נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הזיכרונות שיש לי ממרכז גירון ברעננה מעט מטושטשים. לא שעבר זמן כה רב מאז ביקרתי שם לאחרונה, אלא שכמעט כל הביקורים שלי שם היו בחסות רופא העיניים שלי. מה לעשות שעם זוג אישונים מורחבים, אפשר לראות את העולם רק בערך. את זמני ההמתנה נהגתי להעביר בבית הקפה שנמצא בקומת הכניסה למרכז הקניות ולכן שמחתי מאד לגלות שלאחרונה צמח שם בית קפה חדש, עדכני ומזמין. לשם ביטחון, לקחתי איתי את אמא לגיבוי.


בדרך כלל, בתי קפה במרכזם של קניונים או מרכזי קניות אינם ההעדפה הראשונה שלי. ב – Bread & Breakfast, יצרו הפרדה יפה ואלגנטית בין בית הקפה ליתר המתחם ולכן נעים מאד לשבת שם ולא מורגשת התנועה מסביב. ברחבת בית הקפה פזורים שולחנות וכיסאות לבנים, שנותנים הרגשה נקייה ורעננה. מספר משפטים מעטרים את הקירות ומזכירים לנו שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום. ואם בארוחות בוקר עסקינן, הרי שב–Bread & Breakfast מגישים לא פחות מ-13 (!) סוגים של ארוחת בוקר, ממקומות שונים בעולם: צרפת, איטליה, יפן ונורבגיה הם רק חלק מהמקומות שתרמו את גרסתם לארוחת הבוקר. בנוסף לאלו, אפשר למצוא אלטרנטיבות יותר בריאות או מהירות וארוחות בוקר שניתן להרכיב לבד מתוך מבחר הפינוקים המופיעים בתפריט. אם כל אלו לא יקלעו לטעמכם, התפריט מציע גם מבחר סלטים, טוסטים, כריכים, קישים וקינוחים. מבלי לערוך סקר רשמי, אני יכולה להתחייב שרוב האנשים לא מספיקים לשבור את הצום של הלילה (בתרגום חופשי) ובמקרה הטוב שותים בבוקר כוס קפה. מסיבה זו בדיוק, ארוחות הבוקר הנפלאות מוגשות כאן במהלך כל שעות הפעילות.

בחרנו לטעום שני סוגים של ארוחות בוקר. הבוקר האיטלקי (40 ₪) כולל פריטטה, עגבניות בתנור, מוצרלה ובזיליקום בשמן זית. פריטטה היא משהו בין לביבה, פנקייק וחביתה וכוללת עשבי תיבול וגבינה. הפריטטה שלנו הייתה אוורירית אך מעט אנמית ומומלץ לתבלה ברוטב הפסטו המצוין שמכינים במקום המוגש לצדה. ארוחת הבוקר היפנית (43 ₪) כללה גלילות סושי עשויות מחביתה עם סלמון מעושן וירקות, שהוגשו בתוספת סלט רענן ותוספות הסושי המתחייבות (ג'ינג'ר, ווסאבי ורוטב סויה). ארוחות הבוקר כללו גם שתייה קרה וחמה והוגשו יחד עם סלסלת קש מלאה בלחמים ריחניים ובתוספת חמאה וריבת שזיפים מקסימה.


אי אפשר שלא להזכיר את הקפה המעולה של Bread & Breakfast. סימון יום טוב, מבעלי בית הקפה, הוא הזוכה במקום הראשון בתחרות הבריסטה הישראלי. אחרי הקפה שלו, גם אנחנו הרגשנו כמו אלופות אולימפיות.

Bread & Braekfast הוא יופי של מקום להתחיל בו את היום, גם בשלוש אחר הצהריים. המנות משביעות, ההגשה אסתטית והשירות לבבי, תמהיל שמניב תבשיל שמשביע את הרעב ונותן מרץ להמשיך בכיף את היום.

*הכותבת הייתה אורחת המקום

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ברד אנד ברקפסט ברעננה
053-9367516

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עסקים כרגיל
ג'ואי ג'רמיה
החופש לחגוג
היאכטה של השכן
מקסימום שוקולד
אויש, תנוחי
הררי חן
לחם, עבודה!
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר