נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כאן שביתה! כבר יותר משבועיים מושבתים התיכוניסטים והסטודנטים ועולם כמנהגו נוהג. שביתות ספונטניות של מלצרים בכל מיני בתי קפה הצטרפו ל'חגיגה' והתחלתי כבר לחשוב שאני היחידה שעובדת. לא, אין לי איזו אג'נדה פוליטית למכור לכם, הדרישה שלי היתה פשוטה – להצטרף למאבק ולשבות לאלתר.

כך מצאתי את עצמי בבוקרו של יום חול בבית הקפה והביסטרו "טאטי" בגבעתיים, המוצב במקום אסטרטגי בתחתית בניין משרדים ומשקיף על מגדלי עזריאלי. תמיד נחמד להיות ביום חופש, אך נחמד עוד יותר לשבת לבראנץ' בשעה שחולפים על פניך כל מיני אנשים שממהרים לעבודה.

"טאטי" מאפשר ישיבה בחוץ, במרפסת מוקפת אדניות פורחות, בפנים, במרפסת מקורה הפונה אל הרחוב וכן בחלק הפנימי של בית הקפה, באווירה יותר אינטימית. בחרנו לשבת בפנים, כדי שנוכל להשקיף על המקום כולו וליהנות מהעיצוב הנעים. החלונות הרחבים מאפשרים תצפית על הנעשה בחוץ ויוצרים אשליית בילוי סתווי ברחובות אירופה. ליד בית הקפה, ניצבת המאפייה של טאטי, בה אופים ומכינים מבחר לחמים, עוגיות, עוגיות ומנות קלות כמו כריכים, שאפשר לקחת לדרך או לעצור להפסקה קצרה.

מתוך תפריט ארוחות הבוקר, בחרנו בארוחת בוקר טאטי זוגית (73 ₪). הארוחה כוללת שתי ביצים, סלט ירקות טרי, זיתים, לבנה, טחינה מצוינת המיוצרת במקום, סלט טונה, חצילים בתחמיץ, ריבה, ענבים (!), שתייה קרה וחמה ולחמים. מלבד הסידור האסתטי של הפריטים, התוספות היו טריות וטעימות והמנה היתה נדיבה ומשביעה. קשה להיות מאד שונה וחדשני ביצירת וריאציות על ארוחת הבוקר הישראלית, שאנחנו כל כך אוהבים. ב"טאטי" עשו זאת ובגדול, בזכות הלחמים הנפלאים שהם אופים במקום. אחרי שטעמנו מהלחמים שהוגשו עם ארוחת הבוקר, היינו חייבים לנסות סוגים נוספים, ששולחים ניחוחות מנחמים מהמאפייה המקומית אל הרחוב.

פצחנו בלחם צרפתי לבן ולחם מחיטה מלאה, המשכנו וטעמנו לחם עם פסטו, לחם עם אגסים ונענע שהיה פשוט מ-ד-ה-י-ם, לחם אגוזים וצימוקים טעים כמו פרוסת עוגה וה–Seed Loaf, לחם דרום אפריקני אוורירי ודל קלוריות. היה זה אוסף הלחמים הטעים ביותר שאכלתי מעודי ואני ממליצה להוסיף לתפריט ארוחות הבוקר "ארוחת בוקר פחמימות", שתכלול דגימות מכל ההנאה הזאת.

"טאטי" הוא מקום שנעים לשבת בו, השירות מקצועי ונגיש, הקהל מגוון ונדמה לי שהאווירה במקום משתנה בהתאם למיקום החמה. למקום גרעין רחב של לקוחות קבועים, כך שמומלץ וכדאי להזמין מקום מראש. אם תחפשו, בטוח תמצאו גם אתם סיבה טובה לשבות ולבוא לשבת לארוחה טובה בגבול גבעתיים-תל אביב.

*הכותבת היתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טאטי בגבעתיים
053-9366102

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עסקים כרגיל
ג'ואי ג'רמיה
החופש לחגוג
היאכטה של השכן
מקסימום שוקולד
אויש, תנוחי
בוקר טוב, עולם
הררי חן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר