נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בוקרו של יום חמישי הגיע ואני קבעתי עם אמא יקרה לי להיפגש לארוחת בוקר בחנדל'ה. לא ידעתי אם זה יום שאמור להתחיל בשרב ולהסתיים במבול או להתחיל בגשם ולהתפתח לסופות חול מהבילות. לכן, בהיתי חסרת תנועה בארון הבגדים, תוך לבטים הרי גורל. ממש ברגע האחרון תקפה אותי חולצה ארוכה, אך דקה, שהתאימה בדיוק לאי הודאות שבחוץ.

תוך זמן קצר כבר היינו בדרכנו למושב גבעת חן, לחנד'לה המוכרת לנו היטב. קשה להאמין שסמוך כל כך לרעננה נותרו עדיין מרחבים פתוחים, שדות ופרדסים. בתוך התפאורה הפסטורלית, במבנה גדול שהיה בעבר לול, שוכנת חנדל'ה - בית קפה ומסעדה. המון פעמים היינו במקום ועדיין, תמיד כיף לחזור למבנה היפה עם המרפסת הרחבה שמקבל את פנינו בברכה.

מזג האוויר נטה להתחמם ואנחנו בחרנו לשבת הפעם בפנים, ליד חלון המשקיף אל השדות שבחוץ. בשעה מוקדמת זו, בית הקפה לא היה מלא ויכולנו להתרשם (בלי שיסתירו לנו) מהשולחן העמוס כל טוב שמוצב במרכז, ועליו מיני פינוקים למכירה: דבש, עוגיות, שמן זית איכותי ועוד.

התפריט מציע שבעה (!) סוגים של ארוחת בוקר ולכן בחרנו בארוחת בוקר אחת "רגילה" ואחת שונה. הזמנתי ארוחת בוקר של חנד'לה הכוללת שתי ביצים, סלט ירקות, לחמניות ומטבלים וגם שתייה קרה וחמה (46 ₪). הגיעה מנה ריחנית של חביתה ושני סוגי גבינות קשות, מלווה בסלט ירקות, סלט טונה, ממרח זיתים, גבינת שמנת עם שמיר וריבה. הלחמניות ממש לא ידעו את נפשן מרוב אושר.

אמי, שבאמת יודעת מה הכי טוב, הזמינה שקשוקה תרד (48 ₪), שהוגשה במחבת לוהט. מדובר בתבשיל תרד מוקרם בגבינת קשקבל שהיה טעים מאד והיה אלטרנטיבה מוצלחת ומרעננת לארוחות הבוקר הסטנדרטיות המוגשות ברוב בתי הקפה. גם המנה הזו הגיעה עם סלט ירקות ולחמניות וכללה שתייה קרה וחמה. שקשוקת התרד היתה מצוינת ואפילו לא היה צורך בקונספירציות של פופאי וחבריו כדי לגרום לי לטעום עוד. מתברר שלא סתם הרשו לי לראות כל כך הרבה סרטים מצוירים.

לצד השתייה החמה טעמנו ממבחר עוגיות הבית, סוגים שונים של עוגיות פריכות בטעם ביתי, שהזכירו לי את העוגיות המתוקות שהיית אופה עם אמא כשהייתי ילדה.

חנד'לה היא המפלט הכפרי האולטימטיבי לכל המפונקים שלא רוצים לנסוע רחוק. מאחר וישנם לא מעט כאלה, עדיף שתתקשרו להזמין מקום.

*הכותבת היתה אורחת המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עסקים כרגיל
ג'ואי ג'רמיה
החופש לחגוג
היאכטה של השכן
מקסימום שוקולד
אויש, תנוחי
בוקר טוב, עולם
לחם, עבודה!
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר