נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שמו של האדיסון, כבר-מסעדה שווה ברעננה, הולך לפניו מזה שנים. שמו של המנהל שלו, ננד האלבני, כמי שיודע לגרום ללקוחות לחזור בעיקר בגלל סיפורי אלבניה שלו, הולך לפניו עוד מימי מסעדת קזנקי בהרצליה, עליה השלום. הצטיידתי בג'ינג', שסוגרת בכך רצף מרשים של קרוב לעשר ארוחות משותפות איתי, ועשינו דרכנו אל המתחם הלא כשר היחיד ברעננה. במקור היה תומאס אדיסון אחד הממציאים החשובים בכל הזמנים ועל שמו רשומות יותר מאלף המצאות, ביניהן גם נורת החשמל, תחנת הכוח ומכונת ההקלטה הראשונות. בגרסה הרעננית המציא אדיסון את עצמו מחדש בדמות בר-מסעדה מעוצב ומושקע. ג'ינג' ואני מתעתדים לבדוק האם ההמצאה הזו שלו עשויה לגרום לנורה להחוויר.

האדיסון מאכלס חלל גדול אך חמים, גדוש פלזמות מרצדות על הקירות וגופי תאורה ססגונית. במרכזו, בר שמקשה עלינו את הבחירה בין שולחן סטנדרטי לכיסאות הגבוהים והסקסיים שלו. הגבוהים ניצחו וצמד הברמנים, מחוזקים בננד האלבני הנודע, זכו בחברתנו להמשך הערב. העפתי מבט בראשונות והבחנתי בקרפצ'יו חציל, קרפצ'יו בקר, סיגר טלה וסביצ'ה. סיגר הטלה עם גספצ'ו שרי, טחינה ושום (34 ₪) נבחר, ולצידו מנת שרימפס בציפוי פריך וברוטב יוגורט וצ'ילי מתוק (38 ₪). שתי המנות מכובדות כמותית ואיכותיות איכותית. השרימפס חם, ציפויו פריך במידה והשמן מהטיגון כלל לא ניכר בו. סיגר הטלה שומני מעט יותר, אך רווי בבשר טעים ורך, ורוטב העגבניות שלו מצוין, כמו גם יוגורט הצ'ילי הלא שגרתי הצמוד לשרימפס. את המקום הראשון בין מנות הפתיחה כבשה בהפרש ניכר דווקא מנת קלמארי מיוחדת שלא מופיעה בתפריט הרגיל ומוצעת לסועדים רק כשיש בנמצא קלמארי טרי. זה האחרון הונח לפנינו לאחר שנחתך לטבעות וטוגן קלות ברוטב שמיימי של חצילים ועגבניות. אם הציעו לכם, אל תחשבו פעמיים. אם לא הציעו לכם, אל תהססו לפלוש למטבח ולאיים על השף.

בגזרת העיקריות תוכלו לבחור בין רולים לסלטים, פסטות והמבורגרים. הלכנו על המבורגר במשקל 250 גרם, מבשר בקר מיושן שטחון עם חצילים פיסטוק וקשיו (52 ₪). את חוויית ההמבורגר המפתיעה הזו אסכם בהמלצה חמה למאות המבורגריות הסרק בעיר הגדולה, לשלוח את השפים שלהן לאיזו השתלמות מזורזת ברעננה, שילמדו איך עושים את זה נכון. תענוג ג'אנק-פודי אמיתי ואיכותי, למרבה הפרדוקס. מנת ניוקי פירות הים (79 ₪) שבחרה הג'ינג'ית היפה שאיתי, הגיעה ברוטב חמאה עם שום ויין לבן. גם פה אין טעויות, והארוחה שהחלה כמושקעת ומוקפדת מסתמנת ככזו שעומדת גם להסתיים כך. כדי שג'ינג', הידועה בקיבולתה המרשימה, לא תישאר רעבה, הונחו מולנו גם 350 גרם של אנטרקוט מדמם (108 ₪), הנתח היחיד שיכול לגרום לי להפנות לעברו את הסכין והמזלג גם אחרי חמש מנות.

כיאה לארוחה שהחלה בשלושה פתיחים ושלוש עיקריות סיימנו בטארט טאטן בננות משובח (36 ₪), בשלישיית מלבי בכוסיות שוט (34 ₪) ובמרנג שוקולד לבן ותותים (36 ₪). בצהריים גודשים את אדיסון אנשי המשרדים מהאזור שמתפנקים בעסקיות משתלמות. בערב מצעיר המקום ומתמלא בבלייני הסביבה שהנסיעה תל אביבה כבדה עליהם. נראה שכל אחד יכול למצוא באדיסון בדיוק את מה שיחפש ובאיכות שלא הייתה מביישת אף ביסטרו תל אביבי נפוח. אני מבטיח לכם שההמצאה הזו טובה לפחות כמו הנורה, אתם מוזמנים לבדוק אותי.


עכשיו באדיסון: פסטיבל מנות אביב פרחוניות

 

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
תענוג צרוב
איזו מין שלוותה
לה בוקה מחוץ לקופסא
כיופים ללא הפסקה
כיופים ללא הפסקה
ארנולד'ס על המפה
קולומבוס מתחזקת
קולומבוס מתחזקת
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר