נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-7105290 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בתל אביב

מסעדת באבא יאגה בתל אביב
תל אביב
מסעדת קונספט
הזמן שולחן
קומראן בתל אביב
תל אביב
מסעדת קונספט, כשר
הזמן שולחן
ווסט סייד  בתל אביב
תל אביב
מסעדה ים תיכונית, כשר
הזמן שולחן
סטקיית הבוקרים בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים
הזמן שולחן
Meli-Melo by Meir Adoni בתל אביב
תל אביב
מקום לאירועים
פטרוזיליה בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים, כשר

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

7 ביקורות וחוות דעת על תמנע

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
bshilo - תמונה
bshilo 2 ביקורות
אאוחת טעימות משוגעת. רמת מישלן
5.0
29/09/22

8 מנות במסגרת ארוחת טעימות. בכל חדשיים מתחלף התפריט. כרגע בהשראה מקסיקנית

עוד פרטים
הוספת תגובה
ZS - תמונה
ZS 3 ביקורות
מסעדה נהדרת
5.0
09/09/22

לקחנו ארוחת טעימות של שמונה מנות. בפועל היו עשר מנות. חלקנו לקח עם התאמת יין. נהנינו מכל רגע. המלצרית שלנו, אביה, דיברה אנגלית מצויינת והקפידה לדבר אנגלית כל הזמן (היינו שלושה דוברי... עברית ואנגלית ואחת דוברת רק אנגלית). הייתה שרותית מאד עם תשומת לב לפרטים. האוכל היה נפלא, מעוצב יפה ביותר, ממש אומנות! הטעם מעולה. אני בשלנית טובה מאד בעצמי וגם עושה דברים מיוחדים, המבחן שלי למסעדה מעולה הוא אוכל שאני לא אהיה מסוגלת לעשות לבד וכך זה היה בתמנע. המחיר אכן יקר, אבל לא יותר ממסעדות פחות טובות וידענו למה אנחנו הולכים. ממליצה ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal 2 ביקורות
מדהים, יוצא מן הכלל!
5.0
08/04/22

ואו ואו ואו זכיתי לבלות ערב במסעדה הכי טובה בת״א! מסעדת תמנע, המסעדה של השף ניר מסיקה, נמצאת בלילינבלום 24. המסעדה מציעה שני סוגים של ארוחת טעימות, מלאה ומקוצרת, אנחנו כמובן בחרנו... במלאה. ארוחה מדהימה המורכבת מלא פחות מאשר 9 מנות עוצרות נשימה. חווית שירות יוצאת דופן, ירידה לפרטים הקטנים, אווירה סופר כיפית ונעימה וקשב מטורף של צוות המסעדה לסועדים. כל מנה מותאמת בצורה מושלמת לכל סועד לפי רגישויות והגבלות, בתור טבעונית זה היה מטורף מבחינתי. אינני יודעת היכן קבעתם לחגוג את האירוע המרגש מבחינתכם שיחול בקרוב, אבל הצעתי האישית - עשו זאת בתמנע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan מבקר מתחיל
חוויה קולינארית מסחררת!!!!
5.0
16/01/22

קודם כל שירות מקסים ואדיב, אוירה מחוייכת וכייפית! האוכל פשוט מדהים, המנות נראות כמו ציור והטעם גן עדן!!!! המנות זרמו בקצב מסחרר עד שכבר אין מקום אבל אי אפשר להפסיק לאכול מרוב שכל כך... טעים, ומיוחד ושונה..... ממליצה בחום!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Merav - תמונה
Merav מבקר מתחיל
חוויה לא טובה .
1.0
20/12/21

אני אתחיל בזה שסכום הכסף הנדרש לא היה גבוה בעיני אנחנו אנשי מסעדות וארוחת טעימות ע״י שף היתה שווה את המחיר. הגענו ולקח זמן עד שנתנו לנו לשבת בסרוויס שני -21:00 . במנה השנייה בעלי קיבל... קובנה ואני, בארוחה טיבעונית , קיבלתי פרוסות של לחם!! כן , פרוסות לחם ! עם טחינה ועגבניות מרוסקות בצד. הארוחה מאד התקדמה לאט במנה בשישית קיבלתי בוק צ׳וי מלא בחול , זה קורה ומובן , אבל הטיפול בעיניין היה מתחת לכל ביקורת כשהברמנית אמרה לי שזה פלפל . הי פנתה לניר מסיקה , שעמד במרכז הבר והכין את המנות הוא אפילו לא הרים את הראש. בעודי עוד לועסת חול חיכינו חצי שעה עד למנה החמישית (23:30 כבר) שם נשברנו ביקשנו חשבון אפילו לא טעמנו את המנה השארנו את הצלחות ועזבנו , לא לפני שהמנהל כעס ואמר : ״אני לא מבין מה הבעייה המנה כבר יוצאת ״. האוכל היה בכללי מאד בינוני הגענו עם אנרגיות טובות חיוביות חגגנו יומולדת יצאנו בעיקר המומים. עברו הימים ואפילו טלפון לא קיבלנו. אז אתם שואלים לפני הארוחה בטלפון אם יש אלרגיות או הגבלות באוכל כדי להכין לי ארוחה במיוחד בשבילי אבל בפועל אני לא מעניינת אתכם. ניר מסיקה היית נוכח כל הארוחה ואפילו פעם אחת לא הרמת את הראש לברך את האורחים שלך אנחנו באים אליך לטעום את האוכל שלך! כמה אכזבה כמה יוהרה . ההמלצה שלי? ותרו.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
מודעות לבעלי אלרגיות
0
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
0
אווירה עממית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 077-9979777

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה