נגישות
נגישות

מסעדות שף בתל אביב – גורמה פנומנאלי לסקרנים בלבד

10 מסעדות השף הכי שוות בתל אביב - אילו מסעדות אסור לכם לפספס, אילו מנות אתם חייבים להכיר ואיפה תפגשו את הפיוז׳ן הנכון וקולינריה יצירתית? בחרנו בפינצטה

שפים חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 24/02/2022, 12:15 תאריך עדכון: 24/02/2022, 12:51
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת שף היא עולם ומלואו של אוכל גורמה, מנות נפלאות ומקוריות עם סיפור מאחוריהן ושף משובח שמביא איתו סימפוניה שלמה של טעמים וניחוחות שיעשו לכם אושר עילאי בפה. האוכל חייב להיות לא פחות ממושלם קולינרית, ארומטי וטעים באופן פנומנאלי כדי שמסעדה תזכה לכינוי המחייב הזה של מסעדת שף. כולנו מדמיינים את האביר על הסוס הלבן כאינטליגנט, חתיך, שרמנטי, מצחיק ומחזר נפלא, וממש ככה צריך להיות התפריט במסעדת שף, ללא תבלין גורמה אחד פחות! בחרנו עבורכם את עשרת מסעדות השף הכי שוות בתל אביב, רובן חדשות דנדשות שנפתחו לאחר הקורונה והביאו עמן בשורה חדשה לתל אביב, וחלקן ותיקות יותר, שהפכו עם הזמן לשם דבר בעולם הקולינריה והפיוז׳ן של תל אביב. תבואו פתוחים וסקרנים – כי לא תמיד התפריט ידוע וזמין מראש – בעיקר עם המון רעב ותשוקה לאוכל מושלם (וגם כמה שטרות בארנק).

מסעדת A+  - a בעיצוב ובקולינריה

לאחר שהקים את טאיזו המופלאה והמצליחה, השף יובל בן נריה פתח לפני כשנה את מסעדת השף החדשה שלו, מסעדת a שהפכה לאחת המסעדות המדוברות ביותר בתל אביב ובכלל. מעבר לעיצוב המושלם והגרנדיוזי שעלה למעלה מ-12 מיליון ש״ח, תמצאו כאן מנות עם השפעות מהמטבח היפני. התפריט מחולק לסושי, מנות ביס קטנטנות ומגוונות, מנות ראשונות עם חלוקה לפי טכניקות הבישול, מנות עיקריות הכוללות כמה שיותר בשר ונתחים משובחים טאטאקי עגל, טרטר טלה, בשר סרטנים ופלפל שחור – ועוד מנות גורמה רבות ומעולות שיגרמו לכם לרצות להשתכן במבואה של המסעדה. וכן, המחיר לא זול (בלשון המעטה ובנימוס רב) אך הבשורה הטובה היא שהמנות המוגשות הן גדולות ומתאימות לשרינג, אז שווה להזמין מכל הטוב הזה.

מסעדת a, דרך מנחם בגין 121, 074-7588818

צילום: שאטרסטוקצילום: שאטרסטוק

aria  - זו שתעשה לכם אופרה קולינרית בגוף ובנפש

אריא aria של השף גיא גמזו היא מסעדה מדהימה, מעבר ללוקיישן המושלם שלה בקומה השנייה של בניין היסטורי משופץ, תמצאו בה מנות מעולות מהמטבח הים התיכוני  בשרים, דגים, פירות ים ושלל מנות עם ניחוחות המזרח תיכון – היוצאות ממטבח עילי ומוקפד שהופך את כל הטעמים לחושניות קולינרית. התפריט מתחלק לשני חלקים: upstairs, עם מנות קלאסיות כמו ביצה רכה על פטריות פורצ׳יני ועד לעיקריות של מוסר ים, פורל מקיבוץ דן, חזה ברווז נפלא עם גרטן דלעת ציר ברווז ורימונים ו- downstairs עם מנות נפלאות של פסטרמה טורקית, צ׳יבוריק טלה פרושוטו ברווז ועוד הפתעות ההולמות בול את אווירת הבר והמשקאות של קומת הפאב, עם אווירה תוססת וארומטית.

אריא aria, נחלת בנימין 66 פינת יהודה הלוי, תל אביב, 053-9419213

צילום: אריא - ARIAצילום: אריא - ARIA

אמש – מסעדת שף שלא תשכחו את ליל אמש שביליתם בה

אי אפשר להיות חלק מחיי הלילה הקולינריים של תל אביב בלי להכיר את אמש, מסעדת שף השייכת לקבוצת nox החולשת על חיי הלילה בעיר והפכה את אמש לשילוב הנכון של מסיבה, שתיה ואוכל גורמה. חלק מה׳אני מאמין׳ של המקום הוא השילוב שבין party, קומה צבעונית עם אווירה של פלירט, מוסיקה וקוקטיילים מופלאים לבין dine – אוכל של ריגושים, מגוון טעמים וארומה כמו למשל גבינת אופיר צלויה, ניוקי בר בלאן, טרטר בקר על טוסט, חזה ברווז, טיבון טלה ועוד מנות מושלמות ששווה לחלוק, רק כדי שתספיקו לדגום כמה שיותר מהנפלא הזה.

אמש - EMESH, לילינבלום 30 תל אביב. 053-6113580

צילום: אמש - EMESHצילום: אמש - EMESH

OCD - האוכל שיעשה לכם ocd בראש מרוב שהוא טעים

בישיבה סביב הבר ומול המטבח הפתוח, השף רז רהב מרכיב ארוחת טעימות שמשתנה אחת לתקופה,  שטעמיה שואבים השראה ממטבחים שונים בעולם עם ניחוח ארץ ישראלי. גם ב-OCD לא תדעו מראש את התפריט, לכן כדאי שתבואו עם המון סקרנות, תאבון ויצר הרפתקנות. ממש כמו לעלות לטיסה מבלי לדעת מהו היעד, כשהדיילת שופעת חיוכים והבטחות שתנחתו באופן מושלם וארומטי. מה שכן נוכל לספר לכם, זה שיש מגוון תפריטים, המותאמים לכל סוגי הסועדים: מתפריט ללא הגבלות ועד תפריט צמחוני, תפריט צמחוני עם פירות יער, תפריט ללא בשר לבן ופירות ים, תפריט טבעוני וכמובן, שחובה עליכם לדווח על כל העדפה קולינרית או אלרגיה שיש לכם בעת הזמנת המקום במסעדה.

OCD, רחוב תרצה 17 תל אביב. 053-9384958

צילום: שאטרסטוקצילום: שאטרסטוק

עלמה לאונג׳ – גיחה קצרה לאירופה

בליבו של מלון הבוטיק התל אביבי עלמה, נמצאת עלמה לאונג', מסעדה חלבית ונפלאה של השף ג׳וליאן סבאג, המציעה חוויה קולינרית טרנדית ומשובחת עם של מנות מגוונות ומפתיעות המענגות את החך. בעלמה תמצאו ארוחות בוקר יוקרתיות עם אבוקדו טוסט וביצים עלומות, אגס בנדיקט, טוסט סלמון מעושן ועוד, במנות הצהריים תמצאו מגוון של פסטות מעולות, ריזוטו ארבוריו, קבב דג ים עם עגבניות קלויות, מוסר ים על ירקות ועוד מנות נפלאות שיטיסו אתכם לאירופה למשך שעות הסעודה.

עלמה לאונג' - Alma lounge, יבנה 23 תל אביב. 053-8093682

צילום: עלמה לאונג'צילום: עלמה לאונג'

דלידה – חיבור טעמים בלתי צפוי ובלתי נשכח

דלידה היא מסעדת שף וותיקה של השף דן זוארץ שנפתחה ב-2013 בשוק לוינסקי, ומאז ועד היום היא אחת ממסעדות השף הטעימות שיש. עם חיבור של טעמים ערביים, איטלקים וצרפתים דלידה מביאה פרשנות יצירתית ומגוונת של המטבח האירופאי הקלאסי עם טכניקות בישול שונות וחומרי גלם איכותיים וטריים. במקום תמצאו מנות מופלאות של קרפצ׳יו דג, קציצות דגים, פרנץ׳ טוסט גאוני עם מח עצם, שייטל על קרם שורשים, פילה פורל עם קרם כרובית ועוד מנות שיזמרו לכם בראש בזמן האכילה ולאחריה. מנות צבעוניות, משמחות עם השילוב המנצח הזה שבין מזרח למערב.

דלידה - DALIDA, זבולון 7 תל אביב, 053-7104610

צילום: דלידהצילום: דלידה - DALIDA

מסעדת היבה – היידה לאוכל המושלם של שטרית

השף המושלם והשרמנטי יוסי שטרית פתח לאחרונה את מסעדת השף שלו, היבה, עם מנות המבוססות על המטבח הערבי, הישראלי והמזרח תיכוני. משמעות השם 'היבה' היא הילה, וכך גם מנותיו של שטרית מוגשות עם הילה וחיוך. המסעדה מציגה קונספט חדש של שני סבבי אכילה מדי ערב בעלות של 450 ש״ח לאדם, והשוס הגדול הוא שאין לסועדים מושג מה התפריט ששטרית רוקח במיוחד באותו הערב! הארוחה כוללת 12 מנות – דגים, בשרי צמחוני, מחומרי גלם טריים וטעמים מפתיעים, ומגש קינוחים שכבר הודלף לרשתות החברתיות ונראה כמו חגיגה מושחתת שבא לטרוף. כדאי לדעת שכדי לאכול את היבה, יש להזמין מקום מראש ולשלם פיקדון כדי שתהיו מחויבים לכל הגורמה הזה.

היבה, דרך מנחם בגין 144 תל אביב. 03-7414988

צילום: שאטרסטוקצילום: שאטרסטוק

Weiss – פיוז׳ן קולינרי לראש ולגוף

מסעדת Weiss הוקמה בבית היסטורי משנת 1910 על ידי השף גיל דהאן, מנהל המסעדה לירון סנאדו והקונדיטורית מיכל גולדברגר, שלושתם יוצאי מסעדת הקיטשן מרקט שסגרה שעריה בקורונה. מדובר במסעדת קונספט עם בשרים, דגים, הרבה מן הצומח ושלל מנות גורמה שעושות פיוז׳ן בנשמה. התפריט מחולק לשלושה חלקים – ירקות, ים יבשה; ממנה של סבלה דלעת עם פרמז׳ן וקרם גבינת עזים, ספגטי זוקיני, טרטר דג ים עם קולרבי מוחמץ ואבן יוגורט, פנקוטה אפונה עם שרימפס, ועד למנת ברווז צרוב בחמאה עם פירה גזר או סינטה טלה – כולן משובחות ולא פחות ממושלמות!

Weiss, הרצל 2 תל אביב, 053-4261325

צילום: Weiss Restaurantצילום: Weiss Restaurant

תמנע – בלי תפריט ועם המון הפתעות

מי אמר שצריך להדרים כדי לבקר בתמנע? מסעדת תמנע התל אביבית של השף ניר מסיקה מביאה לכם מטבח ישראלי מתוחכם, יצירתי ומיוחד, שישדר לכם את נופי המדבר ברקע הסעודה. המקום מציע ארוחות טעימות של שמונה מנות או ארבע מנות שיגרמו לכם לאושר עילאי, עם מגוון תרבויות וטעמים שהשף ספג בזמן טיוליו בעולם – ניו יורק, יפן, מקסיקו וקוריאה, כשמאחורי כל מנה יש את הסיפור שלה. אמנם את התפריט תגלו רק כשתגיעו, אך נוכל לספר לכם שכל המנות מושלמות קולינרית, ובעלות של 375 ש״ח לסועד. תבואו רעבים וסקרנים, ממש כמו בליינד דייט לאכלנים.

תמנע, לילינבלום 24 תל אביב, 053-7105290

צילום: תמנעצילום: תמנע

מסעדת באבא יאגא – גורמה רוסי כהלכתו

באבא יאגה היא מסעדת שף ותיקה עם שפע של מנות גורמה בניצוחה של השפית מריה פיסנץ, שזכתה בעברה במקום הראשון בריאליטי המפורסם ׳רויאל שף׳. התפריט משלב בין בשרים עסיסיים, פירות ים ודגים טריים במגוון טעמים מהמטבחים הספרדי, צרפתי וישראלי לצד מנות קלאסיות מהמטבח הרוסי, כמו למשל בורשט ממש כמו אצל בבושקה, קוויאר, וורניקי במילוי תפוחי אדמה עם בצל מטוגן. בין המנות המנצחות תמצאו מנות שלא תראו בשום מקום אחר, כמו למשל בלינצ׳סים חמים עם קוויאר אדום, מרק סוליאנקה פיקטני עם בשרים מעושנים, נקניקייה בווארית עם כרוב ועוד טעמים משובחים.

באבא יאגה - Baba Yaga, הירקון 12 תל אביב, 053-9444039

צילום: מסעדת באבא יאגה - Baba Yagaצילום: מסעדת באבא יאגה - Baba Yaga

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
A בתל אביב
074-7588818
אריא בתל אביב
053-9419213
אמש - EMESH בתל אביב
053-6113580
OCD בתל אביב
053-9384958
עלמה לאונג' בתל אביב
053-8093682
דלידה בתל אביב
053-7104610
מסעדת היבה בתל אביב
052-3852387
Weiss Restaurant בתל אביב
053-4261325
תמנע בתל אביב
053-7105290

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
אחרי 20 שנה מסעדת מסה הוותיקה נסגרת
מסעדת השף הערבית שאתם לא מכירים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!