נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פוד טראק או בשמו האחר 'עגלת אוכל' הוא הבן דוד של ה'אוטו גלידה' של עולם הקולינריה – רכבים שהוסבו למסעדות קטנות וניידות הנמצאות במקומות מפתיעים, יפים ומגישות אוכל טעים, עדכני, טרי שיהפוך את הטיולים שלכם לגורמה על 4!

מקפה משובח ומאפה טרי שריחו פורץ את חלון רכבכם, פלאפל מצוין, פיצות, מאפים משכרים ועד לאוכל של ממש, הפוד טראק הוא הדבר הבא שבשנים האחרונות צובר תאוצה בישראל ותמצאו עשרות כמוהו. את הפוד טראק תמצאו במקומות רבים בארץ והם 'באים טוב' במיוחד בטיולי החורף שלכם, ברגע הזה שלאחר ריצת הבוקר בפארק, כשמגיע לכם לבלוס מאפה מושלם בדרך הביתה או סתם כשאתם בשוטטות עם עגלת תינוק, נאבקים להרדים את המפלצת הבוכה על קפה מנחם… ריכזנו לכם את מיטב ה'פוד טראק', מצפון ועד דרום, כדי שתהיה לכם נחמה אמיתית בימות החורף!

אדם אוחז במנת פלאפל בעודו מזלף עליה טחינה בפוד טראק כל סוגי האוכל. צילום: שאטרסטוק

פוד טראק בירושלים וסביבתה

בהרי ירושלים מבצבצים להם יותר ויותר פוד טראק משובחים שיהפכו את הטיול שלכם לחוויה בלתי נשכחת, קחו את הרכב, האופניים או זוג נעליים ופשוט תטיילו בין אוכל לאוכל. לכל פוד טראק אישיות וטעמים משלו!

משב פודטראקס – קרניבורים בדרכים, זה בשבילכם!

ממש מול שואבה אי שם בהרי ירושלים תמצאו את 'משב פודטראקס', משאית אוכל המציעה מאפים, כריכים, מרקים, פיצות וסלטים לצד אוכל כבד שמתאים לטורפים שביניכם כמו המבורגר, צלעות בקר, קריספי צ'יקן ועוד. המלצה שלנו היא לקחת את ה'פויו פיקאנטיניו' - רצועות פרגית עם חלפיניו, נאצ'וס, בצל כבוש לצד מנת צ'יפס הגונה ואת מנת ה- SPICY RIBS - קציצת בקר עסיסית, צלעות בקר מפורקות בצ'יפוטלה, מיונז חלפיניו ועוד...

שעות פתיחה: ימים: ראשון -חמישי 08:00-16:00, שישי 14:00 – 08:00

משב פודטראק, כתובת: מחלף שורש

פוד טראק בצפון

בין אם מטיילים בגולן, בגליל התחתון או העליון, אין ספק שהצפון הוא אחד מהאזורים המושלמים לפוד טראק מנצח. מעיינות, נחלים, יקבים, מגבנות או סתם נופים מרהיבים, יש כאן את הכל לצד קולינריה מפתיעה, עדכנית ובועטת שתשאיר אתכם שבעים לעכשיו ורעבים לעתיד.

שלושה נשים וגבר עומדים בחזית פודטראק מה תרצו לאכול? צילום: שאטרסטוק

CONPAPA - לעוף על הטאקוס ונקניקיות הבית וכמובן הנוף!

פודטראק משובח עם נוף מושלם לא פחות שמגיש אוכל מושחת וכמה שיותר ממנו! תמצאו כאן טאקוס מושלמים, המבורגרים מפנקים, נקניקיות בוטיק, מרקים ואפילו סחלב לימות החורף הקרים. אל תוותרו על 'פלטת פסטיבל' הכוללת: 3 נקניקיות משובחות עם בשר מפורק ומגוון רטבים, המבורגר מונדי הכולל המבורגר מושלם עם מגוון רטבים ואונטריב בבישול ארוך למעלה וכמובן טאקוס מושלמים!

שעות פתיחה: שישי - שבת בין השעות 13:00-16:00

כתובת: מרום גולן, 054-7799330

עגלולה - קפה ומאפה לעצירת בוקר מושלמת!

עגלולה היא עגלת קפה בעמק יזרעאל הממוקמת בצמוד למשטרת נהלל ההיסטורית. מעבר לעובדה שהיא ממוקמת במקום פסטורלי תמצאו כאן שפע של עוגות, טוסטים, כריכים מעולים, ג'חנון בשבת, קרטיבים טבעיים וכמובן את כל סוגי הקפה שיפתחו לכם נכון את הבוקר. עגלולה היא מקום מופלא לעצירת בוקר או צהרים בדרך לעמק יזרעאל או לעמק מעיינות או סתם כי יפה שם.

שעות פתיחה: ימים רביעי-חמישי 16:00-21:00, שישי – שבת 08:00-16:00

עגלולה - כתובת: מוזיאון השוטר והנוטר, רמת ישי, 054-6280391

גרינבאס – בגלל הפיצות, הנופים והסלטים המיוחדים

כשמו כן הוא, ה'גרין באס' הוא אוטובוס ירוק וישן שהפך ל'פוד טראק' עם שולחנות וכסאות בסמוך ונוף מרהיב של שדות שיעניק לכם תחושה משל הייתם חקלאים שבאים לאכול תנובתם. האוטובוס מנוהל ביד רמה ע"י אייל היידמן שיוצר פיצות מופלאות עם סלטים מקוריים וטעימים שלא תוכלו לשכוח לצד מנות ספיישל מתחלפות

שעות פתיחה: ימים שני-חמישי 16:00-21:00, שבת 12:00-21:00

גרינבאס - כתובת: גרין באס פיצה, מושב היוגב.

פוד טראק באזור המרכז

למרות שפע בתי הקפה והמסעדות שיש לאזור המרכז להציע, עדיין יש שכונות רבות, פארקים ואזורים נידחים יחסית שעד השנים האחרונות לא ידעו קולינריה מהי. בשנים האחרונות הפוד טראקס כובשים את אותן שכונות ואזורי ריצה ומאפשרים גם לבריאים ולחטובים, או לאימהות המותשות, ליהנות תוך כדי סיבובי פארק מקפה משובח לצד מאפה בריאות.

עגלה של קפה – בית קפה בוטיקי על גלגלים

בית קפה נייד ומושקע שמגיש לכם את הקפה המושלם בשילוב שפע של מאפים ועוד דברים טעימים ומפתיעים לצד הקפה שלכם. העגלה נוסדה ע"י רותם ומורן יעקובי והיא חונה מדי יום בסמוך למחלבה הישנה של מושב חניאל עם סוגים רבים של מיצים טבעיים, כריכים מפנקים במיוחד מלחם של מאפיית 'שחר' שבקיבוץ משמר השרון, מאפי בוקר ועוד. אל תוותרו על המוזלי המיוחד של המקום ותטעמו לפחות אחד מהשייקים הענקיים והמושקעים המוגשים כאן כמו בננה לוטי שיעשה לכם שובע נעים בחיים.

שעות פתיחה: ימים ראשון-חמישי, שעות 7:30-12:00, שישי 8:00-13:00

עגלה של קפה, כתובת - מושב חניאל, 054-4457788

נירוונה פוד טראק שבא בול למתעמלים ולאנשי שייק הבריאות

אחד הפוד טראקס הכי בריאים שתמצאו כאן, שמתאים לפרופיל של המתעמלים והמתאמנות שרצים שעות ע"ג שעות עד שחשקה נפשם בשייק מפנק אבל כמובן בריא. בתפריט תמצאו מגוון שייקים בריאים עם/בלי חלבון ושאר תבלינים וצמחים לאוהבי הז'אנר ועולם הבריאות ולמי מכם שבא לעשות דווקא לבריאות יש כאן מגוון מאפים וקרואסונים מופלאים, שנותנים פייט חזק לשייקרים. כמובן תמצאו פה גם כריכים מפנקים שתוכלו לבלוס בדרך לארוחה של ספירת קלוריות.

שעות פתיחה: ימים ראשון -חמישי שעות 10:00-חצות

נירוונה - כתובת: שדרות רוקח 42, 052-703-3973

המתגלגלים - אימפריה של תפוחי אדמה מוקרמים

אין ספק שמדובר בפוד טראק מפנק, מנחם, משביע וטעים שמותאם לימי החורף הקרירים. תקבלו כאן שפע של תפוחי אדמה מוקרמים, פסטות, סלטים, טוסטים שמנים ומפנקים וכמובן שגם קינוחים כדי לסגור יפה את כל השחיתות הזו! אל תוותרו על תפוח אדמה אפוי עם רוטב פטריות שמפיניון שיחזיר אתכם ישירות לשנות ה-90 כאחת ממנות הדגל של התקופה הנפלאה ההיא, פסטה פנה ברוטב רוזה וכנאפה לדרך.

שעות פתיחה: פתוח בימים ראשון - חמישי, מהשעה 18:00 בערב ועד 00:00 בלילה.

בימי שבת, מצאת השבת ועד חצות.

המתגלגלים, כתובת - באר יעקב, 053-880-2288

אדמונד 90210 – בגלל המותג, בגלל הניו אייג' ובגלל הפיגורה

אדמונד הוא פוד טראק שנולד לאבא שלו 'קפה אדמונד' שנפתח בדצמבר 2019 ביהודה הלוי 33 תל אביב, ועד היום הוא המקום בו מייצרים את האוכל, המיצים וקליית הקפה המובילים לפוד טראק של בבלי. במקום תמצאו אוכל נפלא קולינרית וגם בריא עם מגוון משקאות על שם המותג 'אדמונד': סלטים, כריכים, קערות בריאות ומתוקים. ההמלצה שלנו היא לקחת את קערת האנטי פסטי/עדשים לצד סלט פנצנלה עם קרעי מוצרלה, משקה מאצ'ה וחלב שקדים ולקינוח עוגת שמרים, פיסטוק וחלבה. כמה בריא -ככה טעים!

שעות פתיחה: ימים ראשון -שישי, מהשעה 7:00 ועד 20:00 בערב

אדמונד 90210 - כתובת: טולדאנו 6 , תל אביב, 054-484-4928

פוד טראק בצבע כתום ושולחנות במקומות הכי יפים בארץ. צילום: שאטרסטוק

MASAEAT – פוד טראק משובח להמבורגר מוצלח

במקום הזה תמצאו את כל מה שחובבי ההמבורגר צריכים למצוא כדי להיות מאושרים עד הכביש. השף אריק חכימי דאג לכם לקציצת המבורגר איכותית, צ'יפס הולנדי כשהמומלצים שלנו הם: המבורגר דוכס הכולל: נתחי אנטרקוט משובח, חזה אווז, קורנביף וביצת עין, נקניקיה בווארית מסורתית, שניצלונים קריספים וכדורי פירה. יופי של ארוחה ביופי של אווירה!

שעות פתיחה: טלפון: ימי חמישי משעה 18:00 עד חצות, ימי שישי משעה 12:00 עד לכניסת שבת.

MASAEAT - כתובת: כפר אוריה, 054-2244463

הפינה של הילה - בגלל השקשוקה המדהימה

מדובר בעגלת אוכל מושלמת לאוהבי המתוקים שלא מפחדים להכניס לפה כמה שיותר קלוריות מאושרות לצד מנות מגניבות כמו שקשוקה, פלאפל, תבשילים יומיים משתנים וכמובן שפע של מאפים שחובה לקחת לדרך! המלצה שלנו היא לאכול קרואסון ממולא בעיג'ה או כל מילוי אחר פשוט כי זה מושלם ולא לפספס את השקשוקה האגדית של הילה שהיא חובה לחובבי הז'אנר.

הפינה של הילה, כתובת: מושב זנוח, 050-4651100

שעות פתיחה: ימים ראשון עד חמישי, בין השעות 08:30 עד 13:30.

פוד טראק בדרום

בין אם אתם מטיילים בדרום או נוסעים בדרך ל… ועוברים בכל הצהוב המרהיב הזה, תופתעו לגלות שיש כאן כמה פוד טראק מגניבים ביותר עם אוכל מפתיע, טעים ומשובח שיהפוך את הטיול לאואזיס של הפתעות

קפה ימינ'ס – השילוב המנצח של גבינות מקומיות וקפה משובח

בלב ליבו של ניצני עוז שוכנת עגלת הקפה המשובחת ימינ'ס של יהודה והדר ימין.

בעגלה תמצאו תפריט מגוון שמתאים לארוחות בוקר, ברנץ' מפנק, מנות טריות המשלבות גבינות בוטיק מהמחלבה שבמושב והכל כמובן לצד קפה משובח ובלתי נשכח. מומלץ לקחת כריך גאודה ואנטיפסטי לצד מגש גבינות משובחות, צלחת אסאי ולקינוח טורטייה שוקולד ולא לוותר על אחד מהשייקים המושחתים של המקום!

שעות פתיחה: ימים ראשון-שישי, בין השעות 07:00-13:30, ימים שלישי, חמישי בין השעות 16:30-20:30

קפה ימיני'ס - כתובת: רחוב השלושה 3, ניצני עוז, 052-429-9934

הדיינר של ווילסון – להיות אמריקאי עד הסוף וגם קצת קאובוי

מסעדה אמריקאית מושחתת על גלגלים למביני עניין וכאלה שרוצים להרגיש שהם מינימום קאובויים שבאו לכבוש את הדרום על קולינריה מטורפת. תמצאו כאן כל מה שאמריקאי צריך – המבורגרים שמנמנים, צ'יפס הולנדי והמלצה שלנו אל תוותרו על נקניקיות הצ'וריסו, קורנביף חם וכמובן המבורגר עם התוספות והטופינג שבא לכם לפינוק.

שעות פתיחה: ימים שלישי, רביעי, חמישי, שבת, שעות: 18:00-22:00

הדיינר של ווילסון - כתובת: מושב לכיש, 058-6151013

השמורה 215 – סנדוויץ' בר דרומי וטעים

ממש בתוך שמורת פוריה היפיפייה תמצאו את עגלת הקפה 'השמורה 251' הנמצאת בצל האקליפטוסים ובליבו של המדבר עם תפריט מגוון ומפנק של חביתות, שקשוקות, בורקסים, עוגות, עוגיות, מנות בבגט ועוד הפתעות טעימות. אל תוותרו על מנת השניצל הפריך בבגט, נקניקיות בבגט, שקשוקה כפרית לצד סלט ירוק ולקינוח מלבי חלום.

שעות פתיחה: ימים ראשון- חמישי, בין השעות 8.00-17.00 כל השנה.

השמורה 215, כתובת: שמורת פורה, 054-792-0182

צילום תמונת שער: שאטרסטוק

דרום אדום 2023 - כל מה שטעים בדרום >>

סיורים קולינריים בבני ברק - על הטרנד הכי טעים >>

מתכננים טיול? המסעדות המומלצות בצפון שחובה להכיר >>

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון