נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

השבוע שילמתי אחת ולתמיד את מחיר האיחורים התמידיים שלי. ממערכת האתר הודיעו לי כי אני נכנס לתקופת בצורת יזומה. אם להסתכל על הצד החיובי אז אולי זה יעזור לי להיפטר מהצמיג התורן. על מי אני עובד, הא? איך שלא הופכים את זה אין לבשורה הזו צדדים חיוביים, צודקת ככל שתהיה. למשימה אחרונה לפני ההדממה, התבקשתי לסקר את אוסקה החדשה שברעננה. תכננתי להיות שם בשש וחצי. ברבע לשמונה נכנסתי והתיישבתי בדד בשולחן צדדי. ברוח אווירת הסיום שבאוויר אתחיל מהסוף הפעם. לא חשבתי שאוסקה תפיל אותי, בכל זאת רעננה, למה אפשר לצפות?
אוי, כמה שטעיתי.
לא יכולתי לאחל לעצמי מתנת פרידה (זמנית בלבד, כן? שלא יהיו אי הבנות) טעימה יותר. אוסקה הדנדשה הזאת עוד לא בת חודשיים, וכבר הצליחה להשאיר אותי נפעם בהשוואה למאות מסעדות שביקרתי בהן, בשקלול המחיר, האיכות, האווירה ומה שלא תרצו. ולעיקר החדשות.

לאחר עיון מעמיק בתפריט האסיאתי המגוון של אוסקה התבייתי על הסושי. עוד לפניו קיבלתי מרק אינדונזי מוקרם מדלעת, חלב קוקוס, למון גראס, ג'ינג'ר וגרעיני חמניה (19 ₪), וממש לפני שהסושי הפציע קיבלתי גם מנת קבב וייטנאמי עם עשבי תיבול ברוטב צ'ילי-אננס (20 ₪). באשר למרק, קשה לאכזב אותי עם מרקי חלב הקוקוס האלה בשלל המסעדות האסיאתיות שאני מבקר בהן. קשה גם לגרום לי להתמוגג מנחת. באוסקה הצליחו. בענק. המרק הוא הטוב ביותר שנטעם, להוציא פנקסים ולרשום: שיא ראשון שנשבר הערב. הקבב טעים, שיאים הוא לא שובר, אך הוא רחוק מלאכזב.

והנה הסושי כבר כאן. כדי לסבר לכם את העין אספר כי בבדיקת הדם האחרונה שעשיתי הרופא שאל למה לכדוריות הלבנות שלי יש צורה של פוטומאקי (למתקשים, אני אוכל הרבה, המון, ים של סושי). מקווה שהפנקסים עוד פתוחים כי סושי כמו באוסקה לא טעמתי עדיין. היא כשרה, מה שאוטומטית מתחיל לכאורה מנקודת מוצא נמוכה יותר, ועדיין, שאפו ענק לריצ'י השף. טעמתי פוטומאקי סלמון, מלפפון, אבוקדו, גזר וטמאגו (40 ₪ ל-8 יח'), ניגירי סלמון (14 ₪) ו-In/out סלמון סקין שהיו כולם פשוט מצוינים (אין ספק שמבחינת המחיר הכי כדאי ללכת על קומבינציות שנעות מ-32 ל-74 ₪ ומוגשות בנדיבות).

עוד לפני הקינוח הספקתי לטעום נודלס בקארי ירוק עם בקר (42 ₪). אין נפילות. ובאשר לקינוח? לפתוח, לפתוח פנקסים. בכוס גבוהה ובמרקם קטיפתי קיבלתי מנת ליצ'י ואננס עם פניני טפיוקה וקרח כתוש בקרם חלב קוקוס (25 ₪). מאיפה הביאו את המאסטרפיס הקינוחי הזה? המחירים בתפריט ההרצה של האוסקה מעוררים גיחוך. עסקיות הצהריים ייתנו לכם עוד 10 אחוזי הנחה.

חרגתי ממנהגי ולחצתי יד בחום לריצ'י. אל תחמיצו את הפנינה הקולינארית הזאת. עם השיאים שהתנפצו כאן הערב נראה שיש סיכוי מצוין שניפגש שם.

*הכותב היה אורח המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
תענוג צרוב
איזו מין שלוותה
לה בוקה מחוץ לקופסא
כיופים ללא הפסקה
כיופים ללא הפסקה
ארנולד'ס על המפה
קולומבוס מתחזקת
קולומבוס מתחזקת
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר