נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

באחד הערבים האחרונים של החורף, לאחר פגישת עבודה נוספת בצפון הארץ, עברנו אני ושותפי לעבודה  בעיר המחוז הצפונית נצרת עילית. היה זה יום של פגישות ארוכות ומתישות עם לקוח מאוד תובעני אשר שינה את כל התוכניות בפעם השלישית, ולכן היינו חייבים מקום טוב ושקט לאכול בו ולהירגע. פנינו ליישומון בטלפון הנייד לחפש מקום קרוב וכך הגענו לפורטיולי. לאחר שחצינו את רחובותיה המוארים של נצרת וכנסיית הבשורה המוארת בערב ולמרות הפיתוי לאכול אוכל רחוב נצרתי, הגענו למסעדת קפה פורטיולי אשר שוכנת במרכזה של נצרת עילית.

מקום מושלם למשפחות
חזון מקימי נצרת עילית היה להפוך אותה לעיר המחוז, שתהווה מרכז לכל שוכני הגליל, ולכן שוכנו בה משרדי הממשלה במחוז הצפוני: פרקליטות מחוז הצפון, הסניגוריה הציבורית, לשכת מרשם המקרקעין, מחוז הצפון במשרד הפנים, מחוז הצפון במינהל מקרקעי ישראל, מחוז הצפון במשרד החינוך ועוד. רבים מן המשרדים ממוקמים ב"קריית הממשלה" על שם יצחק רבין, בה מצוי גם מבנה היכל המשפט.

כבר בכניסה למסעדה אפשר לראות את החוויה שהמקום מספק. נקי, מסודר וצי גדול של מלצרים יעילים ואדיבים. מקום מושלם למשפחות ולאלו הרוצים ליהנות משירות יעיל וטוב.

שותפי רצה להזמין את מנת הפטריות הממולאות בשלושה סוגים של גבינות עם רוטב שמנת פטריות מוקרם בתנור, ולצדה סלט אישי קטן. המלצר האדיב עדכן שזו אחת ממנות הדגל של המסעדה ואחת המנות הנמכרות ביותר, ושזוהי בחירה מצוינת. אני החלטתי לבחור בסלט פטוש שהכיל את כל המרכיבים הידועים: מלפפון, עגבניה מתובלת בתחמיץ, שמן זית ולימון טרי עם קוביות לחם מטוגנות בחמאה, גבינה בולגרית מגורדת וזעתר. הסלט היה טרי-טרי ועם תיבול גלילי מדויק. 
פטריות ממולאות בגבינות
סלט פטוש
סקרפטה
לאחר שהרגענו את הבטן והראש התפנה מהאכזבה של יום הפגישות התפננו להזמין את המנות העיקריות, אני הזמנתי מיקס שרימפס וטבעות קלמרי ברוטב שום, פסטו תבלינים ולימון. את הפסטו מכינים במקום, פירות הים היו טובים ומדויקים והרוטב שסביבם היה מעולה ועשה חשק לטבול את הלחם ברוטב ולנגב (המילה באיטלקית לניגוב הרוטב היא על שמו של מנקה הנעליים ברחוב – סקרפטה, מכיוון שתנועת הניגוב של הרוטב היא כמו תנועתיו של מנקה הנעלים).

שותפי לארוחה הזמין פילה עגל 300 גרם, אשר עשוי על המחבת ומגיע בליווי תבלינים ותפוחי אדמה. לדעתו הסטייק היה עשוי כראוי והיה מבוסס על בשר טרי ואיכותי (וזאת מפיו של אדם שעבד בעבר בשוק הבשר).
מיקס פירות ים
סיימנו את הארוחה בשני אספרסו ובשולחן לידנו חגגו יום הולדת 5 לילד שמח וצחקן, אשר הזכיר לנו שגם אנחנו צריכים ורוצים לחזור הביתה במהרה לילדים שלנו, ולספר להם על המסעדה שאליה ניסע עם המשפחה בטיול הבא שלנו בצפון.

מנה מנצחת
מיקס פירות הים היה המנה המנצחת של הערב. שילוב מצוין של פירות ים ברוטב עמוק ומדויק עם חריפות מאוזנת.

למי מתאים?
מכיוון שלמקום תפריט כה רחב, המחירים סבירים מאוד, האווירה משפחתית והשירות מהיר ויעיל, נראה שהוא מאוד מתאים למשפחות ואירועים. כולם ימצאו כאן את מה שהם אוהבים לאכול, המקום מתאים לכל הגילאים, כל סגנונות האוכל והכל מגיע במנות גדולות וגם במהירות. בזמן שאכלנו במסעדה ספרנו ארבעה ימי הולדת שנחגגו שם. תפריט המתוקים (שלמען הגילוי הנאות לא טעמנו ממנו) רחב ומתאים לציון ימי הולדת וחגיגות דומות.

כמה זה עולה לנו?
סלט פטוש הבית - 56 שקלים
פטריות שמפיניון ממולאות בגבינות - 46 שקלים
מיקס שרימפס וקלמרי - 99 שקלים
פילה בשר עגל 300 גרם - 99 שקלים
שני אספרסו - 22 שקלים
סה"כ: 322 שקלים לארוחה מלאה הכוללת בשרים, סלטים וקפה.  מחיר טוב לארוחה עם שירות יעיל ומנות גדולות. בפעם הבאה נבוא עם הילדים.

קפה פורטיולי, מעלה יצחק 14, נצרת עלית. 053-6130234

* הכותב היה אורח המקום

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קפה פורטיולי בנצרת עילית (נוף הגליל)
053-6130234

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הנמל 24 חיפה (צילום: באדיבות המקום)
ברוסטקה ב-HFA (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת גולדן קורל מול הים (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה על הים במסעדת אבו כריסטו עכו (צילום: באדיבות המקום)
דג קרודו במסעדת רפאלו חיפה (צילום: באדיבות המקום)
פיצות בביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג)
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)
פלטת סלטים במסעדת רותס (צילום: באדיבות המקום)
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר