נגישות
נגישות

מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!

מצאנו אותן! ארבע מסעדות שף כשרות ומומלצות, שהן בגדר חובה גם למי שלא בהכרח מקפידים לאכול כשר. מסעדות על טהרת הדגים או על טהרת בשרים שפשוט לא כדאי לפספס

המלצות קולינריות המסעדות של rest
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 24/01/2022, 12:31
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מי אמר שאין מסעדות שף כשרות ומעולות? בטח שיש חיה כזאת! אספנו לכם ארבע מסעדות משובחות ואהובות שכל שומר כשרות צריך להכיר וגם מי שלא. מנות מעולות מהים, מנות בשר מטריפות, שילובים מנצחים ותוספות מפתיעות, בואו ליהנות מארוחת מלכים כשרה וטובה.

הרברט סמואל
בהרברט סמואל מומחים בדגים נאים, צלויים ומה שביניהם. בתפריט החורף שלהם לעונה תמצאו דגים נאים בחיתוכים ובטעמים שונים: סשימי אינטיאס עם טעמים אסייתיים של פונזו הדרים וסויה, טרטר טונה חורפי עם טעמי פירות יער תפוז וג'ינג'ר ויש גם מנת קובנייה בקר עם עשבים טריים. מעבר למנות נאות מצוינות יש תפריט שלם מהשוק ומהשדה, עם סלט עגבניות ייחודי למקום, סלט חורף עם חסה רכה, אנדיב, גזרים ואפרסמון ברוטב ויניגרט הדרים, מנות דגים על האש כולל ניוקי דייגים בעבודת יד ופילה בר ים על הפלנצ'ה, בשרים משובחים בשילובים גאוניים כמו חזה ברווז בקרם תפוחי עץ וסלקים, סינטה עם דוקסל פטריות ועוד מבחר מנות באמת מצוינות.
לכו ליהנות מארוחה כשרה, טובה וחורפית במיוחד.

צילום: הרברט סמואלצילום: הרברט סמואל
הרברט סמואל, כשר רבנות הרצליה. השונית 4, מרינה הרצליה. 053-9370831

Darya

מה דעתכם על גודל המנות במסעדות שף, אתם מאלו שאוהבים מגוון מנות בינוניות לחלוקה או מאלו שמתבאסים שהמנות קטנות יחסית ומשאירות טעם לעוד? לכאן או לכאן, ל-Darya יש מה להציע לכם. המסעדה יושבת במלון הילטון בתל אביב, וחוץ מאווירה נעימה של מסעדה המשקיפה לנוף הים, התפריט עושה בשבילכם את כל העבודה. מבנה התפריט מתאים לחלוקה על פי גודל הצלחות, המגיעות בשלושה גדלים שונים החל מצלוחיות ועד צלחות גדולות, ואם אתם מתלבטים תמיד אפשר להתייעץ עם המלצרים שידעו להרכיב לכם ארוחה מושלמת. בדריה יש הכל: החל מלוקשיין מנצח שמשרה אווירה רגועה ומפנקת, ועד מנות מצולחתות מטריף שיוצאות ממטבח המשלב בין ים תיכון לטעמים אסיאתיים בצורה הכי מודרנית שיש.

צילום: עמוד הפייסבוק של Daryaצילום: עמוד הפייסבוק של Darya
Darya, כשר רבנות תל אביב. הירקון 205, תל אביב. 053-9345728

פרינג'
מסעדה כשרה על טהרת הדגים ובהשפעת מנות ירושלמיות וחומרי גלם מקומיים. מסעדת פרינג' יושבת בתוך תיאטרון ירושלים וחרטה על דגלה לייצג את כל מה שפרינג' בעולם הקולינריה: מטבח שוליים לבנטיני, ובו מבחר של מנות היישר מהים ומבטן האדמה, המחולקות לפי ראשונות, ביניים ועיקריות, ביניהן שישברק, מנת "ממתק דגים", סלטי עלים וירקות אורגניים, פילה דג ים עם עיטורים שונים, ואפילו דגים שלמים במשקל. בפרינג' התפריט כשר חלבי, משובח, טרי ואיכותי, והטעמים הם ממש חגיגה נעימה לחיך: מנות על מצע יוגורט, טעמי חמאה משובחים בשילוב ניחוחות מרווה והכל לצד תפריט קוקטיילים מרענן ומגוון במיוחד.

צילום: פרינג'צילום: פרינג'
פרינג', כשר רבנות ירושלים. מרכוס 20, ירושלים. 053-2723645

קיסר ים
קרוב לקו המים בקיסריה, עם תפריט מלא בניחוחות וטעמים, תוכלו ליהנות מארוחה בשרית או מארוחת דגים במסעדת קיסר ים. התפריט כולו בנוי על מנות טאפאסים מכל הסוגים: צמחוניים, מהים או בשריים לבחירתכם, ביניהם שפונדרה בהדרים או רביולי ארטישוק מרענן, סלופי ג'ו טבעוני, קרפצ'יו עגל עם ליטופי כמהין, בורי, סלמון ורשימה לא נגמרת של אלכוהול מעולה. בקיסר ים, התפריט יפתח לכם את התיאבון והמנות המעולות יצבעו לכם את השולחן. אל תשכחו לקחת ליד קוקטייל מרענן או יין טוב.

צילום: קיסר ים - מסעדת שףצילום: קיסר ים - מסעדת שף
קיסר ים – מסעדת שף, כשר. קיסריה. 053-9376119

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הרברט סמואל בהרצליה
053-9370831
דריה בתל אביב
053-9345728
פרינג' בירושלים
053-2723645

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצפון לדרום: מסעדות השף שכדאי שתכירו
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח