נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הדילמה ופתרונה

כולם מכירים את הדילמה של אנשי ה"אירועים הקטנים". אלו שרוצים לחגוג אירוע לא ענק, לא בומבסטי, לא כזה שמכיל מאות אנשים, וגם לא כזה שיגרום למארחים לפשיטת רגל. מה כן מחפשים אנשי האירועים הקטנים? מקום עם המון סטייל, עם אוירה מחשמלת, לא גדול מדי אבל לא צפוף, ועדיף במרכז תל אביב. ובלי לקחת משכנתא על הדרך.

TLV lounge- לכל הפרטים
מסעדות מומלצות בנמל תל אביב
מקומות החובה לאכול בהם בתל אביב

לא בנקל ניתן למצוא מקום שעונה על כל הקריטריונים הללו, בוודאי לא בלב תל אביב. את הדילמה הזאת החליטו אנשי TLV LOUNGE לפתור עבורנו לפני כשנתיים, עת פתחו בנמל תל אביב מקום מושקע המהווה פתרון מושלם לאירועים קטנים. בין אם מדובר ביום הולדת של 20 איש, בין אם ברית של 80 איש - או אפילו בר מצווה של 120 אנשים או ערב חברה - כאן יתייחסו לכל אירוע בכל גודל - כאילו הוא יחיד ומיוחד.

TLV lounge (צילום: באדיבות המקום)יתאים לכל ארוע. TLV lounge (צילום: באדיבות המקום)

המתחם כולו מכיל שתי קומות ומעוצב בדמות לאונג' ניו יורקי, ומרבית האירועים מתרחשים בקומה העליונה. מי שרוצה לפצל את האירוע לשתי הקומות מוזמן, למשל: השבוע חגגו שם בר מצווה שהורכבה מילדים שאכלסו את הקומה התחתונה וקיבלו אוכל ייחודי משלהם, ובקומה העליונה נהנו המבוגרים ממוזיקה ומאוכל ייחודי עבורם. בשלב המצגת התאחדו המבוגרים והצעירים, ואז התפצלו שוב לשלב הקינוחים. אפשר גם לשלב ג'ימבורי באחת הקומות, או כל גחמה אחרת שעולה בראשכם.

את סגנון האירוח, כלומר הגשה או בופה - בוחר האורח בתיאום עם השף ומנהל האירוע. קיימת אפשרות לדוכנים בסגנונות שונים כמובן, או להגשה מלאה של מלצרים - הכל בהתאם לאופי האירוע ולרצון המארחים.

הדובדבן שבקצפת

אז עם כל הכבוד לגודל האירוע, הרי מה שגורם לנו להיזכר באירוע שנים לאחר שהוא כבר מסתיים, זה בעיקר האוכל. בTLV LOUNGE יילכו לקראתכם עם כל הגחמות שלכם. אוהבים סושי? מעולה. ירכיבו לכם כאן את מיטב הרולים שרק תחלמו עליהם. רוצים אסיאתי מסוג אחר? תקבלו. בא לכם אוכל ביתי, קוסקוס מרוקאי ודומיו? רק תגידו וירכיבו לכם כאן את ארוחת החלומות. מי שחשקה נפשו בפירות ים, למשל - מצרך שלרוב אינו זמין באירועים, יקבל כאן את כל השרימפס שבעולם. גם הקינוחים כאן מפנקים, ובסופו של יום תוכלו להרכיב ארוחה מהחלומות לכם ולאורחים שלכם.

TLV lounge (צילום: באדיבות המקום)תוכלו לקבל בתפריט כל מה שתרצו. TLV lounge (צילום: באדיבות המקום)

לוקיישן ,לוקיישן ,לוקיישן

אז אחרי שתשבעו ממעדני הגורמה שיגישו לכם כאן באירוע האינטימי, תוכלו לצאת להתרענן עם קוקטייל קיצי עם בריזה של ים תיכון. היש תמונה פסטוראלית מזו? הרי ידוע כי אין מקום אטרקטיבי יותר לחגוג בו מאשר המתחם המפורסם של נמל תל אביב. קטנים כגדולים ממלאים את המתחם הזה בכל יום, באים להריח את הים, ליהנות מהגלים, לרכוש בחנויות שבמתחם, ליהנות מעיסוי או מג'ימבורי לילדים. אין כיף גדול מלקבל הזמנה לאירוע חברה או יום הולדת שנחגג בנמל תל אביב, שם קורה כל האקשן. אפילו חניה חינם יקבלו באי האירוע שלכם, מצרך אטרקטיבי מאין כמוהו כשמדובר בעיר ללא הפסקה.

ואם חשבתם שהמיקום המנצח יהפוך את האירוע שלכם ליקר ולא בר השגה עבורכם - הרי שגם כאן נכונה לכם הפתעה. בTLV LOUNGE מחירי האירועים נוחים ואטרקטיביים, החל מ-150 שקלים. ניתן גם לקבל חבילות שלמות שיחסכו מכם את כל כאב הראש המתלווה לארגון אירוע - תקליטן, מגנטים, צלם וכו'- והכל במחירים אטרקטיביים.

אז בפעם הבאה שתחגגו יום הולדת או אירוע חברה, אין צורך להרחיק אל מעבר להרי החושך כדי לזכות במחיר שווה ובאוכל איכותי. כאן בנמל תל אביב מחכה לכם אירוע החלומות שלכם.

TLV lounge (צילום: באדיבות המקום)אירוע החלומות הבא שלכם מחכה כאן. TLV lounge (צילום: באדיבות המקום)

TLV lounge, יקותיאלי יוסף 6, נמל תל אביב. 053-9383330

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת