נגישות
נגישות

ראנץ' האוס אילת: המקום הנכון לחווית בשרים בדרום

כשיורדים לעיר הדרומית בישראל, במיוחד לחופשה, מקווים למצוא גם מקומות שבהם האוכל נותן הרגשה של יציאה מהשגרה. כך קרה בראנץ' האוס - מסעדת בשרים בסגנון דיינר אמריקאי, עם שירות ייחודי ומנות שנצרבות בזיכרון.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
גילי פוקס
תאריך פרסום: 04/12/2018, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 מהפך קולינרי בעיר הדרומית. נתח בשר בראנץ' האוס (צילום: באדיבות המקום)

ארזנו את עצמנו, ילדינו ומזוודותינו, נסענו במונית, אוטובוס ואפילו במטוס והכל בשביל להגיע לעיר הדרומית אליה כל הגעה היא חגיגה. בפעם האחרונה שיצא לי לבקר בעיר הקולינריה לא היתה בשיאה, או שפשוט לא הגעתי למקומות הנכונים. אך אם לשפוט על פי הביקור בראנץ' האוס נראה שהעיר עברה מהפך אדיר.


סטייל לא חסר פה
ראנץ' האוס היא מסעדת בשרים אמריקאית, בסגנון דיינר אמריקאי, אבל יוקרתי ומפנק. המלצרים לבושים בחולצות לבנות מכופתרות שעליהן אוברול ג'ינס מדליק עם בנדנה אדומה - מערב הפרוע סטייל. את פנינו קיבלה מיכל המלצרית החמודה, שלמרות שהיינו עם פרחחים בני 3, היא הפגינה סובלנות עצומה בעיקר כשאחד מהם טיפס, קפץ ושכב על הספה.

למנות ראשונות, כדי שיהיה טעים לכולם (גם למבוגרים וגם לילדים) הזמנו את הסלט ורג'יניה - סלט עלים ירוקים, גילופי ירקות ופיצוחים מקורמלים בויניגרט דבש (48 שקלים). כל תיאור מילולי של הסלט עושה לו עוול, הסלט פשוט היה יפה בתפארתו, העלים היו בכל גווני הירוק, ונראו כמו עננים, הוא היה מרענן וכיפי, בעיקר גם בשל הפיצוחים שהתפצפצו להם והשתלבו עם כל העסק בקלילות.

ליד הסלט הזמנו מנה פשוטה, מנצחת ופשוט אלוהית - כנפי עוף העונות לשם טקסס, ברוטב ראנץ' מסורתי עם בוטנים קלויים ובצל (55 שקלים). גודל המנה היה גדול ממנה ראשונה רגילה ואפילו שהינו 4 נפשות סועדות, נותרו עוד כנפיים. האמת היא שאם לא הייתי מנסה לשמור מעט מקום למנה העיקרית הייתי עפה על הכנפיים ומכלה אותן עד תום. והנה מיכל הגיעה עם מחבת רותחת שעליה מנת ה"טריו" - מנה זוגית הכוללת מגדל המורכב מאנטריקוט 300 גרם, סינטה 250 גרם ומדליון פילה בקר של 130 גרם, לצד ירקות שורש צלויים ו-2 תוספות לבחירה (349 שקלים). אנחנו בחרנו בעיקר בהמון צ'יפס כי מה לעשות זה בסוף הכי טעים, והיינו עם הפרחחים כאמור. עם המנה הוגשו רטבים נהדרים - רוטב יין חם, רוטב פלפלת ורוטב חרדל. חשוב לציין שהכל היה טעים מאוד אבל הסינטה התעלתה על כולם - הנתח הגיע במידת העשייה הנכונה, לא התייבש ושמר על עסיסיות עם טעם גן עדן. הילדים שלא אוכלים סטייקים, נהנו ממנת ילדים של שניצלונים פריכים עם איך לא - צ'יפס נהדר (48 שקלים). השניצלונים הגיעו למעשה כ- 3 שניצלים די מכובדים (ממש לא שניצלונים קטנים), אמיתיים, שממש מרגישים שמישהו שמבין טוב בשניצלים עשה אותם. אין פה שום קשר למנת ילדים - המנה שלהם היתה פשוט מעולה, הספיקה לשניהם ונשאר אפילו עוד. לצד הבשר שתיתי יין אדום - בלנד הבית של הר עמשא. התגלה כי לא סתם נבחר להיות יין הבית - הוא הלך נהדר עם הבשר, לא עמוק מידי אך עם נוכחות משלו ללא ספק. לקינוח הילדים רצו גלידות אז זרמנו והזמנו את סורבה הפירות העונתי (34 שקלים). הגלידות הגיעו בטעמי מנגו, ליים ותות, והוגשו כשמעליהן שברי מרנג - בהחלט מרענן, פשוט ולא מתיימר. בדיוק מה שצריך בסוף ארוחה מכובדת ומענגת שכזו.
 סיום מרענן לארוחה מענגת. גלידות וקינוחים בראנץ' האוס (צילום: באדיבות המקום)

הידעת?

לקראת סיום הבנו שאם היינו אורחי מלון רויאל ביץ' אילת על בסיס אירוח חצי פנסיון, הינו יכולים להוסיף 75 שקלים לאדם ולקבל ארוחת ערב בראנץ' האוס - שווה ביותר. חשוב לציין שראנץ' האוס פעילה רק בשעות הערב (החל מ-18:30), אז אם אתם קופצים לאילת - פרגנו לעצמכם ותבקרו בה, אני מקווה לבקר פה גם בביקור הבא שלי באילת.

חשבון בבקשה
סלט וירג'יניה - 48 שקלים
כנפי טקסס - 55 שקלים
שניצלונים פריכים - 48 שקלים
טריו זוגית - 349 שקלים
סורבה פירות עונתי - 34 שקלים
סה"כ - 534 שקלים

ראנץ' האוס - טיילת רויאל ביץ', אילת, 053-9442738

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אסאדו בר באלונים (צילום: באדיבות המקום)
סטייק בברסרי 107 (צילום: באדיבות המקום)
מנה של מסעדת סבידה (צילום: באדיבות המקום)
בירות של מסעדת ליבירה בחיפה (צילום: באדיבות המקום)
אותנטיות יוצאת דופן במסעדת גאורגיה
בשר משובח ב-BACK TO BLACK
חדשה בשכונה: מרינדו יקנעם
מפגש בנות מוצלח בקפה קפה סינמול
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח