נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ככה סתם באמצע היום עזבתי את הביצה הדביקה והתחלתי להתגלגל לכוון יהוד. נסעתי בגפי ובשקט שלי ולא מאד התאמצתי לצרף אליי אף חבר לנסיעה הזו. עובר ליד הנתיב המוביל לנתב"ג וכמעט מתפתה לעלות עליו ולברוח קצת מהכל. נראה שגם הפעם זה לא יקרה והבריחה הגדולה שלי תגיע רק עד אסתר בחצר (אסתר במלרע כן? מקפידים על זה שם), קפה-מסעדה חדש ברחוב העצמאות. אל תסתכלו לצדדים ותנסו לברר אם אתם שם, בשביל למצוא את המקום תצטרכו להיכנס ממש אל תוך החצר האחורית של בית מספר 8.

אז נכנסתי. ויצאתי. ושוב נכנסתי. רק כדי לוודא שאני במקום הנכון ולא באמצע אבן גבירול בתל אביב בטעות. יש כאן שיק מהוקצע ופאסון מאד נכון של ביסטרו. הספות עתיקות, הכיסאות מעץ והתפריט כתוב בגיר על לוח ירוק. התיישבתי בפינה מתחת לרמקול שעטף אותי במוסיקה קלאסית ונתן את הטאץ' האחרון והמתבקש לאסתר. יהוד אף פעם לא נראתה מבטיחה כל כך.

תפריט הצהריים באסתר די פשוט. שלמו על העיקרית ותקבלו גם ראשונה באותו המחיר. בין העיקריות תמצאו מבחר מנות מעניינות שמחיריהן נעים בין 49 ₪ (מנת עוף סטרוגנוף למשל) ל-75 ₪ (זה המחיר שתשלמו באסתר על אנטרקוט). אני בחרתי באוסובוקו עם פירה לצידו (65 ₪) ולמנה ראשונה, אחרי התלבטות לא קלה, קציצות פראסה. האלטרנטיבה, למתעניינים, היתה מרק חצילים. למה בחרתי בפראסה בסוף? פשוט בגלל  שיש לי חולשה לכל מה שכרישה מעורבת בו.

הקציצות הגיעו בתוך דקות ספורות כשהן יושבות בסטייל על שני עלי חסה צעירים וטריים. הן הוכנו ממש על הרגע וזה מורגש מהביס הראשון. הרוטב שלידן היה מצוין ומנע מהן לשרוד על הצלחת יותר מדקותיים. האוסובוקו לעומתן הגיח רק כעבור למעלה מעשרים דקות. רציתם שהשף יכין לכם הכל על המקום? בשביל התענוג הזה תצטרכו להמתין. המתנתי. האוסובוקו הגיע בסוף. מנת בשר מכובדת ופירה לבן ליד. הכל מוגש באסתטיות ראויה לציון ובחיוך מלצרי נעים.

הבשר היה רך כל כך שהספיק לו רק שאסתכל עליו כדי שיפול מהעצם ישר אל המזלג שלי. משם הדרך אל פי היתה מהירה מתמיד. הפירה טוב מאד ורוטב הבשר המתערבב בו הופך אותו לטוב אפילו יותר. באסתר יודעים לעשות את העבודה ומקפידים על כל פרט. כמו שטלי מספרת, אם לקוח מזמין סלט, השף מוציא את הירקות מהמקרר באותו רגע ורק אז עומדים לחתוך. אין קיצורי דרך ומסתבר שזה משתלם.

לסיום לקחתי מקיאטו קצר ועוגת גבינה ביתית. גם העוגות נאפות כולן במקום. זו היתה במרקם גבינתי עשיר והצדיקה לחלוטין את ים הקלוריות שירשתי ממנה. באסתר יש גם ארוחות בוקר שנראות בתפריט מעולות, אז הבטחתי לעצמי לבדוק בקרוב (מאד בקרוב). בערב בינתיים סגור וחבל, תפריט לילה במקום הזה יכול היה להיות חוויה מרתקת. יהוד על המפה.  

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אסתר ביהוד
053-4294477

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
תענוג צרוב
איזו מין שלוותה
לה בוקה מחוץ לקופסא
כיופים ללא הפסקה
כיופים ללא הפסקה
ארנולד'ס על המפה
קולומבוס מתחזקת
קולומבוס מתחזקת
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר