נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בצהרי יום סתווי של אמצע השבוע, קבעתי פגישת עבודה עם ידידי ירון, בעלים של חברה מצליחה באזור. המטרה - לקדם עסקה חשובה תוך כדי ארוחת צהרים שקטה ונעימה במקום גלילי ואיכותי, הקרוב לאזור התעשייה בר לב וכרמיאל. מיד כשהגענו לאינדיאנה, ידעתי שבחרתי נכון. האווירה השתנתה מיד והרגשנו כאילו הגענו לשמורה אינדיאנית בטבע, הודות לעובדה שהמסעדה טובלת בחורש גלילי ירוק וסביבה שטחי דשא פרושים לאופק. בכניסה קידמה אותנו מוסיקה דרום אמריקאית, תורמת לתחושת הניתוק מהעולם הסואן שבחוץ.

במעלה ההר
אינדיאנה הוקמה לפני כ- 3 שנים על ידי ראוף וסאמר,  זוג חברים מהגליל, שהחליטו ללכת אחר חלומם ולפתוח מקום משלהם. ראוף שהתמחה בעסקי המזון עוד כנער עשה "הפסקה" של 11 שנים לטובת קריירה מצליחה בעריכת דין אבל הרצון לחזור לתחום מזון הגורמה והאירוח לא עזב אותו. בסופו של דבר, מכר ראוף את המשרד שלו וחבר לסאמר על מנת לפתוח מסעדה גלילית עם דגש על חומרי גלם מקומיים טריים ותפריט רחב המתחלף כל שנה.

למקום קונספט ברור כשמודגשים בו ערכי הטבע וההשתלבות בסביבה הגלילית, כשבלילה מתחלפת האווירה והופכת בליינית יותר עם מגוון רחב של אלכוהול, יינות יוקרה אירופאיים ופירות ים או בשרים באווירת Beer garden.

מה אוכלים?
לאינדיאנה תפריט פיוז'ן המתחלף כל שנה ויש בו הכל מהכל כך שכל אחד, מילדים ועד המבוגרים, צמחונים וקרינוברים כבדים גם יחד, יכולים למצוא בו מנות המתאימות להם. עוד לפני המנה הראשונה, רק כדי להתאקלם, קיבלנו לחם חם עם ארבעה מטבלים: חמאת שום ובזיליקום, טפנד זיתים העשוי מזיתים גלילים טריים הנטחנים במקום, פסטו מבזיל מקומי וגולת הכותרת - מטבל טחינה מהשומרון עם זעפרן ספרדי. בזכות הזעפרן הספרדי הפכה הטחינה לצהבהבה זהובה ובעלת טעם שונה ומעניין מאוד.

למנה ראשונה לקחתי את סלט אינדיאנה שמורכב מירקות בלדי, כרוב לבן, נבטים, עוף ופטריות מוקפצים בפסטו (55 ₪), מנה מעולה שבהחלט יכולה לתפקד כמנה עיקרית עבור חובבי הסלטים. ירון הזמין שרימפס אסיאתי (49 ₪), שהוגש בצורה מרשימה ביותר וכלל שרימפסים גדולים מאוד ברוטב אסיאתי על בסיס חלב קוקוס. מעולה.

עיקר העניין
לעיקריות הזמין ירון מנה שנחשבת באינדיאנה למנת ביניים - ספיישל שיף פילה - מנה המכילה שלוש שכבות שכל אחת מהן היא עולם ומלואו. שכבה של פטריות ממולאות בגבינה צהובה, עליה שכבה של גבינת פטה ובצל מטוגן ומעל כל אלו מדליוני פילה מוקפצים עם בזיליקום. שילוב הטעמים יוצר מנה מורכבת ומגוונת שפשוט עושה חגיגה בפה. לדעתנו היא המנה המנצחת של המקום וצריכה להיכלל בכל ארוחה שתאכלו באינדיאנה (אם כמנת ביניים, עיקרית או כמנת sharing בין יושבי השולחן).

המנה העיקרית, שלי, אף היא משובחת ונבחרה על פי המלצת הצוות, הייתה פילה ברוטב יין אדום וטימין. מנה שמשאירה טעם מתקתק של בשר בבישול ארוך ביין, שוברת שגרה ומייצרת הרגשה חזקה של רצון לחופש, אם מדובר בטיול חורפי וגשום בגליל או לחילופין חופשה רומנטית בדרך לצימר (אבל לא עם ירון...).

מחשבות לדרך
רק כשסיימנו הבנו את גודל הטעות - לא השארנו מקום לקינוחים. הסתכלנו בעצב על קינוחי הקינדר בואנו ובלה דונה שהוגשו לשכנינו ונשבענו, שנגיע לאינדיאנה בשנית, לסיים את מה שהתחלנו. מחיר המנות היה הגון ביותר, אולי אפילו זול ביחס לתמורה, איכות חומרי הגלם ממנה הוכנה הארוחה והאווירה במסעדה, כך שבכל מחיר נסו להגיע. ואם תהיתם מה קרה בסוף עם העסקה החשובה? ימים יגידו...

חשבון בבקשה
סלט אינדיאנה - 55 ₪
שרימפס אסיאתי - 49 ₪
ספישל שיף פילה - 65 ₪ (והמנה המנצחת שלנו !)
פילה ברוטב יין אדום וטימין -  125 ₪
סה"כ - 294 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הנמל 24 חיפה (צילום: באדיבות המקום)
ברוסטקה ב-HFA (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת גולדן קורל מול הים (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה על הים במסעדת אבו כריסטו עכו (צילום: באדיבות המקום)
דג קרודו במסעדת רפאלו חיפה (צילום: באדיבות המקום)
פיצות בביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג)
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)
פלטת סלטים במסעדת רותס (צילום: באדיבות המקום)
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר