נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הגענו לבאק טו בלאק ביום חמישי בערב. השוק הטורקי בעיר התחתית של חיפה תוסס, וכל הבארים והמסעדות מוציאים שולחנות החוצה. יש רוח סתווית נעימה והרגשה של סופשבוע באוויר.

רק בשר טרי
פגשנו את ראיד, שהוא הלב של המסעדה, ובכלל אדם עם לב גדול. ראיד פתח את המקום הזו בערגה נוסטלגית לריהוט של פעם, למדפים התלויים העמוסים בקבוקי שיכר ולספות העץ הנוחות והמפנקות.

ראיד סיפר לנו על הבשר הטרי והמשובח שהוא בוחר בקפידה ומיישן אותו לבד, הכל פה נעשה בעבודת יד ובהרבה תשומת לב! קפוא היא מילה גסה. למטבח של בק טו בלאק לא מגיע בשר קפוא לעולם.
כיאה לחמישי בערב, בנות רוצות ליהנות, אך אחת בהריון והשנייה מניקה, בכל זאת הלכתי על מרגריטה קפואה (32 ₪) שהייתה להיט וגרמה לי להרגיש צעירה (ואולי רק בחורה שעברה את גיל 30 יכולה לנסות להרגיש צעירה כשהיא שותה מרגריטה?). בכל מקרה היא הייתה משובחת. חברתי, שהצטערה שלא יכלה לשתות כוס יין, הפצירה בי להזמין עוד ועוד אלכוהול והיא מצידה בחרה בלימונענע גרוסה צוננת ומרעננת (19 ₪).

למנה ראשונה הזמנו את סלט הבית, עליו כולם המליצו מבעוד מועד, סלט "באק טו בלאק" (60 ₪). הוא היה מורכב מעלי גרגר נחלים, בצל סגול, פלפלים, גזר, אננס, פיצוחים, רוטב ויניגרט. בדרך כלל אני לא מחסידת האננסים במקומות שלא להם, אבל כאן הוא היה נהדר יחד עם הרוטב המעולה וגרגר הנחלים הפיקנטי. פשוט סלט אדיר שעושה חשק לאכול ממנו עוד ועוד, הסלט הזה מספיק לשני אנשים לפחות.

סטייק מושלם
שאלנו את המלצר החביב מה המנה המועדפת עליו, וישר אמר לנו "תפוח אדמה מוקרם" (45 ₪). שאלתי את מעיין, חברתי חובבת המנות המוקרמות, למה לנו לקחת מנה שמחזירה אותנו אחורה בזמן? אבל המנה הזו הייתה אדירה. זה לא שתפוחי האדמה צפו להם בים של שמנת, אלא שהיו שם תפוחי אדמה עם פטריות כשמעל ציפוי של גבינה מעולה שהותכה והפכה לקריספ חום. לרגע הרגשתי כאילו אני בחופשת סקי בשוייץ. 
תפוחי אדמה מוקרמים. לא לפספס
היה ברור שהמנות העיקריות יהיו בשריות, כי המקום מתמחה בבשר, ולכן הבחירה לא היתה קשה. לקחנו המבורגר (59 ₪) ואנטריקוט 250 גרם (110 ₪) .
ההמבורגר הגיע עם צ'יפס ורטבים. היה לו טעם יוצא דופן של מוסקט וקינמון. בהחלט המבורגר כמו שלא אכלתי בשום מקום אחר, אבל מנת הדגל הייתה ללא ספק הסטייק ה-כה איכותי הזה.

הסטייק היה מושלם. רך, נימוח בפה, ללא תיבול מיותר. רק פלפל ומלח. כשהבשר טוב, לא צריך יותר מזה. הסטייק הזה גרם לי להבין שראיד הוא מומחה גדול לבשר ואם יש לי חשק לאכול בשר איכותי – אין ספק שהבחירה היא להגיע ל בק טו בלאק.

המסעדה ששוכנת במבנה אבן עתיק ויפה, ומציעה עסקיות בין השעות 10:00-17:0. מחיר העסקיות נע בין 36 ₪ ל-49 ₪ ובקרוב יהיו פה ארוחות בוקר מגוונות במחירים משתלמים עוד יותר.

חשבון בבקשה:
לימונענע: 19 ₪
מרגריטה קפואה: 32 ₪
תפוחי אדמה מוקרמים: 45 ₪
סלט הבית: 60 ₪
סטייק אנטריקוט: 250 גרם 110 ₪
המבורגר: 59 ₪
סה"כ: 325 ₪ לארוחה זוגית

Back to Black, דרך יפו 26, חיפה. 053-9377236
https://www.rest.co.il/rest/80274682/

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
נתח בשר בראנץ' האוס (צילום: באדיבות המקום)
אסאדו בר באלונים (צילום: באדיבות המקום)
סטייק בברסרי 107 (צילום: באדיבות המקום)
מנה של מסעדת סבידה (צילום: באדיבות המקום)
בירות של מסעדת ליבירה בחיפה (צילום: באדיבות המקום)
אותנטיות יוצאת דופן במסעדת גאורגיה
חדשה בשכונה: מרינדו יקנעם
מפגש בנות מוצלח בקפה קפה סינמול
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי