נגישות
נגישות

רעבים בין ירושלים לתל אביב: איפה אוכלים במודיעין?

היא צעירה, משפחתית, ועם השנים גם פיתחה סצנה קולינרית מתקדמת ומגוונת - 7 המלצות למסעדות מפתיעות שמחכות לכם באזור מודיעין והסביבה

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 01/07/2018, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חשבתם שכשזה מגיע לקולינריה אז אין לכם באמת מה לחפש במודיעין? אז חשבתם. אמנם מודיעין עדיין רחוקה מלהפוך למעצמה של מסעדות, אך בהחלט ניתן לקבוע שהעיר נמצאת בעיצומה של התעוררות קולינרית מבורכת. מגיעים לעיר בקרוב ומעוניינים להבין למה אנחנו מתכוונים? הנה מספר מקומות שכדאי לשים אליהם לב.

ממחניודה ועד המוציא: המסעדות הטובות בירושלים
אסקפיזם בלב העיר: איפה אוכלים בעין כרם?
מסעדות מומלצות במתחם התחנה בירושלים
10 מוסדות קולינרים מובילים בתל אביב

פפינו

מסעדת פפינו נפתחה בתחילת 2016 והציבה רף חדש של איכות לאיטלקיות הפועלות בעיר ובסביבה. המסעדה הכשרה והמסעירה מסבירה פניה לכל סוגי הסועדים ומגישה מגוון רחב של מנות צמחוניות, מנות טבעוניות ואפילו מנות ללא גלוטן. לצד הסלטים האיטלקיים, הפסטות והפיצות, מגישים בפפינו גם מגוון ארוחות בוקר, כשבין השאר תוכלו למצוא גם שקשוקה סיציליאנית כיפית במיוחד.
אסור לפספס: קפלצ'ו במילוי סלק וריקוטה, ברוטב שמנת ורוזמרין. מנה מדויקת וטעימה.
פפינו, עמק דותן 49, מודיעין. טלפון: 053-9385191

פפינו (צילום: באדיבות המקום)מגוון רחב של מנות איטלקיות. פפינו (צילום: באדיבות המקום)

פדריק

מסעדת פדריק, שנפתחה ב-2013, היא יוזמה משותפת של ניב סיבוני, לירון קרדי ויותם לגזיאל. שלושת החברים גדלו במודיעין ומגיל צעיר הרגישו שחסר בעיר מקום שיגיש אוכל טוב במחירים הוגנים, שיתאים לבילוי עם חברים אבל גם למשפחות. בסופו של דבר, הם הצליחו להקים מקום שבאמת מתאים לכולם. הדבר בא לידי ביטוי בין היתר בתפריט העשיר שכולל מבחר עצום של מנות מכל רחבי הגלובוס, במסכים המיוחדים לילדים, בעובדה שמקרינים במקום את כל המשחקים החשובים ובאווירה המיוחדת הזו ששוררת במקום, שגורמת לכל אורח להרגיש מיד בבית.
אסור לפספס: פטה כבד ברולה - מנה ראשונה של פטה כבד מקורמל, המוגש לצד ריבת עגבניות שרי וקרוסטיני. מנה שפותחת את התיאבון בענק.
פדריק, שד' המלאכות 121, מודיעין. טלפון: 053-9418447

כרמיז

כרמיז היא מסעדה איטלקית כשרה למהדרין, שנמצאת בבעלותם של כרמי ויפית זקן. את כרמי זקן מכירים תושבי העיר כבר שנים, עוד מהתקופה בה ניהל סניף של רשת "ביג אפל" בעיר. לאחר יותר מעשור, החליט לצאת לדרך עצמאית ובשנת 2015 פתח את כרמיז. בכרמיז הוא מגיש לקהל המקומי את כל הטוב של המטבח האיטלקי, החל מסלט פאנצנלה נהדר, דרך פיצת פארמה אדירה וכלה במגוון מרשים של פוקצ'ות, פסטות ומבחר קינוחים כמו טירמיסו או מוס שוקולד איטלקי. במקום ניתן לארח אירועים בהיקף של עד 100 סועדים, במרפסת רחבת הידיים.
אסור לפספס: ביצים ברוטב סרדיניה – מנה המוגשת בשעות הבוקר - היא מנת ביצים רכות ברוטב תרד, זוקיני ושמנת, המגיעה בליווי כדורי מוצרלה ופרמזן, כשהיא נתונה בתוך "מחבת" פוקצ'ה, בליווי של סלט ירוק. תודו שלאכול את השקשוקה עם המחבת, עוד לא יצא לכם.
כרמיז, סולומון סנטר, חטיבת גולני 9, מודיעין. טלפון:053-5494946

כרמיז (צילום: באדיבות המקום)לאכול את השקשוקה עם המחבת. כרמיז (צילום: באדיבות המקום)

AKA

כבר קרוב לעשור וחצי, שמסעדת AKA, מספקת חוויה קולינרית בניחוח אסיאתי לתושבי מודיעין והסביבה. לצד מגוון רחב של מנות נודלס, אורז, סלטים, מרקים ופירות ים, מגישים ב-AKA גם תפריט סושי איכותי במיוחד. על תפריט הסושי חתומה היועצת הקולינרית וכוהנת הסושי המפורסמת איה אימטני, שהלכה לעולמה בשנת 2013. אימטני ז"ל, הייתה אחראית בין היתר על תפריטי הסושי של אונאמי וטאקאמרו וכן עבדה כשפית של מסעדת יאמטויה בהוד השרון. לאורך שנות הפעילות של AKA, ניכרת הקפדה בלתי מתפשרת על סטנדרטים גבוהים של איכות, המהווים נר לרגלי קברניטי המסעדה, מיומה הראשון.
אסור לפספס: Saka Special - רול שמערסל סלמון, טמאגו, קנפיו ובצל ירוק, המגיע לשולחן כשהוא עטוף בסלמון צרוב בגריל וקרם צ'ילי מתוק. מהרולים שתמיד עצוב כשהם מסתיימים.
Aka, נחל זוהר 22, מודיעין. טלפון: 053-9444102

Aka (צילום: באדיבות המקום)הקפדה בלתי מתפשרת. Aka (צילום: באדיבות המקום)

ענבה

בלב ליבה של מודיעין, מעל לטיילת ולפארק ענבה, שוכנת לה מסעדת ענבה - ללא ספק אחת המסעדות המפתיעות ביותר בעיר. המסעדה המקסימה, שנפתחה בשלהי 2016, מהווה פתרון מושלם לתושבי העיר שלא מעוניינים להרחיק כדי ליהנות מארוחה איכותית באמת. המסעדה זוכה לפופולריות גבוהה בין היתר בזכות ארוחות הבוקר המצוינות, השירות האדיב והמקצועי ותפריטי העסקיות המפנקים.
אסור לפספס: הסינייה של ענבה כוללת בנוסף לבשר טלה משובח ולצנוברים, גם פרוסות של חצילים, בטטה, קישואים, תפוחי אדמה, בצל ועגבנייה - כשכל זה טובל בטחינה ממכרת, מקבלים מנה עשירה וטעימה במיוחד.
ענבה, עמק זבולון 1, מודיעין. טלפון: 053-4246441

ענבה (צילום: באדיבות המקום)מנה עשירה וטעימה. הסינייה של ענבה (צילום: באדיבות המקום)

KONA

KONA היא מסעדה אסיאתית כשרה, המגישה תפריט מהודק ואיכותי, שבו מנות הסושי הן הכוכבות הגדולות של ההצגה. לצד הסשימי, הניגירי, הקומבינציות הרבות, סנדוויצ'י הסושי והרולים הקלאסיים והמיוחדים, מגישים במקום גם מנות מוקפצות מצוינות, שיפודי יקיטורי, מבחר סלטים, מרקים וכן מנות ראשונות מעולות כמו דים סאם או מיקס ירקות בטמפורה.
אסור לפספס: ראסטי סלמון - מנה הכוללת נתחי סלמון בטמפורה על בסיס אטריות אורז, כרוב, גזר, בצל סגול, עגבניות שרי ופלפלים ירוקים ברוטב חלב קוקוס וקארי, עם שבבי בוטנים. גם אם אתם לא חובבי סלמון גדולים, המנה הזו תגרום לכם להתאהב.
Kona, לאה אמנו 1, מודיעין. טלפון: 053-9375779

Kona (צילום: באדיבות המקום)הסושי הוא הכוכב כאן. Kona (צילום: באדיבות המקום)

המקום של ענת'וש

המקום של ענתו'וש נפתח באמצע 2016 ותוך זמן קצר הפך לאחד המקומות האהובים ביותר על תושבי הסביבה. ענת'וש היא ענת קסירר, שבעברה עבדה כטכנאית שיניים ואפילו הייתה שותפה ברשת מעבדות. בשלב מסוים בחייה, החליטה לעשות שינוי משמעותי, עברה קורס קונדיטוריה שפתח לה את התיאבון ובעקבותיו עברה מספר רב של קורסים והשתלמויות מקצועיות. בנוסף קסירר היא בוגרת של מכללת הדסה ושל בית הספר לבישול - בישולים. את הקריירה שלה בתחום הקולינריה התחילה כקונדיטורית מוכשרת ובגלגול הנוכחי שלה, היא אחראית על בית הקפה המקסים שבמודיעין. לדבריה של ענת, היא בכלל לא בעסקי המזון, אלא בעסקי האושר. לנו נותר רק להסכים.
אסור לפספס: את החמשוקה, שילוב מנצח בין חומוס לשקשוקה, המוגשת במקום לצד סלט ירוק, פיתות וחמוצים. תאווה לעיניים, לחך ולבטן.
המקום של ענת'וש, צאלון 21, מודיעין. טלפון: 053-4277086
להזמנת שולחן במקום של ענת'וש

המקום של ענת'וש (צילום: באדיבות המקום)נמצאים בעסקי האושר. המקום של ענתו'ש (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אקא במודיעין והסביבה
053-9444102
קונה במודיעין והסביבה
053-9375779

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא