נגישות
נגישות

לאוהבי הסופר פוד: לאב-איט בדיזנגוף נפתח מחדש

חדשות הבריאות: בית הקפה Loveat הוותיק עבר מתיחת פנים, ממשיך לצעוד בחזית האוכל הבריא והמזין ומשלב זרועות עם מאסטרית הסופרפוד הישראלית אומינה קדמי

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 03/01/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ראפ כוסמת בלאב איט (צילום: מארק אורן) תפריט לכל שעה ביום. ראפ כוסמת וטופו בתפריט החדש של לאב-איט (צילום: מארק אורן)

סניף דיזנגוף פינת ז'בוטינסקי של Loveat עבר שיפוץ ועיצוב מחדש וכחלק מהמהלך הוויזואלי הושק במקום תפריט חדש, מרענן וצבעוני ובו שולבו לא מעט מנות שרקחה עבורם אומינה בשיתוף הצוות הקולינרי ברשת, איציק ברבי שף המקום וטל בודנשטיין מייסד הרשת. התפריטים החדשים (בוקר, צהריים, נשנושים קטנים וכדומה) מותאמים לכל שעה ביום ובכל אחד מהם מנות בריאות, שייקים ירוקים, סלטים, לביבות, כריכים, תבשילים, קערות סמודיס עם פירות ועוד. בין היתר משולבים במנות החדשות אסאי, ג'וגי ברי, המפ, כורכום, צ'יה, אגוזים, ספירולינה, מאקי ברי ושאר פירות יער ואחרים. כל זה מקבל תחזוק של חומרי גלם כמו טחינה, שמן זית, ירקות טריים, עשבי תבלין טריים, נבטים, אורז מלא, קינואה, קטניות וכך הלאה.

אומינה נחשבת לאוטוריטה בעולם מזונות העל והקרקע התל אביבית לגמרי בשלה לאימוץ מזונות על, בהם גם מנות טבעוניות אך לא רק. האתגר של אומינה והצוות היה ליצור מנות סקסיות וטעימות וכמובן בריאות, כאלו שבכיף אפשר לצלם לאינסטגרם ולאכול מבלי לעקם את האף.

אז מה אוכלים ומרגישים טוב עם עצמנו? קערת סופרפוד פירות אדומים (45 שקלים); ראפ כוסמת עם קרם סלק, פלפל קלוי וטופו במחבת עם כורכום (44 שקלים); סופרבול לאבאיט – תבשיל אורז מלא עגול עם כרובית, בטטה ועגבניה צלויה (48 שקלים); ריזוטו שחור עם ירקות שורש, זוקיני, שמרי בירה, עלי מיקרו ושמן המפ (47 שקלים), סלט אבוקדו, טופו, תפוח אדמה, מיני חסות, בוטנים וטחינה אסיאתית (53 שקלים); לאטה מאצ'ה (18 שקלים); שייק סופרפוד ירוקים ואדומים (38 שקלים); כריך לביבות מנגולד ועדשים (38 שקלים); מרקים יומיים משתנים ועוד. האמת היא שכל מה שדגמנו היה טרי, צבעוני וטעים. לא היה עלה אחד עייף ולא היה גרגר אחד עבש. אם לא באתם ממש רעבים אז יש סקטור שלם של מנות קטנות, או כפי שהן מכונות ב-Loveat: טעימה מוויטרינת הבוקר המוגשת עד 10 בבוקר. בין המנות הקטנות שיעניקו לכם בוסט אנרגיה יש פודינג צ'יה; חטיף גרנולה; טורטיות במגוון מילויים; כריך סלמון על ברוסקטה בליווי ירוקים; כריך אבוקדו וביצה עלומה; כריך קפרזה בופאלו; כריך טבעוני; לטקס מנגולד טבעוני; מאפינס טבעוני במגוון טעמים ועוד.

קערת ירקות צלויים בלאב איט (צילום: מארק אורן) טעים, בריא, פוטוגני ומזין. קערת ירקות צלויים וטריים בלאב-איט (צילום: מארק אורן)

השידוך בין הרשת שפועלת משנת 2000 בתל אביב לבין אומינה, בוגרת המכון לתזונה משולבת בניו יורק (Institute for Integrative Nutrition), עוסקת בתזונת סופרפוד, מורה ליוגה ומתמחה בריפוי טבעי המבוסס על ניקוי מרעלים, תזונת סופרפוד ומודעות, לגמרי מתבקש. אומינה, שכתבה את הספר "סופרפוד – שער למטבח חדש", מאמינה באוכל כמעורר מודעות. מודעות ליחסים שלנו עם הגוף שלנו ומודעות ליחס שלנו עם הסביבה ועם כדור הארץ. "אנשים שמתחילים לשלב סופרפוד במזונם חשים בהשפעתם כבר מהימים הראשונים. הם ישנים טוב יותר, יורדים במשקל, עורם זוהר, האנרגיה עולה והמחשבה בהירה", היא כותבת בספר, "אם תקפידו על תזונת סופרפוד לאורך זמן תרגישו כי הריפוי מעמיק ומחלחל לדם, לרקמות ולתאים, המערכת ההורמונלית והמערכת העצבית מתאזנות והגוף מתעצם ומבריא. בשורת הסופרפוד היא מהפכה שקטה ופורצת דרך ומשנה את כל מה שחשבנו שאנו יודעים על תזונה".

סניף לאב איט בדיזנגוף (צילום: מארק אורן) ממשיכים במגמה הבריאה. סניף לאב-איט (צילום: מארק אורן)

טל בודנשטיין, המייסד והעומד בראשה של רשת בתי הקפה Loveat, אמר כי "חקירה מעמיקה בעולם מזונות העל הביאו אותנו ליצור תפריט עשיר, עם מנות ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים, צבעוני, טרי ועונתי. דור חדש של לקוחות מבקש את השינוי ומחפש אוכל שהוא בריא, טבעי ואורגני וללא פשרות כיפי וגם טעים. Loveat מאז פתיחת הסניף הראשון תמיד היה חוד החנית להציע מנות בריאות מוביל שוב את המגמה הבריאה ההולכת ומתרחבת".

לא רעבים? בכל מקרה אל תוותרו על הקפה שמגישים ברשת, המייבאת וקולה בעצמה את הקפה האורגני שלה בדגש על סחר הוגן (100% אורגני, 100% ערביקה) והוא טעים מעין כמוהו.
Loveat - דיזנגוף 232, 053-9366017

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ