נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

'אייר קפה' באייר פורט סיטי. מי שעובד במתחם ההיי טק העצום של אייר פורט סיטי לא צריך להמשיך לקרוא. מי שלא, מוטב לו שיישב, שיישר את גב המשענת ושיהדק חגורות. ממריאים. לאייר פורט סיטי הגעתי עם זוגתי בשבוע שעבר בדרך לנתב"ג שעתיים לפני טיסה מתוכננת לברצלונה. תוכלו לקרוא לזה חימום מנועים. תוכלו לקרוא לזה התחזרות טרום-טיסתית. אני קורא לזה ארוחה ראויה במחיר הוגן עם קינוח מפתיע ששווה לוותר בשבילה על הארוחה הראשונה בברצלונה ובטח שעל הארוחה הסינטטית במטוס.

השעה שעת צהריים ובאייר קפה מלא כמעט לגמרי. אני משוכנע שבחלק מהשולחנות זיהיתי שרידי ארוחות בוקר מהמגוון השווה המוצע שם. זיהיתי שקשוקה בקדרה אצל אחד הזוגות, זיהיתי מוזלי שנראה מצויין ואז זיהיתי את התפריט הפתוח שמונח מולי והתחלתי להתעמק בו. לראשונה בחרתי קרפצ'יו סלמון ועשבי תיבול (38 ₪) שהוגש עם לחם קלוי ונעטף בשמן זית ובחומץ בלסמי. מנה לא גדולה אך עשויה היטב. מעט יותר מהלחם הקלוי היה מאפשר לשבוע וליהנות ממנה יותר. גם פריסה דקה יותר של הסלמון הייתה עוזרת לו לספוג את טעם התיבול טוב יותר, אבל הג'ינג'ית שאיתי התלהבה דווקא מהבשרניות העסיסית. לעצמה הזמינה מנת אנטיפסטי (32 ₪), שהגיעה במימדים גדולים יותר מהדג ובמתיקות מעודנת ממייפל (!). מנת האנטיפסטי טובה מאד ואנחנו בהחלט מרגישים בשלים לעיקר.

נדמה שהקרפצ'יו מהראשונות הכניס אותנו ל'סחרור סלמון' - סינדרום ידוע שתוקף בדרך כלל דובים לבנים. אין הסבר אחר לעובדה שלעיקריות הזמנו סלט נורווגי (55 ₪) ופילה סלמון בגריל (75 ₪).
למעשה, אין ווריאציית סלמון בתפריט של אייר קפה שלא ניסינו. הסלט מורכב מעגבניות שרי על מצע עלים ירוקים, זיתים שחורים וטבעות בצל אדום, ועליו רוטב מצוין. מעל, קוביות סלמון מוקפצות במלח גס, פלפל שחור ודבש. הרבה זמן לא הוצאתי על סלט 55 שקלים. הרבה זמן גם שלא נהניתי ככה מסלט. פילה הסלמון התגלה כמנה גדולה במיוחד, מה שמקטין משמעותית את סיכויי הג'ינג'ית לסיים אותה לבד. בשורה נפלאה. פילה הסלמון הוגש לצד פוטטו צ'יפס מתובלים היטב. הדג עצמו עשוי בחמאה ועגבניות מיובשות עם מעט לימון ויין לבן, ובצד פוקאצ'ה. אני מודה שלא הבנו איך הפוקאצ'ה קשורה לסלמון ובכל מקרה נהנינו מהפילה מאד.

הגראנד פינאלה של הארוחה באייר היה פאי תפוחי העץ (33 ₪). תפוחים חתוכים מבושלים עם קינמון שהוגשו עם גלידת וניל וקצפת. כמה פשוט ככה שווה. סיימנו להאביס את עצמנו ונדמה היה שאין שום פאייאה ברצלונאית שתצליח לגרום לי לחשוב שוב על אוכל. הבטחנו לעצמנו שלפני כל טיסה שתבוא מעכשיו נקפיד לבוא לבקר באייר. עם כל הסלמונים האלה לפחות נחסוך את הטיול לנורווגיה.

 

* הכותב היה אורח המקום. 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אייר קפה באיירפורט סיטי
053-9441477

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
תענוג צרוב
איזו מין שלוותה
לה בוקה מחוץ לקופסא
כיופים ללא הפסקה
כיופים ללא הפסקה
ארנולד'ס על המפה
קולומבוס מתחזקת
קולומבוס מתחזקת
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר