נגישות
נגישות

מסעדות באילת: יצאנו לבדוק

אילת 2021 הנה אנחנו באים – עם מלונות יוקרה, מחירים ללא מע"מ, חוף מושלם, שנורקלים וכמובן המון אוכל טוב שמשלים את חווית ה"בטן גב". ירדנו דרומה לבדוק ולטעום מה חדש בעיר, מה שווה נסיעה ומאיפה אפשר להזמין, עד החדר כמובן

מסעדות באילת חדשות מהצלחת
נעם הופמן
נעם הופמן
תאריך פרסום: 27/05/2021, 0:00 תאריך עדכון: 13/06/2021, 10:12
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 מסעדת המבשלה באילת. צילום: מוטי חזן

בשנה האחרונה העיר אילת התגלתה כמושיעה הלאומית. עם עוצר כמעט מוחלט לטיולים בחו"ל, העיר הדרומית שלנו התמלאה בנופשים שגילו את הדיל הלוהט והמשתלם, חופשה זולה וקרובה, אטרקציות ובילויים מגוונים וגם, לא מעט הצעות קולינריות שוות, מגוונות, וכמובן טעימות ומפנקות. אספנו, בעזרתם האדיבה של "תיירות אילת", כמה מן המסעדות המומלצות בעיר.

אילת משופעת במסעדות מגוונות עם מלא אופציות קולינריות של הפסקת אוכל בין הים לשנ״צ, ליד הבריכה במלון או באמצע מסע שופינג משתלם. לצד המקומות הקלאסיים יותר גילינו גם מסעדות פחות מוכרות וכאלו שמרוחקות יחסית מהעיר עצמה אבל משתלמות וטעימות בהחלט. ובכן, איפה תאכלו? הנה 18 אפשרויות מהן תוכלו לבחור כמה שיהפכו את החופשה שלכם להרבה יותר טעימה. וגם...טיפ קולינרי לקרניבורים בסוף הכתבה שיהיה בתיאבון:

אוכלים בדרך: מסעדות על כביש 90
לכל המסעדות בעיר אילת

למון גראס, אילת

פותחים באסייאתי, צבעוני ומרענן, כזה שישתלב באלגנטיות בכל שלב ביום ולא יהפוך לכם את הבטן בין צלילה לצלילה. 'למון גראס' ממוקמים מול אזור המלונות בעיר, קרוב למתחם ביג, וישמחו לשנע עבורכם מגוון רולים עד פתח החדר. מה תזמינו? רול ויאטנמי, עוף, בקר או טופו ברוטב קארי, פאד תאי בקר וסושי עם מגוון אופציות צמחוניות.

משלוח עד המלון: כן. בכל אילת ב-17 שקלים. 0532353872
שעות פתיחה: א'-ה' 12:00 – 22:00. פתוח גם בשישי ומוצאי שבת

 סטייק של מסעדת עומר'ס. צילום: רוני בלחסן

אחרי הצלילה יושבים לאכול: מסעדות ליד הים

עומר'ס

במרחק עשרים דקות הליכה בלבד מהים יש גן עדן לחובבי סנדוויצ'ים ואוכל רחוב באווירה שמחה במיוחד. בתפריט מגוון עצום של מנות קבועות וספיישלים משתנים, שכולם מגיעים בלחמנייה טעימה או במחבת חמה. הסלטים שמגיעים בצד והתוספות המיוחדות משדרגים כל מנה והופכים כל ארוחה לחגיגה.

שווה לבוא: מ - 11:00 עד 18:00, בתוספת של 18 ₪ תקבלו אחת מהתוספות הנהדרות לבחירתכם וגם שתייה קלה. עם עוד כמה שקלים תוכלו גם לקבל בירה. 
משלוח עד המלון: כן, למלון צפוניים: בתוספת 17 ש״ח, לדרומיים: 34 ש״ח.
שעות פתיחה: א-ה' 11:00-21:00, שישי ושבת סגור.
כשר

עומר'ס - שד' התמרים 83, אילת, 053-9379390

 המבורגר של פאגו פאגו. צילום: באדיבות המקום

פאגו פאגו

אם אתם כבר במרינה, תעצרו בפאגו פאגו. תפריט המסעדה כולל מנות פתיחה יצירתיות, מאכלי ים, דגים ומנות פסטה איכותית לצד מנות בשר משובחות. המקום התבסס כאחד מברי הסושי הטובים בארץ, אבל בעקבות סגירת השמיים השנה נאלץ לצמצם לחלוטין את תפריט הסושי שלו. למרבה המזל התפריט עדיין עשיר להפליא ועשוי ברמה גבוהה על ידי שף המסעדה, ומלבד תפריט ארוחות בוקר חדש ומרענן תוכלו להנות ממנות ים תיכוניות עם נגיעות מהמטבח הצרפתי והאיטלקי. בצהריים ניתן למצוא מנות בריאות לצד כריכי שחיתות במחיר נוח, ובערב אפשר לבוא וליהנות מארוחה מורכבת, מושחתת לא פחות.

משלוח עד המלון: כן, בתוספת 22 ש״ח.
שעות פתיחה: א׳-ה׳ 10:00-23:00 ו׳ 09:00-23:00, ש׳ 10:00-23:00 (ארוחת הבוקר מוגשת עד 13:00 באמצע השבוע ועד 14:00 בסוף השבוע).

פאגו פאגו - המים 99, אילת, 053-9441800

קאריבו

מוזיקה קלילה, עיצוב מוקפד וצ׳יל אאוט: במלון מלכת שבא נמצאת מסעדת קאריבו. המסעדה מורכבת כולה החל מהעיצוב ועד המנה האחרונה בתפריט מתוך הקפדה רבה ומחשבה. בחלל המסעדה ניצבים שני אלמנטים בולטים, קיר אמנותי המורכב מ-1,462 אריחים, שעוצב במיוחד על ידי האמן הספרדי חיימה חיון וכן בר גדול ומעוצב במרכז המסעדה. על המטבח אחראי השף ערן לנקרי, שיצר בשבילכם תפריט ים תיכוני מוקפד אבל קליל עם ליין קוקטיילים שהורכב במיוחד עבור המקום, ממנו אפשר ליהנות במסעדה עצמה, בבר המפנק או במרפסת שפונה אל עבר הנוף המהפנט של חופי הים האדום.

שווה לבוא: מרפסת ענקית עם נוף לים בנוסף למסעדה
משלוח עד המלון: לא. 
שעות פתיחה: 19:00-23:00

קאריבו - karibu - אנטיב 8, אילת, 053-9040405
להזמנת שולחן בקאריבו - karibu

 בטן, גב ונשנוש אחד ארוך בווילאג'. צילום: רוי דיין

Sea village

אנחנו מחבבים במיוחד עסקאות הכול כלול, דילים של גם וגם ובעיקר את התחושה שהרווחנו על הדרך. בחוף הווילאג' באזור הדרומי של העיר תקבלו את כל החבילה עם חוף רגוע וזהוב ומסעדה ים תיכונית על הים, שתאפשר לכם להעביר יום שלם של בטן גב פלוס ארוחות בוקר, טעימות ונשנושים והמון כריכים ובשרים עד שעות הערב המאוחרות.

הקונספט של המסעדה הוא ממש לא לאכול וללכת, אלא לאכול, ולשבת. המטרה המוצהרת של המקום הוא לתת חוויה הוליסטית מתחילתה ועד סופה, הכוללת ארוחה טובה, דרינק טוב, והרבה הרבה מצב רוח. אז בואו, תתמקמו ואל תשכחו בסוף היום לסגור את החשבון.

שווה לבוא: כריך שפונדרה עם איולי מעושן (52 שקלים), המבורגר מושחת עם חווה אווז, ריבת בצל ביין אדום וירקות (52 שקלים), "קבב חרבות" עם טרטר חצילים, ירקות בגריל, טחינה וסומק (58 שקלים) ושניצל של אמא (58 שקלים).
משלוח עד המלון: כאן אוכלים על המים! אין אופציה אחרת.
שעות פתיחה: 9:00 – 23:00

סי ווילג' - sea village - דרך הערבה, אילת, 053-9441793
להזמנת שולחן בסי ווילג' - sea village

לה קוצ'ינה

אם לא הייתם בלה קוצ'ינה - כנראה חלפתם על פניה, או אפילו אכלתם ואתם לא בטוחים שזה בדיוק השם של האיטלקייה האלגנטית על הטיילת. הלוקשיין המרכזי בטיילת רויאל ביץ' עושה את שלו, וזה המקום המתאים לארוחת ערב נעימה מול חוף הים. מול המרפסת מסתתרת מסעדה עם מבנה של בית איטלקי, עם חללים שונים, בהתאם לאופי הבילוי שלכם - זוגי או משפחתי.

המטבח הפתוח של המסעדה מציע אופציות טוסקניות קלאסיות, עם פוקאצ'ות ופיצות הנאפות במקום.
חייבים לנסות - ריגטוני פימונטזה נתחוני פילה בקר, שום, בצל, עגבניות מיובשות, שמנת, ציר בקר ועלי בזיליקום, וגם פטוצ'יני ארטישוק - פטריות וארטישוק בניחוח כמהין.

משלוח עד המלון: לא
שעות פתיחה: 13:00-17:00, 18:30-23:00

לה קוצ'ינה - טיילת רויאל, החוף הצפוני , טיילת רויאל ביץ', אילת,  053-9442736
להזמנת מקום בלה קוצ'ינה

לה קוצ'ינה (צילום: באדיבות המקום)לה קוצ'ינה (צילום: באדיבות המקום)

שוק דגים

שוק דגים היא מסעדת דגים ופירות ים שמעוצבת כמסעדת שוק אותנטית. התפריט מציע טעמים ים תיכוניים וישראליים, שמשתלבים נהדר עם האווירה והנוף הפתוח למפרץ והרי הים האדום. במחיר המנה העיקרית תקבלו מבחר עשיר של מנות ראשונות, חומוס ופוקצ'ה. על הגריל, בהתאם לעונה, לברק, ברבוניות, דניס, פילה סלמון, ג'מבו שרימפס, לצד נתחי אנטריקוט ופילה בקר.
חייבים לנסות את מנת דג וים הכוללת שרימפס קלמארי ומולים בחמאה ושום, מוגש בתוך פילה לברק בגריל.

משלוח עד המלון: לא
שעות פתיחה: 12:30-23:00

שוק דגים - חוף אלמוג, מול מלון הריף, אילת, 053-9442916

ראנץ' האוס

לוקשיין, מגוון וטעם - ברשימת המסעדות שאסור לפספס תמצאו את ראנץ' האוס - הממוקת בלב טיילת רויאל ביץ'. המסעדה מעוצבת בסגנון אמריקאי יוקרתי, ומתמחה בעיקר בבשר משובח וייחודי, הנבחר באופן קפדני במיוחד ולפי משקל. המנה המומלצת צלע בקר עם עצם, שספק אם בשום מקום אחר באזור.

משלוח עד המלון: לא
שעות פתיחה: 18:30-23:00

ראנץ' האוס - טיילת רויאל ביץ', 053-9442738
להזמנת מקום בראנץ' האוס

ראנץ' האוס (צילום: באדיבות המקום)ראנץ' האוס (צילום: באדיבות המקום)

תנוחו עם השקיות: המקומות שליד השופינג

חומוס אליהו

החומוסיה הקטנה והמטריפה מבית היוצר של אליהו שמואלי, אחת מ-60 סניפים ברחבי הארץ. שיר אבידן שעברה לאילת ועשתה את כל הדרך משלומי הרחוקה, היא הבעלים של הסניף האילתי. כל מי שנכנס מתקבל בחיוך ענקי. החומוס נמצא ליד קניון ביג, אז אם חרכתם אותו וכעת אתם מורעבים, חומוס אליהו זה פתרון מעולה.

שווה לבוא: ריפיל ללא הגבלה על הלימונדה ועל החומוס.
משלוח עד המלון: כן, בתוספת 15 ש״ח.
שעות פתיחה: א-ה 07:00-17:00, שישי 06:00-15:00, שבת סגור.
משלוח עד המלון: כן, בתוספת 15 ש״ח.
כשר

חומוס אליהו - הבורסקאי 9, אילת, 053-9383946

 חומוס אליהו באילת. צילום: באדיבות המקום

איטליקה

ממש בתוך קניון ״אייסמול״ הענק, שם ניתן לחרוש את כל מגוון החנויות נטולות המע״מ, יש את ׳איטליקה׳. המסעדה שהתחילה כדוכן פסטה צברה עם השנים מוניטין וקהל לקוחות חוזרים והפכה למסעדה של ממש עם תפריט עשיר. המנות כוללות מגוון פסטות טריות שנעשות במקום לצד פיצות עבודת יד עם מיטב חומרי הגלם; קמחים איטלקיים, מוצרלה אמיתית ועגבניות תמר. הסלטים נחתכים במקום ומוכנים א-לה-מינוט, ובולטת במיוחד מנת ה׳בורטה׳ – מוצרלה ממולאת בגבינת שמנת מוגשת עם בלסמי מצומצם. בנוסף תוכלו למצוא בתפריט של איטליקה ספיישלים של השף כמו רביולי גבינות וכמהין, דג לוקוס בשמנת שקדים ועוד מגוון ספיישלים מיוחדים.

משלוח עד המלון: כן, חוץ מבזמנים של עומס. 20 ש״ח.
שעות פתיחה: א-ה 12:00-22:00
כשר

איטליקה - italica - קאמפן 8, אילת, 053-9371246

 פסטה של איטליקה. צילום: רוני בלחסן

לא רק שנורקלים: המקומות שבמרכז העיר

טיקה מסאלה

לאלה שמתגעגעים להודו, המדינה שמעריצה פרות רחוב ותבלינים אזוטריים. לא ברור לגמרי עניין הפרות אבל ללא ספק בעניין האוכל יש להם אמירה משלהם. גם בקצה הארץ שלנו הודו מיוצגת בכבוד על ידי טיקה מסאלה, מסעדה הודית משפחתית השוכנת בלב אזור התעשייה של אילת. נמסטה.

התפריט ההודי מציע מגוון עשיר ואקזוטי עם המיטב האותנטי כמו צ'יקן קארי, צ'יקן טיקה, צולה בטורה ועוד ועוד. חוגגים סופשבוע של יום הולדת באילת? טיקה מסאלה פתחה את מחלקת האירועים ומקבלת הזמנות לכל סוגי האירועים לחגיגה צבעונית במיוחד. הכי קרוב להודו השנה.

שווה לבוא: כל יום בין 13:00-16:00 ארוחת צהריים בסגנון בופה ב-54 ₪ לארוחה בשרית וב-45 ₪ לארוחה צמחונית.
משלוח עד המלון: כן, בתוספת 20 ש״ח. 
שעות פתיחה: בכל יום בין 13:00-21:00. בשישי ניתן להגיע לקנות אוכל מוכן.

טיקה מסלה - Tikka masala - האורגים 2, אילת, 053-9381375

 עסקיות שוות במבשלה. צילום: רוני בלחסן

המבשלה

מבשלת סוף (soof) הוקמה לפני 5 שנים על-ידי שלושה חברים טובים, תושבי אילת, שאהבו (ועדיין אוהבים, כנראה) לשתות ולבשל בירה. כל מי שנכנס אל המבשלה מתקבל עם מגש טעימות של מספר סוגי בירה, לכל אחת גוון שונה של צבע ושל טעם. הבירה לא שם לבדה אלא באה ליד אוכל טעים, החל מנשנושים כמו ביף ג'רקי וצ'יפס אנשובי ועד מנות עיקריות כמו פוזילי פירות ים בבירת שיפון חמאה ועשבי תיבול (!) או נזיד אנטריקוט ופילה עגל שהתבשלו יחדיו בבירת פורטר עם פטריות (אל דאגה, יש גם מנות בלי בירה).

שווה לבוא: עסקיות בכל יום כולל שבת בין 12:00-17:00
משלוח עד המלון: כן, בתוספת 19 ש״ח.
שעות פתיחה: בכל יום בין 12:00-01:00

המבשלה - האורגים 2, אילת, 053-4293499

                קונדיטורית אלימי. צילום: אברהם אלימי

קונדיטורית אלימי

צרפת? אילת! השף-קונדיטור אברהם אלימי גדל ולמד בניס שבצרפת, אבל את המאפיה שלו הוא פתח באילת שלנו, והוא מגיש בה מאפים בעבודת יד, עוגות, וקפה משובח.

משלוח עד המלון: כן, בתוספת 25 ש״ח.
כשר

אלימי קונדיטורית שף - Alimi - האורגים 5, אילת, 053-9384401

הלב הרחב

בשנת 1978 נפתחה באילת מסעדת פלאפל משפחתית ומיוחדת, שבה הכינו פלאפל טרי טעים עם כל הלב והנשמה. עד מהרה היא כבשה את לבבותיהם של תושבי האזור, ולא לחינם הם היו אלו שהעניקו לה את שמה: הלב הרחב. גם כיום היא פועלת בהצלחה, ובני המשפחה, המתפעלים את המקום, ישימו לכם בפיתה את הפלאפל הכי טוב בסביבה, לצד מגוון שיפודים ואפילו סטייקים. מקום נהדר לבוא אליו כשרעבים.

שווה לבוא: מבחר הסלטים מבית 'הלב הרחב' ב-30 שקלים למזמיני שיפודים  
משלוח עד המלון: לא.  
שעות פתיחה: 12:00-00:00

הלב הרחב - חיל ההנדסה 6, אילת, 053-9380746

הבוטיק הכחול

עוד דוכן פלאפל שהפך למיתולוגי. המקום הוותיק פועל באילת גם הוא עוד משנות ה-70, ומלבד הפלאפל מציע בתפריט שלו לביבות ירק טריות, שקשוקה, סביח וגם שניצל טרי בעבודת יד. ללא ספק אחד המקומות האהובים על המקומיים.

דיל: עזבו שטויות, פלאפל לפנים.
משלוח עד המלון: לא.
שעות פתיחה: א-ה' 08:00-22:00, שישי 08:00-14:00
כשר

בוטיק הפלאפל הבוטקה הכחול - שד' התמרים 107, אילת, 053-7104605

ישראלית

הדבר הכי מורכב ב"ישראלית" הוא לא לפספס אותה בין הלובי של מלון רויאל גארדן ליציאה לבריכה, פשוט המשיכו ישר בין החנויות הפנימיות. מגישים כאן אוכל ישראלי מצוין, פשוט וטעים, והרבה יותר מחומוס צ'יפס סלט. יש גם פרגיות, שיפודים, קבבים ושורה של מנות ראשונות טעימות. בזמן שאתם ממתינים לעיקריות, התחילו מסלטים למרכז שולחן, ואל תשחו לקנח בקנאפה או מלבי מצוינים. ארוחה כאן היא סיום מצוין ליום קניות או בילוי משפחתי בים או בבריכה. מגישים כאן גם ארוחות בוקר למי שמתאכסנים בתנאי לינה בלבד במלונות הסמוכים.

משלוח עד המלון: לא
שעות פתיחה: א-ה: 18:30- 22:00

ישראלית - שדרת לה בולבארד, מלון רויאל גארדן,  053-944274
להזמנת מקום בישראלית

הישראלית (צילום: באדיבות המקום)הישראלית (צילום: באדיבות המקום)

אולה

כשמתארחים אצל אולה יוצאים להרפתקה קולינרית חובקת עולם: מתחילים בפיצה ואנטיפסטי מאיטליה, קופצים ללינגוויני טיקה מסאלה מהודו ומסיימים עם קרם ברולה צרפתי. בשולחן אחר יש טריפ אחר לגמרי: חציל טורקי, המבורגר אנטריקוט ולקינוח צ'ורוס ספרדי. בתוך חגיגת הטעמים הבינלאומית הזו - שומרים מקום של כבוד למטבח הישראלי ומגישים גם פלאפל מפרחי כרובית, דג בתנור, קציצות טלה עם חציל בטחינה ונתח קצבים מרמת הגולן.

דיל: כדאי תמיד לשאול על הספיישלים ועל השילובים מהמלצרים, כדי שלא תלכו לאיבוד בשדה התעופה

משלוח עד המלון: כן
שעות פתיחה: א-ה: 18:00-23:00; שבת: 20:45-23:00

אולה - תרשיש 7, חזית מלון בל, אילת, 053-9442686
להזמנת שולחן באולה

אולה (צילום: באדיבות המקום)אולה (צילום: באדיבות המקום)

המלצת בונוס: הזאת שרחוקה ומיוחדת

פדרו

מסעדת שף מעט מרוחקת מכל המולת העיר, ששוכנת בלב גינת ירק פורחת.

הדיל: ימי שני- ערב קצבים: ערב בשרים מיוחד בשיטת קצבייה.

מגוון ענק ומיוחד של בשרים במחיר לפי משקל. אתם בוחרים את הנתח, המשקל ומידת העשייה. תביאו את היין שלכם – ללא דמי חליצה, ובנוסף 25% הנחה על היינות!

 מסעדת השף פדרו. צילום: באדיבות המקום

ימי רביעי- ערב דייגים: דגים טריים לפי משקל מהים האדום ופירות ים במגוון צורות בישול ורטבים. בנוסף, 25% הנחה על היינות.

משלוח עד המלון: לא.
שעות פתיחה: ב'-ו': 18:00-23:00 שבת: 14:00-23:00

פדרו מסעדת שוק - Pedro - שד' יעלים 38, אילת, 053-9372327

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אולה באילת
053-9442686
איטליקה באילת
053-9371246
קאריבו באילת
053-9040405
שוק דגים באילת
053-9442916
הלב הרחב באילת
053-6111439
סי ווילג' - sea village באילת
053-9441793

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של נעם הופמן

מה חדש בעיר?  מסעדות מומלצות בגבעתיים
טיול עם ארוחה: 5 מסעדות לאכול עם כל המשפחה
חם. לוהט. רותח. המנות החריפות ביותר בארץ!
רגע לפני סגירה: יצאנו לסיבוב ברים בעיר
סיפוח או לא: באנו לאכול ביהודה ושומרון
בית הפנקייק
פורטונה כולא פיצה בר - היפיפייה הנחבאת בסמטאות אילת
חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש
רובינזון קרוזינג – פז רובינזון טועם את אילת
קרניבורים, על הצ'ורוסקריה של קאזה דו ברזיל שמעתם?