נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בצפון הארץ (או במדויק יותר – בקריית טבעון), שוכנת המסעדה הכי רומנטית, עם השיק הכי צרפתי שתוכלו למצוא. כבר בכניסה המקום גורם לך להרגיש שהגעת לנקודה שהסגנון הצרפתי שולט בה – מהעיצוב, דרך השירות ועד האוכל. בשלו ביער תקבלו חוויה של שירות והקפדה ברמה הגבוהה ביותר שמזכירה מסעדות אירופאיות.

כאשר בוחנים עסקים, פעמים רבות בודקים את הרקע של המנכ"ל ומאיזה תחום הוא הגיע. מנכ"ל אשר הגיע מתחום הכספים יהיה מוטה כספים, מנכ"ל שהגיע מתחום השיווק יהיה מאוד מוטה שיווק וכו'. בשלו ביער רוני הבעלים באה מתחום השירות (היתה בעברה הרחוק מלצרית) והדבר ניכר היטב ברמת השירות והפרטים הקטנים אשר עושים את ההבדל. אני מדבר על הידע והבקיאות של המלצרים בתפריט ובחומרי הגלם, על המפות הצחורות, הכוסות המבריקות, הניקיון במסעדה ובשירותים (נוכחות של יד נשית מורגשת שם בהחלט), ושירות שמכבד את המבנה והמקום.

בשלו ביער מקפידים על תפריט עונתי ומקומי, היינות המוגשים הינם יינות עילית ישראלים ויין הבית הוא של יקב טוליפ, יין השוכן על הגבעה הסמוכה למסעדה (הקפדה על טרוואר, שקיבל את המונח העברי 'תנאי גידול'). בערב ישנה אפשרות לתפריט עסקי שמציע ארוחה מאוד אטרקטיבית לערב ב-155 ₪ לסועד לארוחה מלאה. החלטנו ללכת על זה.

הגיע איתי חברי מורן, שחי כ-10 שנים בדנמרק, שהיא כיום המקום הלוהט בעולם בתחום האוכל העילי והמוקפד (בשנה שעברה העניק מדריך המסעדות מישלן 15 כוכבים למסעדות קופנהגן – יותר מכל עיר אחרת בצפון אירופה), עיר אשר הופכת ליעד עלייה לרגל לחובבי אוכל.

קדימה לאוכל
שלו ביער הוא מקום המזמין אותך להתחיל את הערב עם יין, לכן בחרנו בכוס יין של קברנה - יין בעל מאפיינים בורדולזים עם רעננות של עולם חדש. מיד ניגשנו להזמנת המנות.

למנות ראשונות הזמנו טרטר נתח קצבים המושרה בפיסטוקים, פטריות, בלסמי וסויה עם תפוצ'יפס. הבשר הרגיש מאוד טרי ואיכותי ושילוב הטעמים ביחד עם הקראנצ'יות של התפוצ'יפס נתנו טוויסט מאוד מעניין למנה. מורן הזמין ביסק שרימפס המכיל טורטליני במילוי מוס מוסר וזעתר עם שמן וניל ושרימפס ברביקיו, לדעתו מנה מעולה עם רכיבים מיוחדים שאולי נשמעים מאוד רחוקים זה מזה (מוסר, וניל, ברביקיו) אבל משתלבים נהדר והולכים מצוין עם כוס היין.

עברנו לעיקריות: אני החלטתי ללכת לכיוון פירות הים ובחרתי את הניוקי פירות ים שמגיע בליווי שום קונפי,  סלרי, בזיליקום עגבניות טריות וגבינת פרמז'ן – לדעתי אחת ממנות פירות הים הטובות שאכלתי בשנים האחרונות. הניוקי נעשה במסעדה, שאר המרכיבים טריים ושילוב הטעמים יוצרים מנה מנצחת ששווה להזמין שוב ושוב.

מורן החליט לנסות מנה של מרק חרירה - מרק עם נתחי שפונדרה. אמנם מנה בסגנון מעט שונה מהסגנון הצרפתי הקלאסי, אבל התגלתה כמנה מעולה, ממש מרק חרירה קלאסי אבל עם הבשר הטוב ביותר שהמרק הזה יכול היה לקבל, בליווי הלחם שום הקלוי שהגיע איתה. סיימנו את הארוחה עם קרם ברולה מזוגג היטב ועדין בטעמיו וכוסות אספרסו. יצאנו בהרגשה עילית.

מנה מנצחת
ללא ספק הניוקי פירות ים. מנת חובה במסעדה, נזכיר כי הניוקי נעשים במקום ושילוב הטעמים יוצר מנה מושלמת לאוהבי פירות הים, בשילוב פרמז'ן איכותי וירקות איכותיים וטריים.

למי מתאים? האווירה האירופאית במקום מזמינה אליה באמצע השבוע זוגות וקבוצות חברים הרוצים לחוות מקום בסגנון אחר שמשאיר חוויה אירופאית במחיר נוח. בסופי השבוע גם משפחות המעריכות אוכל איכותי וחוויה מיוחדת ימצאו בשלו מקום נכון וטוב עבורן.

מה אכלנו:
שתי ארוחות עסקיות ערב של 155 ₪ - 310 ₪ 
יין טוליפ - 51 ₪ לבקבוק קטן
סה"כ: 361 ₪ לארוחה זוגית מלאה 

שלו ביער, שיכון אלה 2, קריית טבעון. 053-9444052

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הנמל 24 חיפה (צילום: באדיבות המקום)
ברוסטקה ב-HFA (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת גולדן קורל מול הים (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה על הים במסעדת אבו כריסטו עכו (צילום: באדיבות המקום)
דג קרודו במסעדת רפאלו חיפה (צילום: באדיבות המקום)
פיצות בביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג)
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)
פלטת סלטים במסעדת רותס (צילום: באדיבות המקום)
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר