נגישות
נגישות

חנדלה, מושב, גבעת ח"ן

₪₪₪₪
טלפון ראשי 053-9442876 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

מסעדת חנדלה בגבעת ח"ן היא מסעדה כפרית המגישה אוכל טבעוני, ארוחות בוקר, בשרים, מאכלים ללא גלוטן, פירות ים וקפה. מסעדת חנדלה בגבעת ח"ן פתוחה בשבת ואיננה כשרה. הסיפור של חנדלה מתחיל כאשר הבן הבכור באחת ממשפחות החקלאים במושב גבעת ח"ן חלם לפתוח מסעדה. חלם... והגשים. השילוב של הנוף המדהים, המוסיקה האיכותית, היחס האישי והתפריט העשיר, יעשה לכם את היום. לצד פירות הים והבשר (תענוג לקרניבורים), הטבעונים שבחבורה יוכלו ליהנות מעלי גפן, שעועית ירוקה וסלט בורגול. המוטו של המקום, מפיו של ג'ורג' ברנרד שאו: "אין אהבה רצינית יותר מאהבת המזון". עוד

מאפיינים נוספים

  • Take Away
  • נגישות לנכים
  • פתוח בשבת
  • פתוח בשישי
  • לארוחת סוכות
  • לראש השנה
עוד פרטים

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

186 ביקורות וחוות דעת על חנדלה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
hevroni84 - תמונה
hevroni84 מבקר מתחיל
אחלה מקום, אוירה כייפית ואוכל
3.8
21/12/23

חיפשתי איפה אפשר לרשום ישירות למסעדה אבל לא מצאתי. אני מאד אוהבת את המקום, רק שפעם באתי עם הילדים ו*לא היה להם מה לאכול!* נדהמתי לראשונה לראות שאין בתפריט פיצה או טוסטים. באנו בשבת... בבוקר. הילדים לא יאכלו פסטה וגם לא בשר (לא חושבת שיש בתפריט בוקר), לא יאכלו שקשוקה ולא מוזלי. מבאס. בכל בית קפה שאני מכירה יש אחד מהם או שניהם. מקום שלא ידידותי לילדים לטעמי. הילד אכל לחם עם ריבה ! !

עוד פרטים
הוספת תגובה
stephen.pohlmann - תמונה
stephen.pohlmann מבקר מתחיל
A happy surprise.
5.0
03/09/23

. Such 'nice' service, welcoming and patient. Excellent menu, something for everyone. Great accoustics. We could talk to each other. The very good food was served efficiently and... quickly. And final bill was very reasonable. Overall? 10 out of 10.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagit  - תמונה
hagit 2 ביקורות
בינוני ואווירה "מבוגרת"
3.0
14/12/22

הלכנו 5 לחגוג בראנצ יומולדת, חנדלה בעבר היה מקום קבוע שפקדתי אותו והיה שם נעים וטעים. התפריט לצערי בינוני והמנות בהתאם. היה סתם. האוירה מבוגרת. לבית קפה שכונתי זה בסדר אני מניחה... השירות אחלה, הצוות חייכן ושירותי. הזמנו מקום מראש והתיישבנו בזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
doritnao - תמונה
doritnao מבקר מתחיל
יופי של מסעדה. הכל.
5.0
15/03/22

חגגנו היום, חבורה של 8 בחגיגת יומולדת לחברה יקרה . האווירה והעיצוב מקסימים, האוכל המגוון שהזמנו היה מצויין והמנות נדיבות. אבל מעל לכל זאת רצינו להודות על ההתחשבות וההבנה שהפגנתם... לחשיבות קיומו של האירוע בתאריך זה , על אף הקושי שנגרם לכם. מרגש ומחמם את הלב. תודה ענקית, ללא ספק- נחזור אליכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמי נבו - תמונה
נעמי נבו 2 ביקורות
מילה טובה
5.0
05/02/22

מילה טובה✔ הזמנו שולחן להיום בצהריים לחגוג יומולדת לאחד הילדים ב-חנדלה . מסעדה טובה ומוכרת שאנחנו נהנים ממנה לעיתים. אני ברגע האחרון לא יכולתי להצטרף והילדים הלכו עם אחותי. שוחחתי עם... ניר הבעלים ועדכנתי שלא אגיע והוא הבטיח לדאוג להם. חייבת לציין שניר הפתיע וצ'יפר אותם כיד המלך. תודה ניר על יחס ושירות נהדרים. אנחנו כמובן עוד נחזור לשם בקרוב וכדאי גם לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

36
אווירה כפרית
24
מנות נדיבות
24
מומלץ לארוחה משפחתית
21
ארוחת בוקר מעולה
19
מומלץ לארוחה עם חברים
18
אווירה רגועה
הצג עוד חוויות

כתבות וסרטונים

 
מסעדות מנצחות עם אווירה נעימה – טעים ונעים!
יום הפאי – עשר מנות פאי תפוחים בלתי נשכחות
צלמו מסך ורוצו: מסעדות ששוות ביקור בהוד השרון

מספר נוסף: 09-7603647

מצאתם טעות?

תעזרו לנו ולגולשי רסט לשפר את המאגר