נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מספר שנים עברו מאז סיימתי את לימודי בתיכון ובכל זאת אני לא מפספסת אף הזדמנות לחגוג את שובו של החופש הגדול אל חיינו. יש משהו מיוחד באווירה האופפת את המוני התלמידים בראשית הקיץ, עוד בטרם מאסו ברביצה חסרת מעש בחוף הים ובהייה בטלוויזיה, שמפיץ תחושה חגיגית באוויר. כיון שכך, סחפתי איתי את בן זוגי לבילוי ספונטני של אמצע היום, כך סתם ביום חול של חודש יולי.

החום הכבד נשאר מחוץ לבית הקפה, כשנכנסנו לסניף החדש והכשר של קפנטו ברעננה. אמנם ניתן בהחלט לשבת גם ברחבה החיצונית, המקורה בשמשיות לבנות וכוללת גם כורסאות מפתות, אבל עם כל הכבוד למאווררים, נדמה לי שישיבה בחוץ מתאימה יותר לשעות הערב, לפחות עד ינואר. בית הקפה מושקע ומעוצב, החל מרצפת הפרקט וכלה בסידור המרווח של השולחנות, המבטיח לכל אורח מרחב מחייה. ניכר שחשבו על כל פרט וההקפדה על הסדר והנקיון מעוררת השתאות.

מייד כשהגענו ניגשה אלינו מלצרית חייכנית והגישה תפריטים והמלצות. מאחר ומדובר בסניף כשר, ניתן למצוא בתפריט גם מנות מיוחדות כמו קישים, שלא קיימות בסניפים אחרים של הרשת. בזמן ההתלבטות התרעננו עם שתייה קרה. אני גמעתי אייס לימונענע (15 ₪), משקה ירקרק עם טעם מאד דומיננטי של נענע, כך שאם אתם לא מחובביה, עדיף לבחור במשהו אחר.

במסגרת חזרתי לתיכון, בחרתי במנה חביבה עליי מתקופה זו - טוסט גבינה צהובה ובולגרית עם רוקט ועגבניות (37 ₪). ניסיון העבר מוכיח שגם טוסט פשוט אפשר לקלקל, אך הפעם קיבלתי טוסט מושלם, מלווה בסלט ירקות לא קטן בכלל ובשני רטבים. בן זוגי, שכנראה הפנים טוב ממני את ההתפתחות הקולינרית של העשור האחרון, בחר בסלט אוסלו (42 ₪). מדובר בסלט אוסלו הכולל נתחי פילה סלמון מעושן, עלים ירוקים, עגבניות שרי, צלפים, בצל סגול, נענע וויניגרט לבן. הסלט היה טרי ומשביע ולסלמון היתה נוכחות כמותית מרשימה.

השירות היה אדיב ומקצועי, המלצריות חזרו על ההזמנה ואף הקפידו לפרט באוזנינו את מרכיבי המנות, למען הסר ספק. לקראת פרידה קינחנו בטעימות של אייס יוגורט פסיפלורה (19 ₪), מעדן חמצמץ עם 0% שומן ולשם איזון - גלידהצ'ינו מוקה (20 ₪), שהחזירה את כל הקלוריות שחסכנו עד כה. 

סניף זה, הצעיר במשפחת קפנטו, גדול יחסית ונמצא במיקום מצוין מבחינת גישה וחנייה. הצורה החלקה והמקצועית בה הוא מתנהל מרשימה במיוחד, בהתחשב בעובדה שמדובר בסניף שנפתח רק לפני חודשיים. קפנטו נותן מענה נגיש, פשוט ולא יקר לארוחות קלות או בילוי לא מחייב. המנות טריות, איכותיות ולא מתחכמות - מה שתזמינו זה בדיוק מה שתקבלו. שווה להיות תלמיד הקיץ הזה, אבל גם אם אתם לא, אתם יותר ממוזמנים לנצל בכיף את החופש.

 

 *הכותבת היתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עסקים כרגיל
ג'ואי ג'רמיה
היאכטה של השכן
מקסימום שוקולד
אויש, תנוחי
בוקר טוב, עולם
הררי חן
לחם, עבודה!
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר