נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

את השבוע התחלתי עם אלאור בשלוותה שבנמל תל אביב. אני חושב שאין מישהי מתאימה יותר ללכת איתה למקום שנקרא שלוותה מאלאור. מלצרים לבושים לבן קיבלו את פנינו ובריזה אמיתית של בוקר הזמינה אותנו להתיישב. גם בשלוותה, כמו במקומות אחרים שמאפשרים לך לשבת על המים, אני מתחיל בחיוך. יש באווירת הקיץ הקסומה הזאת משהו ששובה אותי ומצידי, אפשר גם לוותר על האוכל, פשוט לשבת ולהתמכר לגלים ולשמש. נראה לכם?

הזמנו משרלי המלצר שתי ארוחות בוקר. בשבילי עין עם בייקון ובשביל הגברת המחויכת שמולי חביתה עם צהובה. לפני הארוחה הגיעו לשולחננו מגוון ממרחים ולחם מצוין. היו שם קונפיטורה טעימה, גבינת שמנת, סלט טונה וזיתים סוריים. לא נרשמה בשורה קולינארית שהפילה אותנו מהכיסא בינתיים, אבל הכל חביב, טעים ונעלם בשניות. אלאור חוזרת ללימודים אחרי שביתה ארוכה וזו סיבה מצוינת להרים כוסית, אז הזמנו שני מיצים טבעיים: תפוז בשבילה ואשכולית אדומה בשבילי. בקושי תשע בבוקר, למה ציפיתם?

החביתה שלה כמו גם העין שלי הגיעו בליווי סלט אישי קטנטן ומתובל בעדינות יתרה, והיו טעימות. הבייקון שווה ורעש הגלים המתנפצים לרגלינו שולח אותי למחוזות אחרים. לסיום הזמנו שני קפה הפוך ועוגת גבינה פירורים. העוגה הייתה מצוינת וכך גם ההפתעה בדמות שלושה מקלוני גלידת שוקולד אלכוהולית מרוכזת. ייחודי, מפתיע ומרענן.

שרלי מיואש מכינוס גולשים שמתחיל לצבור תאוצה בשולחנות שלידנו ומוצא מפלט בשולחננו. הוא מתיישב ומקבל זריקה לאגו הגברי מאלאור נטולת הבושה. עשרים שניות של מבוכה מצידו חולפות והוא מספר לנו מעט על המקום. מסתבר שארוחות בוקר הן ממש, אבל ממש לא הדבר היחיד שיודעים לעשות בשלוותה. המקום, שפתוח כמעט מסביב לשעון, מאכלס מסיבות של מאות אנשים ותפריט ארוחות הצהריים והערב שלו הוא אטרקציה בפני עצמה. לטיפוסים כמוני שמסיבות המוניות לא ממש מדברות אליהם זה לא מאד קורץ. לאלאור לעומתי, הוא לא היה צריך לספר כי נדמה שהיא מכירה את ליין המסיבות שלהם יותר טוב ממנו.

אני אסתפק בינתיים בשלוותה כאופציה מצוינת לנקות איתה את הראש ולברוח מהמולת העיר. צרפו לפסטורליות שהמקום מעניק ארוחת בוקר שווה וקיבלתם בדיוק מה שדרוש כדי לפתוח את השבוע עם חיוך.

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
תענוג צרוב
איזו מין שלוותה
לה בוקה מחוץ לקופסא
כיופים ללא הפסקה
כיופים ללא הפסקה
ארנולד'ס על המפה
קולומבוס מתחזקת
קולומבוס מתחזקת
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר