נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

משפחה של מסעדות
זה היה בערב יום ראשון. אחרי סופ"ש עמוס ונפלא, רצינו להמשיך אותו קצת וסגרנו על טיול במושבה הגרמנית. האורות, האווירה והתיירים הסקנדינביים הרבים שמטיילים במקום, הופכים את יום ראשון מהיום הקשה ביותר בשבוע ליום ממש נחמד.
את פנינו במסעדת קליינס במושבה הגרמנית קיבלה אולגה המקסימה. אולגה היא בעלת המסעדה, ולא  מזמן סיימה תואר בהנדסה אזרחית בטכניון. אולגה ציינה כי היא לא מנהלת את המקום לבד, אלא עם קטיה אחותה. ביחד הן מחזיקות את המקום, והוריהן, בעלי מסעדת ערביקה בכרמל, עוזרים בכל הדרוש, ובין השאר אופים את הקינוחים והקישים המעולים.

כיסונים מבית אמא רוסיה
התחלנו במנות ראשונות, שלכאורה היו אמורות להיות הפתיח של הארוחה, אך הקיש שנאפה במקום עם גבינת הרוקפור ואגוזי המלך בליווי סלט (49 ₪) היה מדהים וטרי להפליא, וכמובן ממלא מאוד.



גם הבלינצ'ס (37 ₪) עם תפוחי האדמה והפטריות, שלצידן הגיעה קערית שמנת חמוצה (אם חגיגה אז עד הסוף) היה קריספי וכפול במנה, כך שמספיק בכיף לשני סועדים. אולגה המליצה לנו גם על הפלמני (47 ₪) - כיסוני בשר  בקר ולבן בסגנון רוסי.
בין הראשונות לעיקריות שתינו יין חם עם קינמון והדרים, הסתכלנו על העיצוב המדהים של המקום, ועל הגג המופלא שמשקיף לגנים הבאהיים. למסעדה יש גם  קומה שנייה, ובה ניתן לארח עד 40 אורחים לאירועים פרטיים.

חו"ל בניחוח אירופאי
למנה עיקרית קיבלנו את הקוסטיצה - סטייק צוואר על עצם בתיבול שום על האש (78 ₪), מנה מצוינת עם טעם חזק ומתובל. לא חסכו כאן בשום. לצד הסטייק הגיע צ'יפס קריספי במיוחד שתרם לתחושת השחיתות הנפלאה.
לאורך כל הערב התנגנו להם ברקע שירי עם רוסיים. המקום מדיף נינוח חו"ל אירופאי, ותיירות מכל העולם גם היא מציפה את המקום.

>> להזמנת שולחן במסעדת קליינס

לקינוח קיבלנו מעשי ידי אביהן של קטיה ואולגה, "בומב שוקולד", שהוא ביסקוויט ועליו שלושה סוגי מוס שוקולד, ומעל הכל ציפוי שוקולד מריר ושקדים. מ-ט-ו-ר-ף! ההרגשה של לאכול משהו טעים שמעולם לא אכלת (לא עוד קינוח רגיל שמוכן מראש) היתה עילאית, והתגברה כשהוגש הפאי תפוחים בליווי הקצפת וגלידת הוניל. שבחים רבים קיבלה משפחת קליין על כך שלא הלכו בתלם וקנו קינוחים, אלא היו יצירתיים והכינו הכל לבדם.





כדאי לדעת, בקליינס עסקיות צהריים שוות מאוד, החל מ-42 ₪ ועד 69 ₪, ובנוסף החל מ-12:00 מוגשות ארוחות בוקר אנגליות של בייקון עם ביצה ושלל טעמים אירופאיים. אם חשקה נפשכם בבירה צוננת על הגג אל מול אחד המראות המרשימים בעולם, או אם התגעגעתם למטבחי אירופה על שלל גווניה, זה ללא ספק המקום להעביר בו ערב רומנטי, ארוחת בוקר אנגלית או צהריים ביתית ועסיסית.

חשבון בבקשה:
קיש רוקפור - 49 ₪
בלינצ'ס - 37 ₪
קוסטיצה - 78 ₪
יין חם - 30 ₪
חצי ליטר קרלסברג מהחבית - 27 ₪
סטייק צוואר עצם - 78 ₪
פאי תפוחים - 30 ₪
בומב שוקולד - 34 ₪
סה"כ: 363 ₪

* כתבה פרסומית
 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
נתח בשר בראנץ' האוס (צילום: באדיבות המקום)
אסאדו בר באלונים (צילום: באדיבות המקום)
סטייק בברסרי 107 (צילום: באדיבות המקום)
מנה של מסעדת סבידה (צילום: באדיבות המקום)
בירות של מסעדת ליבירה בחיפה (צילום: באדיבות המקום)
אותנטיות יוצאת דופן במסעדת גאורגיה
בשר משובח ב-BACK TO BLACK
חדשה בשכונה: מרינדו יקנעם
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר