הייתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ברנצ'יס בתל אביב
053-9443685

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
קודם ניקח את חיפה, ואז את תל-אביב
ד"ש לדיוויד ברוזה
לא נולדה אתמול
מפיוז'ן יוצא קונפיוז'ן
יפה תשיר לנו סולו
החיים כרול
הא! לחמה
לוסי בשמיים עם קארי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר