נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יצא כך שאף פעם לא לקחתי איתי את וויליאם לאכול. שנה וחצי מאז שעלה לארץ מצרפת וטרם זכה לארוחה ישראלית ראויה במחיצתי. רציתי לשלב בין בשר איכותי לכמות מכובדת ולאותנטיות ישראלית במיטבה, והמסעדה הראשונה שעלתה לי לראש הייתה דווקא פאפאגאיו, זו שהפכה במרוצת השנים, למרות המבטא הברזילאי, לישראלית יותר מהרבה אחרות.

שמנו פעמינו לעבר קניון עזריאלי, שבקומתו השנייה ממוקם סניף פאפאגאיו כשר ומעוצב לתפארת. וויליאם שילב את חווית האוכל הצפויה עם שופינג היסטרי והגיע כשהוא עמוס בשקיות מלאות. בכניסה, נתקלים במארחת יפה עד אין קץ. אם החיוך הנסיכותי שלה מבשר על הבאות נראה שהולך להיות טעים. מתיישבים בפינה רחוקה ושקטה. פחות מדקותיים וראשון המלצרים כבר לידנו עם לחם חם בידו והסברים מלומדים בפיו.

בפאפאגאיו העזריאלית תוכלו ליהנות מארוחה של 130 ₪, במסגרתה תקבלו את כל הבשרים כמיטב המסורת ואת קולקציית הסלטים הפותחים. תמורת 180 ₪ תוכלו לצרף לחבילת הבסיס גם שתייה קלה, קוקטייל מהמגוון הייחודי המוצע במקום, ולסיום - שתייה חמה וקינוח. נשמע מפתה, ויותר מזה, גם משביע. פחות מדקה חולפת והסלטים כבר מונחים בינינו. סלט חצילים מטוגנים ברוטב חרדל מתקתק, סלט כרוב טעים במיוחד, טחינה במרקם מושלם ובתיבול מעולה, בטטות מטוגנות נטולות חן, כנפי עוף בצ'ילי מתוק ושמיר, גמבה קלויה טובה מאד וסלט שומר. אני יכול לנחש שמי שמסוגל לגעת בירק הזה היה אוהב את הסלט מאד.

"יריית הזינוק, וויליאם פותח מהר, ואני אחריו, אני לא מוותר"
עוד לפני שהספקנו בכלל לטעום מהסלטים, חותך הבשרים כבר מציג את עצמו, כשבידו שיפוד אדיר מימדים. אל צלחותינו עוברות ביעף נקניקיית צ'וריסו וירך עוף לכל אחד. הנקניקיה טעימה. שוק העוף יותר. החותך מגיח שוב והפעם עם אנטרקוט בבירה. רך, טעים, עסיסי ועשוי היטב. וויליאם מבקש עוד סיבוב. שלוש דקות, בדקתי, והחותך כבר כאן. רצועת סינטה לכל אחד. פחות מארבע דקות חולפות ו... כן. הנה הוא פה. כבדי עוף ולבבות הודו מהגריל אל קיבותינו המאיימות להיקרע.

אל תתנו לפסקה החדשה להטעות אתכם, אנחנו עוד לא בחצי הדרך. בהמשך הופיעו גם אנטרקוט, הפעם מידיום רייר ובלי הבישול בבירה, צלעות בקר על מגש חיתוך ענקי ורב רושם, קבב כבש ועוד. הבשר בפאפאגאיו טוב מאד. בהרבה מקומות העומדים בסטנדרט התל אביבי יש בשר טוב אבל שירות נכון, יעיל ומחויך כמו שתקבלו בפאפאגאיו עזריאלי, ובכן, בעניין הזה תרשו לי להטיל ספק. וויליאם נפעם. לצד הבשרים הורדנו שתי כוסות "הר חרמון" אדום והוא הוסיף לעצמו גם קאפיריניה, הכלולה במחיר הארוחה.

"הקפה אחרונה, לי יש קשיי נשימה, וויליאם ממשיך לטחון, אני הולך לפינה"
חותך הבשרים הקונסיסטנטי שלנו כבר בסיבוב השלישי ולא נראה שהוא עומד להתייאש. אני מרים ידיים, נושם עמוק ורואה את וויליאם מחסל בחיוך את נתח האנטרקוט בבירה השמיני שלו. לסיום, הזמנו סורבה קוקוס עם לימון ואננס שהיה טעים והיווה סיום משובח למירוץ הבשר המטורף שהגיע לקיצו.

ביחס למה שמקבלים בפאפאגאיו, לאיכות, לכמות ולשירות, המחיר בהחלט משתלם. אגב, חיוך המארחת שילווה אתכם גם בדרך החוצה ומתוק אפילו יותר מהקינוח, הוא על חשבון הבית.

*הכותב היה אורח המקום

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
תענוג צרוב
איזו מין שלוותה
לה בוקה מחוץ לקופסא
כיופים ללא הפסקה
כיופים ללא הפסקה
ארנולד'ס על המפה
קולומבוס מתחזקת
קולומבוס מתחזקת
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר