נגישות
נגישות

אוסליבן: לפתוח את השבוע כמו שצריך

מנות שלא תמצאו בפאבים רגילים, נקניקיות שמנמנות בהשפעה אירית ומגוון רחב של בירות, קוקטיילים מושקעים ו-וויסקי למתקדמים - בילוי ערב באוסליבן בהחלט מצדיק בייביסיטר באמצע השבוע

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 09/07/2018, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כשעברתי לגור במודיעין, היא עוד כונתה "עיר שינה", עיר שבשמונה בערב כבר אין מה לחפש בה - אבל האוסליבן באזור התעשייה "ישפרו סנטר" של מודיעין, היא הסנונית הראשונה של מקומות הבילוי בעיר והפאב הכי ותיק באזור. כשאמרת אוסליבן קיבלת אווירה - ניתן לבצע גם אירועים משפחתיים, ימי הולדת ועוד אבל האווירה מגיעה בערבים בעיקר. בימי ראשון, באופן קבוע, יש שלל הופעות מכל הסוגים - הרצאות, מופעי בידור וגם הופעות חיות של זמרים מהשורה הראשונה. כאחד שנכח כבר בכמה הופעות ומכיר טוב את המקום, אני ממליץ לכם בחום לפנות איזה יום ראשון ולשריין בייביסיטר ולבוא ליהנות מהופעה מצלחת, שתייה מעולה ומאוכל טוב.

אוסליבן - לכל הפרטים
לעוד מסעדות מומלצות במודיעין
5 מסעדות שכיף לשבת בהן על הבר

אוכל קדימה אוכל

בלב ליבו של עוד משחק מונדיאל גורלי, התיישבנו לנו בנוח על כורסאות כשהמנות הראשונות החלו לזרום אל השולחן - זה התחיל עם צ'יפס אירי נהדר ופריך שהוא אחד מהמנות הראשונות הפופולריות לפי מצב השולחנות האחרים. לידו, הגיחה מנה ממכרת וטעימה - אצבעות בטטה פריכות. כשהדבר הזה נכנס לנו לפה, המודעות נעלמה ואיתה גם המנה - מרוב שזה ממכר הצלחת נשארה ריקה. אצבעות הבטטה האלה בהחלט יכולות להשתדך לצד כל מנה אחרת כתוספת נפלאה. המנה הראשונה הנוספת שהתגלגלה לפתחנו היא בהחלט לא מנת פאבים טיפוסית, אך מאוד טעימה, עדינה ובעיקר מנה יפה - לבבות ארטישוק על הגריל, על מצע קרם חציל, גפרורי סלק מוגש עם פוקאצ'ה ורוטב סלסה פיקנטי - מנה מושלמת בטקסטורה שלה, קלילה מאוד ובהחלט חריגה בנוף.

ארטישוק צלוי של אוסליבן (צילום: באדיבות המקום)לא מנה טיפוסית. ארטישוק צלוי של אוסליבן (צילום: באדיבות המקום)

במחצית המשחק הגיעו המנות העיקריות ואני חייב להגיד לכם שאני מאוהב בבשרים של האוסליבן, ההמבורגר שמוכן במקום עשוי בול כמו שצריך. ההמבורגר היה עשוי מאנטריקוט שזה בכלל שדרוג - הוא נקרא אוסליבן בורגר ומגיע עם איולי פילדלפיה, טבעות בצל וצ'יפס מתובל ובאמת שכל ביס היה תענוג צרוף. מנה נפלאה נוספת שהיא בהחלט מאסט, בעיקר כדי לחלוק בה, היא השווארמה דניס - נתחי דניס עם פלפל חריף, סומק, עגבנייה ובצל על מצע טחינה ועלי רוקט. מנה קלילה ונהדרת, טעימה מאוד ומתבלת היטב עם ניחוחות עזים שעושים חשק לעוד. כיוון שאנחנו בכל זאת בפאב אירי, הזמנו גם את מנת הדגל המסורתית של הפאב - נקניקיות בלפאסט - נקניקיות איריות, בליווי תפוחי אדמה בעשבי תיבול, חלת בצל, עגבנייה צרובה, כרוב כבוש וחרדל דיז’ון. חלת הבצל הייתה מושלמת. הנקניקיות בשילוב עם החרדל הנהדר תמיד יוצרות שילוב מנצח והמנה משביעה – אל תשכחו להזמין אותה כשאתם מגיעים.

נקניקיות בלפסט של אוסליבן (צילום: באדיבות המקום)אל תפספסו את המנה הזאת. נקניקיות בלפאסט של אוסליבן (צילום: באדיבות המקום)

בבר העשיר ניתן למצוא מגוון רחב של בירות מהחבית מכלל מדינות אירופה, קוקטיילים והמון סוגי וויסקי, כולל סינגל מאלטים משובחים, בלנדד וקוניאק וגם מבחר יינות עשיר אז תרגישו חופשי להתפנק.

הגענו לקינוח - קינוחים בפאבים נוטים להיות בנאליים, אך האוסליבן מנפץ מספר מיתוסים גם כאן. התקנחנו בקוקילידה - פינוק של עוגיות מרנג, כדורי גלידה ושוקולד ביתי חם וסמיך (ללא גלוטן) ותקשיבו, אין דברים כאלו. כל ביס גרם לנו לרעשים מוזרים מהפה ולחיוך גדול ומלא שוקולד על השפתיים - מומלץ בחום.

לסיכום, אם בא לכם לאכול טוב ולשתות מאוד טוב באווירה מעולה עם קסם אז דעו לכם שאוסליבן היא בהחלט האופציה המועדפת עליי כתושב מודיעין וככתב מסעדות. אין ספק שהפז"מ לא בא ברגל והמקום בהחלט מוכיח את עצמו כל פעם מחדש.

אוסליבן (צילום: באדיבות המקום)המקום החביב על תושבי העיר. אוסליבן (צילום: באדיבות המקום)

חשבון בבקשה:
אצבעות בטטה - 36 שקלים
ארטישוק על הגריל - 45 שקלים
צ'יפס אירי - 38 שקלים
שווארמה דניס - 46 שקלים
אוסליבן בורגר - 60 שקלים
נקניקיות בלפאסט - 66 שקלים
סה"כ: 291 שקלים לזוג מבסוט עד הגג
אוסליבן, שד' המלאכות 121, מודיעין. 08-9702119
להזמנת שולחן באוסליבן

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אוסליבן במודיעין והסביבה
08-9702119

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא