נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כבר מזמן ידוע ש-40 זה לחלוטין ה- 30 החדש. הגיל שבו הכל מתחיל, הזמן שבו חוגגים את החלק המרגש של החיים שמתחיל בעשור הרביעי. פעם רק הצליל של המספר "40" היה גורם לחלקנו רתיעה והנה היום, ידוע כבר לכל, כי ההיפך הוא הנכון.  גם רוזה רבינוביץ' חשבה כך וכששגיא בעלה הגיע לגיל המשמח, היא החליטה לציין את המאורע בנוכחות חברים קרובים ומשפחה. בשל הגיל העגול והמיוחד, חיפשה משהו קצת אחר מימי ההולדת השגרתיים. אדלה ביסטרו הייתה המסעדה שעשתה את השינוי.

סיבה למסיבה
את מסעדת אדלה ביסטרו הוותיקה ברמת ישי, רוזה ומשפחתה מכירים כבר זמן רב אך את אדלה UPSTAIRS, מתחם האירועים האינטימי של המסעדה, לא הכירו עד אותו מאורע. מספר שבועות קודם לכן, באחת הארוחות המשפחתיות באדלה ביסטרו, החלה רוזה לגלגל בראשה את הרעיון לקיים את יום הולדתו של שגיא במקום. על מנת להפתיע את שגיא באירוע קצת אחר ולחסוך לעצמה את הטרחה המוכרת והמעייפת של הכנות קדחתניות, בישולים, התעסקות במערכת הגברה, ובכלל, כל נושא האירוח השגרתי והמוכר, היא בחרה לקיים את האירוע באדלה. היא כמובן "מכרה" לשגיא סיפור לפיו תהיה ארוחה קלה למשפחה בבית ורק כשהתקרב המועד סיפרה לו שיחגגו בהרכב משפחתי מצומצם באדלה.
אדלה ביסטרו

בינתיים, בעוד שגיא בטוח שהשנה לא מציינים באופן מיוחד את הולדתו מלבד ארוחה משפחתית, רוזה החלה בהכנות. היא נפגשה עם מנהלת האירועים  של אדלה UPSTAIRS על כל פרט ופרט והכינה מצגת הסוקרת ארבעים שנות פעילות. מאחר והאירוע תוכנן לשבת בצהריים, היה צורך לבחון את התאורה במקום ואת התאמתה לתנאי המצגת, שכן תאורת יום בהחלט יכולה להפריע. להפתעתה, גילתה רוזה שאדלה ביסטרו הזמינה במיוחד עבור האירוע שלהם צלונים מיוחדים, מעין וילונות מחשיכים שיאפשרו להקרין את המצגת גם באור יום מלא. "הלכו לקראתנו בכל בקשה וגחמה שרק חשבנו עליה", מספרת רוזה ומשבחת בהתלהבות את כל צוות האירועים של אדלה. לאחר שנושא המצגת סודר לשביעות רצונה  סוכם גם נושא העיצוב והאירוח: את ארבעים האורחים החליטה רוזה בעצה אחת עם אנשי האדלה להושיב בשני שולחנות מקבילים וארוכים. העיצוב במקום, שמלכתחילה משך את רוזה לערוך שם את האירוע, היה נינוח, קלאסי, חם ונעים. גם העובדה שאין למעשה קשר ישיר בין המסעדה ואולם האירועים האינטימי קרצה לה, כשלבאי האירוע הוגדרה כניסה נפרדת עם חניה בשפע.
אדלה ביסטרו

היום הגדול
כשהגיע יום שבת החגיגי, הגיע שגיא למסעדה והבין שארוחה קטנה כבר לא תהיה. על התרגשותו ושמחתו יעידו עשרות הצילומים הנרגשים שצולמו במקום ועדויותיהם של האורחים שהתרגשו גם הם. תוך כדי ההתרגשות, הסתובבו מלצרים עם מגשים עמוסים בכל טוב והלמברוסקו והשמפניה זרמו כמים. לאחר הנשנושים, התיישבו האורחים לשולחנות שם חיכו להם שלל סלטים, ממרחים ולחמים ואז, נפתחו המזנונים. בבופה העשיר הוגש תפריט בשרי (למרות שניתן לבקש גם בראנץ' חלבי), שכלל קבב ברוטב טחינה או דג סלמון וגם אופציה מפתה לצמחוניים בדמות רביולי ברוטב פסטו. דווקא הקרניבורים, הסתבר מאוחר יותר, טעמו מהרביולי בלי סוף.
 

דמעות של שלושה עשורים
לאחר שהאורחים שבעו ונהנו מהמנה העיקרית, ממוזיקת הרקע הנעימה ומהאלכוהול שזרם כמים, הגיעה תורה של המצגת. שלושת העשורים שחלפו להם הוצגו על ידי רוזה במצגת המרגשת שסחטה דמעות מעייני כולם ולאחר מכן, הגיעה תורם של הקינוחים. האורחים שיבחו את מבחר הקינוחים המפנק ושמחו על הפתרון גם לשומרי הכשרות בדמות קינוחי פרווה טעימים (מצרך שאיננו פשוט כלל). גם הילדים שלקחו חלק באירוע חגגו לא פחות וזכו למנות ילדים של שניצל, צ'יפס, פסטה וכל נשנושי הילדים המוכרים והאהובים. גם מבחינת המחיר הסתמנה הפתעה כשהתברר לרוזה כי מחיר מנת ילדים הוא מחצית ממנה רגילה.
אדלה ביסטרו

שיחת היום
בשעות אחר הצהריים המאוחרות התפזרו האורחים והאירוע הסתיים. האורחים כולם שיבחו את הכנסת האורחים של אדלה UPSTAIRS, את האוכל המשובח, את האווירה הנעימה, העיצוב והשירות הנפלא של המלצרים וכל הצוות ולא פחות - את רעייתו המסורה של שגיא, שדאגה יחד עם צוות אדלה לכל הפרטים הקטנים. צריך לדעת איפה לחגוג אירוע, ולא פחות חשוב - צריך לדעת עם מי להתחתן.

מקום: אדלה UPSTAIRS, רמת ישי
כמות מוזמנים:40
מחיר: משתנה בהתאם לתפריט (150-170 ₪)
חניה: במקום

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת