נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שב"ק ס אמרו פעם " הדרך ארוכה ומפותלת, אני נופל וקם", ומה שקרה לי בדרך למסעדת מוזה בהר, במושב שורש שבהרי יהודה, הוא שבאותו רגע שיצאתי ממכוניתי לכיוון המסעדה פשוט נפלתי מנוף מהפנט הצופה בין היתר אל מודיעין, הרי ירושלים ותל אביב גם יחד. בימים טובים של בוקר ניתן לראות גם חלקים מהים התיכון.

הרמוזה
מוזה בהר חוגגת בקרוב שנה להיווסדה. המסעדה משרה אווירת רוגע, מרווחת מאוד, מוסיקה טובה ומנוהלת ע"י משפחת ארמוזה. המסעדה בהחלט הרמוזה (מהממת בספרדית) ונשענת ברובה על עקרונותיו של המטבח הצרפתי. כל חומרי הגלם טריים וחלקם אף מיוצרים, או במקרה של הבשר - מיושנים במסעדה. הרכש של המסעדה הוא השף קובי קטני שהגיע אחרי צבירת ניסיון רב באוסטרליה ובישול במסעדות מישלן. המסעדה חובקת את כל קהלי היעד, ויש העושים עבורה את הדרך ההפוכה מתל אביב לכיוון ירושלים.

בון אפטיט
עכשיו הגיעה שעתן של המנות לתפוס את מקומן, והתחלנו עם לחם הבית וכמה. ממרחים ועם פטה כבד עוף עוגיית סבלה וג'לי פדרו כסימנס - מנת פתיחה קלאסית וטעימה מאוד. מנה ראשונה נוספת הייתה מרק הבצל שהגיע עם שני טוסטונים מוקרמים מעליו.  אני אוהב מרקים ובייחוד מרק בצל, ואני מודה שכאן הופתעתי למרק היה טעם קסום, מעושן וקדרתי - כאילו אכלתי אותו בבקתה באמצע יער עבות בתוך אגדה של האחים גרים. בהחלט התענגתי על כל כף, ואני ממליץ לכם לא לפספס אותו.

אחרי המנות הראשונות התיאבון נפתח לגמרי ואז הגיעו להן שתי מנות עיקריות, נסיכות של בשר. מנות עשירות, נתחים גדולים והטעם... אוי הטעם... בעודי כותב אני מתענג עליו שוב. המנה הראשונה מביניהן הייתה סטייק אופאהב (פלפל)- 300 גרם של סינטה נושכת ומובחרת, עם פירה תפודים מעושן קלות ורוטב פלפל - מנה ממש מושקעת וטעימה מאוד.

המנה השנייה והמרשימה אף יותר, אותה גם ניתן לחלוק כזוג, היא הקוט דה בף. 500 גרם Rib Eye סטייק, רוטב יין אדום ומח עצם. מנה פנטסטית עם טעם מיושן ורך של בשר, מומלצת מאוד במידת עשייה מדיום ועוד טיפ קטן - את מח העצם תמרחו מעל הבשר - ההנאה מובטחת.

תמיד יש מקום לדיזרט
כשהבטנו בקינוח הבנו עד כמה מושקעות המנות פה, וכמה יצירתיות הן. המנה שהזמנו הייתה יפה כמו ציור מופשט מהלובר. הקינוח נקרא איטון מס- קרם שנטילי, שבבי מרנג ופירות יער, קרם אנגלז ופרלין שקדים. התענגנו על כל סנטימטר.
לסיכום – מסעדת מוזה בהר לא רק מדהימה ביופייה ובנופיה, אלא גם יצירתית ולא מפחדת להגיש טעמים מיוחדים. האוכל מדויק וחכם, ובהחלט שווה את הדרך גם מהמרכז לכיוון ירושלים. החלטנו לחזור לכאן לארוחת בוקר, כיוון שהמסעדה מתמחה גם בארוחות בוקר רומנטיות לצד חלון פנורמי ואויר הרים - מומלץ באהבה.

מה אכלנו?
פטה כבד עוף - 42 ₪
מרק היום - 38 ₪
קוט דה בף - 169 ₪
סטייק אופהב - 122 ₪
איטון מס - 46 ₪
ספרייט וקולה - 26 ₪
סה"כ- 443 ₪ לזוג שנשאר עם חיוך ענק וללא מילים

מוזה בהר, מושב שורש. 053-7104408

* כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר