נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מנה של פאנקי סיסיליה (צילום: יהונתן בן חיים) אוכל מגוון שכיף לחלוק. אספרגוס יווני בפאנקי סיסיליה (צילום: יהונתן בן חיים)

התור השתרך בפתח של פאנקי סיסיליה – בר, מסעדה ומתחם בילוי הפרוס על פני לא פחות מדונם ברחוב הראשי של הוד השרון. מתחם מרכזי שהיה מוזנח במשך תקופה ארוכה זכה למתיחת פנים עיצובית והפך בזכות כמה יזמים-מסעדנים אופטימיים, מחורבה למתחם בילוי בווייב של חו"ל. בפאנקי סיסיליה יש חלל פנימי, מהוגן ורשמי יותר, המתפרש קרוב לכניסה מהרחוב הראשי והשוקק של הוד השרון, כניסה פנימה וירידה במורד המדרגות מובילה לחצר פתוחה תחת כיפת השמיים ובה גרפיטי, שולחנות וכיסאות בסגנון גינת בירה והפאנקי קבב - קנטינת קבב, עם מנות קבב הנצרבות על הגריל הלוהט ומוגשות בפיתה עם ירוקים וטחינה. עוד קצת פנימה ומעבר לחצר עם החצץ והאווירה המשוחררת יש עוד מתחם פתוח שבו מקרינים נכון לעכשיו סרטים בשיתוף מיזם Muvix המהפכני (כרגע עד סוף אוקטובר, עלות כניסה 12 שקלים שמתקזזים במעמד החשבון, כך שזה בעצם בחינם. את הסרט שומעים באמצעות אפליקציית מוויקס הסמארטפון כך שיש להצטייד באזניות. והנה לינק להזמנת סרט: http://bit.ly/2IC9ptL).

פאנקי סיסיליה - לכל הפרטים
מחפשים מסעדות בהוד השרון?
לעוד מסעדות חדשות שחייבים להכיר

ניגש לאוכל: יש הבדל קל גם בתפריטים המוגשים בתוך המסעדה ובין החצר, כמתבקש, אך בשני המקרים התפריט מאופיין בקונספט של אוכל שמח, ים תיכוני, המיועד לחלוקה ולניגוב. על התפריט מנצח השף עובד אהרונוב (לשעבר אידי באשדוד ורטטוי), והוא מבוסס על בשר, דגים טריים והרבה ירקות העונה, כמו דלעת ערמונים, זוקיני, בטטה, ארטישוק ירושלמי, אספרגוס, פטריות, פלפלים חריפים והרבה עלעלי מיקרו.
במנות אפשר למצוא אספרגוס יווני צלוי בטאבון עם שמן זית, שרי טריקולור וקונפי שום, על קרם ארטישוק, גליפי פרמזן וגרידת לימון (44 שקלים); ארטישוק ירושלמי חתוך גס וצלוי בטאבון על קרם סלק מתוק ושום שחור מתקתק (42 שקלים); מיקס פונגי – ארבעה סוגי פטריות בשרניות צרובות על הגריל במרינדת חמאה, יין לבן, טימין ושום בליווי קונפי שרי ותערובת גבינות צרובות (58 שקלים); סביצ'ה פילה לברק עם פלפל טריקולור, שמן זית, פלפל צ'ילי, שום, גרידת לימון, כוסברה ובצל ירוק קצוצים דק (54 שקלים); 300 גרם של נתח אסאדו שומני על העצם שנעשה בבישול ארוך (68 שקלים); ופילה מוסר ים צרוב בגריל ומוגש עם תפוח אדמה צלוי במדורה וסלט שורשים לימוני (88 שקלים). חלק לא מבוטל מהמנות הן ללא גלוטן וחלקן טבעוניות וצמחוניות בהתאם לרוח התקופה.

החצר במתחם פאנקי סיסיליה (צילום: באדיבות המקום) יש מבחר אזורי ישיבה. החצר של פאנקי סיסיליה (צילום: יהונתן בן חיים)

בגזרת הקינוחים הקו המנחה הוא שחיתות, אולי מתוך תפיסה של אכול ושתה כי מחר נמות (או נעמוד בפקק ארוך בדרך לעבודה אז שיהיה על מה לפנטז). תפריט הקינוחים מורכב ממנות כמו פאדג' שוקולד דחוסה, פאי ליים, נמסיס - עוגת שוקולד אפויה באידוי וגולת הכותרת של השחיתות הקינוחית - קראק פאי (36 שקלים לקינוח).

כיאה למקום שמח וצעיר, יש תפריט אלכוהול עשיר ומגוון עם קוקטיילים מקוריים שרקחו במקום, בהם סינמה סיסי על בסיס ג'ק דניאלס טנסי פייר, ריבת תות, מיץ אננס ומיץ תפוזים; בומביי סיטי המבוסס על בומבי ספייר, מיץ תפוחים ומי טוניק; ג'ק המרטש על בסיס סאוזה, ג'ק דבש, סן ג'רמן, מיץ אננס ודבש טהור; ונילה סקיי מתקתק וקליל המבוסס על בקרדי קרטה בלנקה, ליים, מיץ תפוזים ווניל. יש גם מגוון בירות, יינות ומשקאות אלכוהוליים אחרים שיקפיצו את האווירה וישמחו.

קוקטייל של פאנקי סיסיליה (צילום: יהונתן בן חיים) מפתיעים עם קוקטיילים מקוריים. סינמה סיטי בפאנקי סיסליה (צילום: יהונתן בן חיים)

השם פאנקי סיסיליה הוא תוצר של חברות ארוכת שנים בין שלושה חברים: יניב בובליל מבעלי אגאדיר בהוד השרון (הממוקמת ממול), אבירם זוהר, יזם, מעצב חללים ופרויקטור, וסיסיליה סיוון, אשת הקריאטיב והמיתוג של המקום, שבין היתר ניהלה את ננוצ'קה בעברה, והיום בעלת חברת השיווק והאסטרטגיה לעולם הקולינרי "פביאן וסיסיליה". השם שהתחיל כשם זמני, אגב, נשאר כקבוע.

המקום פתוח מדי יום, החל מ-18:00. לכו לבלות.
פאנקי סיסילי -  דרך רמתיים 54 הוד השרון, 053-9368617

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
אייל שני עושה גלידה, מה, לא נטעם?
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון