נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

החורף בדרך. אפשר ממש להרגיש אותו מתקרב. הנה, אוטוטו הוא פה. שנייה הוא מגיע. בינתיים, 35 מעלות בצל ותל אביב נותנת הרגשה של כבשן עירוני מהסוג של אמצע אוגוסט. מזל שיש איים קטנים של שפיות בתוך הטירוף האורבני הזה. איים של רוגע מהמולת היום, איים של קולינאריה איכותית, איים של מזגן. קחו את עצמכם מתוך המשרד הדחוק ומצאו לכם אחד כזה, אני מצאתי השבוע את מסעדת דרבי בר דגים (וסושי) הכשרה והדנדשה שביגאל אלון.

לדרבי יש כבר שני סניפים, מה שמסביר את הכרתם בחשיבות כל פרט, החל מכיסאות עור מהסוג המוצלח ועד לבר מושקע ולתאורה נעימה. הגעתי אחרי שעות הלחץ של אמצע היום, כשאנשי ההייטק מהאזור כבר ספונים בחזרה מול מחשביהם בבניינים שסביב. אגב, אין כאן עסקיות. יותר מאוחר יסביר לי בני, הבעלים, שכשאתה מספיק בטוח במה שאתה עושה ובטיב האוכל שאתה מגיש, אין צורך לשווק אותו בצורת מנה עסקית. הקונספט לא מסובך, משלמים על המנה העיקרית ושניים עשר סוגי סלטים וגם לחם טרי ושתייה (מים או סודה) מגיעים בלי חיוב נוסף ועם מילוי מתחדש עד בלי די. אין סיכוי שאסרב להצעה כזו כך שהסלטים כבר בדרכם אליי.

היו שם חצילים קלויים פשוטים למדי, סלט חצילים על האש, סלט לאקס במיונז מעולה, טחינה, סלט ערבי קצוץ דק, לבנה עם זעתר ושמן זית, טאבולה מצוין, דג כבוש, עגבניות מרוסקות ועוד. הלחם הגיע טרי ורך, שחור ולבן. בדרבי נותנים פייט למסעדות העובדות בקונספט "הכל על השולחן בלי הגבלה". פייט במגוון הייחודי אבל יותר ממנו פייט בטריות; הכל הוכן כרגע והאדים העולים מהחצילים שאך זה יצאו מהשמן מעידים על כך.

המנה העיקרית שהזמנתי לא אחרה לבוא, פילה מוסר ים בציפוי שבבי פיסטוק ופנקו (=פירורי לחם יפניים, למאותגרי הסושי), עם עשבי תיבול על מצע פירה ועלי תרד בשמנת. מנת דג כזו עוד לא יצא לי לאכול, בטח שלא בציפוי היצירתי הזה. עלי התרד בשמנת השתלבו היטב והתוצאה מנצחת. בצד, קיבלתי סודה עם לימון שהפכה אצלי למשקה המועדף בעת האחרונה וכלולה במחיר הארוחה.

עובדת היותה של דרבי כשרה וחלבית אפשרה לי ליהנות ממקיאטו קצר מיד אחרי הביס האחרון של הדג. על קינוח החלטתי לוותר הפעם מפאת 5 קילוגרמים חדשים שהצטרפו אליי החודש. קשה שלא לשבוע מאד בדרבי. קשה יותר לא לרצות לחזור לשם כשמקבלים חשבון ומגלים שהתענוג הזה עלה רק 82 ₪ כולל הכל. אם אתם בעניין של להתמלא מסושי זו אופציה חדשה לגמרי בדרבי שנראית לא פחות מבטיחה. כך או כך, שווה גיחה.

*הכותב היה אורח המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
דרבי בר דגים  בתל אביב
053-4294614

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
תענוג צרוב
איזו מין שלוותה
לה בוקה מחוץ לקופסא
כיופים ללא הפסקה
כיופים ללא הפסקה
ארנולד'ס על המפה
קולומבוס מתחזקת
קולומבוס מתחזקת
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר