נגישות
נגישות

מה חדש בעיר? מסעדות מומלצות בגבעתיים

היא מזמן לא רק ״השכנה״ ממזרח, והיא לא מוכנה יותר שידברו עליה בהתנשאות - גבעתיים בונה לעצמה סצנה קולינרית תוססת ואיכותי עם מנעד רחב של מסעדות וברים, מפיצה איטלקית לוהטת, סושי בר מפנק וקוקטיילים טריים ורעננים. מסמנים מחדש את גבעתיים על המפה

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
נעם הופמן
נעם הופמן
תאריך פרסום: 31/08/2020, 0:00 תאריך עדכון: 31/08/2020, 10:44
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 סושי של ג'פניקה. גם בגבעתיים. צילום: באדיבות המקום

לאחר שנים של התעלמות מנומסת, גם צעירים וצעירות תל אביבים שבעבר חשבו פעמיים ואפילו שלוש על האפשרות לגור בעיר הקרובה-אך-פחות-אטרקטיבית הזו מתחילים לנהור לכיוונה. ולא בכדי: בשלב מבורך כלשהו הבינו מסעדנים בעלי חוש חד את האפשרויות הגלומות בגבעתיים, ובאפקט הידוע של ביצה ותרנגולת- נוצרה לה סצנה חדשה ומעניינת בעיר של מקומות בילוי ומסעדות, יחד עם תושבים שיודעים ליהנות מהם.

גבעתיים מותגה לאורך השנים כבית היוצר של הסביח של עובד (לצלחת, לטחן, לחמס, לפטרל, כן? עובד. החציל והאגדה). אבל כיום עובד כבר לא ניצב לבדו, ובאזור הרחובות ויצמן וכצנלסון שמהווים את צירי המרכז של העיר אפשר כבר למצוא לפחות פיצה אחת שעומדת להפוך למיתולוגית, ברים עם אופי שקשה להתעלם ממנו, ומגוון סניפים של רשתות מצליחות מהסוג האיכותי לכל מתברגן עובר ושב. סיור קולינרי בגבעתיים

מסעדות בגבעתיים – הרשימה המלאה

מבקרים בעיר הגדולה? העסקיות השוות של תל אביב

 פיצה פאצה בגבעתיים. צילום: באדיבות המקום

רחוב כצנלסון: מלבי, פיצה וסביח

מעבר לחומה ומגדל, שני דברים חייבים להתקיים כדי להעמיד עיר ואם בישראל: סביח ופיצה ראויים. אז סביח כאמור כבר יש, ובגזרת הפיצה עומדת ״פיצה פאצה״ המעולה, שבעזרת חומרי גלם טריים ואיכותיים שמייבאים בעלי המקום מאיטליה, מגישה פיצה אותנטית עם טעמים עשירים. הפיצה עשויה מבצק מחמצת שנעשה במומחיות, עם שוליים קראנצ׳יים להפליא, גבינות משובחות וירקות טריים.

PAZZA PIZZA BAR - כצנלסון 52, גבעתיים, 0528600800

בנוסף, וכמו על מנת להדגיש את מעמדה החדש של העיר, ״טוני וספה״ פתחו את הסניף הראשון שלהם בעיר בכצלנסון-פינת-קפה-זליק המיתולוגי, והביאו איתם את אחת הפיצות האהובות והמוכרות ביותר מהעיר האם, הלא היא תל אביב. גם ״המלביה״, סמל פלורנטינאי מוכר, פתחו סניף בעיר על כצנלסון. אמרתם מלבי, קפה שחור וישיבה נינוחה אחר הצהריים? אמרתם גבעתיים.

 פיצה פאצה, גבעתיים. צילום: באדיבות המקום

קצת ליד כצנלסון: בירה וצ'יפס

לא על כצנלסון אבל ממש ליד, ברחוב שינקין, רשת ג׳מס פתחו גם הם סניף עם האוכל המשובח והבירות המפורסמות. נקניקיות הכבש המושלמות והצ׳יפס הפריך לצהריים היו עד כה מנת חלקם של עובדי רמת החייל הסמוכה בלבד, אבל לא עוד.

JEM'S Beer Factory ג'מס - שיינקין 33, גבעתיים, 037596339

 הנקניקיות של ג'מס. צילום: באדיבות המקום

רחוב ויצמן: ברזיל בלב גבעתיים

לחובבי המטבח הדרום אמריקאי, מסעדת פאבלה הגבעתיימית מגישה תפריט כשר עם שלל בשרים מובחרים מתובלים עם הררי צ׳ימיצ׳ורי טרי ורוטב פלפלים ברזילאי. גם פאבלה בחרה להתמקם על רחוב ויצמן המרכזי, ורבים מבקרים בה לעסקיות צהריים משתלמות עם כריך בשרי, צ׳יפס ושתיה. הקצב, סמבה. האוויר - גבעתיים.

favela - favela - ויצמן 39, גבעתיים, 0539384968

. כריך בשר מושחת של מסעדת פאבלה. צילום: באדיבות המקום

אסיה בגבעתיים

סושי זה דבר מחייב. השף לשעבר של מינה טומיי, משה בדישי, יודע זאת היטב, והקים בכצנלסון את ״פאפאסן״, מסעדת שף שמשלבת מנות מכל רחבי המזרח. גם מסעדת ״סורה״ מציעה ללקוחות תפריט מוקפד מרחבי המטבח האסייאתי, עם סושי-בר אטרקטיבי, גריל יפני ומנות מסורתיות. לחובבי הקינוחים, המקום מציע תפריט רחב המבוסס על פירות טרופיים, שוקולדים מובחרים ותבלינים, לצד מבחר יינות בוטיק מקומיים ובינלאומיים. חגיגה.

סורה - SORA - דרך השלום 53, גבעתיים, 0539441405

עוד סושי? ג'פניקה גם בגבעתיים - כל הפרטים

 אסיה בסטייל ובר יין בגבעתיים. מסעדת סורה. צילום: באדיבות המקום

קניון גבעתיים: קולקציה מרעננת של סושי והמבורגר 

קניון עזריאלי בגבעתיים מאכלס עשרות חנויות ואת מיטב המותגים מהארץ ומהעולם. עוד סיבה לא להיתקע בפקקים לקניות בתל אביב הגדולה. לא נעים להסתובב רעבים -  רשת אושי אושי באה לקניון גבעתיים כדי להרגיע חשקים ולהשביע רעבים. הרשת מונה למעלה מ-20 סניפים ברחבי הארץ, וידועה במנות הסושי המגוונות שהיא מציעה, עם הקפדה על איכות ושירות מעולים. באמצע השופינג עוצרים לסושי.

אושי אושי - סושי בר - דרך יצחק רבין 53, קניון גבעתיים, 0539443925223

 אושי אושי, גבעתיים. צילום: באדיבות המקום

אם הגעתם עד לקניון גבעתיים, וסביר שהגעתם כי לאן כבר אפשר להגיע בימי קורונה שכאלו, מסעדת BLACK בורגר של השף צחי בוקששתר מחכה לכם עם 12 סוגי המבורגרים עסיסיים מבשר משובח (יש גם אחד צמחוני). הרשת עושה חיל כבר מספר שנים, ולאחרונה אף התרחבה לחו״ל ופתחה שם סניפים. יום אחד, כשכל הקורונה הזו תיגמר, תנסו את הסניף החוצלארצי. עד אז, גבעתיים כאן כולה בשבילכם.

בלאק - Black - דרך יצחק רבין 53, קניון גבעתיים, 0539387079

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של נעם הופמן

לגזור ולשמור: 18 מסעדות מומלצות באילת
טיול עם ארוחה: 5 מסעדות לאכול עם כל המשפחה
חם. לוהט. רותח. המנות החריפות ביותר בארץ!
רגע לפני סגירה: יצאנו לסיבוב ברים בעיר
סיפוח או לא: באנו לאכול ביהודה ושומרון
בית הפנקייק
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח