נגישות
נגישות

טיול עם ארוחה: 5 מסעדות לאכול עם כל המשפחה

עכשיו זה הזמן - אוגוסט עוד כאן, וכולם יוצאים לתפוס טיול רגע לפני שחוזרים ללימודים. אחרי סיבוב במוזיאון המדע או טבילה בכינרת, אל תישארו רעבים, ובטח אל תתנו לילדים להיות רעבים. המלצות לטיולים משפחתיים עם עצירה קולינרית שהיא לגמרי חלק מהחוויה

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
נעם הופמן
נעם הופמן
תאריך פרסום: 18/08/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 קפה, עוגה וירוק פורח. קפית בגן הבוטני, ירושלים (צילום: באדיבות המקום)

בכל אוגוסט מגיע החופש הגדול ואיתו האתגר הקבוע: איך יוצרים רגעים של כיף בתוך הבלגן הזה שנקרא "הילדים בבית ומה עושים היום, מחר ומחרתיים"? - מוזיאונים שונים מקיימים פעילויות מיוחדות לילדים, ופינות חמד בטבע שפעם נהנינו בהן בעצמנו כשהיינו קטנים יותר, קוראות לנו לחזור, והפעם עם הקטנים החדשים שלנו.

אם יש דבר מתסכל זה לסיים בילוי ארוך, להתכונן לנסיעה ארוכה חזור ולהבין שהבטן של כולם מקרקרת וצריכה מענה דחוף. בשביל זה אספנו עבורכם מספר מקומות שעונים באופן מושלם על שני הצרכים: בילוי וארוחה כיפית בסופו. לא משנה מה סגנון הטיול או האטרקציה שבחרתם לעשות איתם, עדיף שכולכם תהיו שבעים ושמחים. ואם כבר, אז שיהיה טעים.

מסעדות מומלצות לארוחה משפחתית
על הדרך: מסעדות מומלצות על כביש 90
דרך קולינרית: מסעדות לאורך כביש 6

מוזיאון הילדים בחולון vs פיקניק

זו לא בושה לבלות במרכז. לא תמיד המרדף אחר מקורות מים ברחבי הארץ כזה משתלם. מפוצץ שם ויש יתושים. מזלכם שמוזיאון הילדים שבחולון נפתח ב-11/8, והוא מחכה לכם עם מזגן דולק ומגוון מסלולי חוויה לילדים וגם פעילויות למבוגרים שלא תישארו משועממים. המוזיאון פתוח בין השעות 9:00-20:00 ובכפוף להנחיות התו הסגול. צריך להזמין מראש.

 המבורגרים וכריכים לכל המשפחה. מסעדת פיקניק בחולון (צילום: באדיבות המקום)

מבלים ואוכלים: החכמתם במוזיאון? עכשיו זמן ללאנצ'. לא רחוק מהמוזיאון יש את מסעדת ׳פיקניק׳, האחות הצעירה והמפתיענ של המסעדה של 'משפחת שכטר' הידועה בחולון. ביר גארדן צעיר ושמח שמגיש המבורגרים טעימים ואיכותיים עם תוספות מיוחדות מהמעשנה שלהם, לצד כריכים מעולים. המקום צבעוני ומתאים מאוד לאווירת הקיץ, וישמח לארח אתכם בהרכב מלא לפיקניק גם בצהרי היום עם עסקיות מצוינות, וגם אחריהן.

פיקניק - picnic - מפרץ שלמה 1, חולון, 053-7105321

מוזיאון המדע בירושלים vs קפית הגן הבוטני

אחרי הפסקה ארוכה, מוזיאון המדע בירושלים נפתח במזל טוב ביום שלישי ה-18.8, וזו אחלה הזדמנות לבקר בו או במוזיאון ישראל השכן, שם הכניסה חינם לכל בני האדם שמתחת לגיל 18 במהלך חודש אוגוסט. במוזיאון מגוון תערוכות לכל המשפחה והוא פתוח בין השעות 10:00-18:00.

 הטבע פורח גם בירושלים. קפית בגן הבוטני (צילום: באדיבות המקום)

מבלים ואוכלים: אחרי המוזיאון, במרחק נסיעה קצר, תוכלו לנפוש במסעדת קפית שבגן הבוטני, ליהנות מתפריט איטלקי שבו כל אחד ימצא מה לאכול, אל מול נוף פסטורלי ויוצא דופן. יש גם פיצות מפנקות ותכל'ס עם כזו פריחה מי צריך צפון?

קפית בגן הבוטני - בורלא 1, ירושלים, 053-9438618

המוזיאון הימי בחיפה vs ביגה

חיפה היא עיר נהדרת לבילוי. הגנים הבאהיים סגורים כרגע וגם ה׳מדעטק׳ החביב, אבל המוזיאון הימי דווקא פתוח ומקיים מגוון תערוכות ופעילויות משתנות לילדים ולמבוגרים בהתאם להנחיות התו הסגול. למשל תוכלו ללכת לתערוכת 'הצילו' בהדרכה מותאמת למשפחות שם תוכלו לצפות במגוון מוצגים ואף להשתתף באופן אקטיבי בפעילויות שונות. היכנסו לאתר ותאמו שעת ביקור.

 פיצה עם ביצת עין של ביגה (צילום: באדיבות המקום)

מבלים ואוכלים: ברחבי העיר תמצאו סניפים של רשת ׳ביגה׳, שלמרות היותה רשת היא מציעה אוכל ממש מצוין, עם סניפים בעלי כשרויות שונות למי שמחפש. האוכל ברובו בעל נטייה למטבח האיטלקי, עם סלטים גדולים ומפנקים, פיצות ופסטות וגם דגים למתפנקים.

ביגה, חיפה - לכל הסניפים

כנרת vs ׳שאולי בשרים׳

אוקיי, הגעתם עד כאן. הקיץ הוא בלי ספק הזמן של הכנרת, ואין צורך להרחיב. המים שהכי מזוהים עם ישראל, מגוון חופים רחב ואפילו אין מלח ששורף בעיניים. הכנרת מציעה שלל בילויים לכל המשפחה החל מחופים שקטים להתרעננות ועד אטרקציות ופעיליות מים לאמיצים שבמשפחה.

 אחרי הים עולים לארוחת ערב אצל שאולי בשרים (צילום: באדיבות המקום)

מבלים ואוכלים: אחרי החום, הצפיפות והרטיבות תוכלו לקפוץ לטבריה השכנה לסעוד אצל  מסעדת שאולי בשרים, שיפתחו לכם שולחן גדול ומפנק עם מגוון בשרים ותבשילי הבית. מרחק כמה דקות מהחופים של טבריה תמצאו תפריט מפנק לכל המשפחה החל מהמבורגרים וקבבים ועד כבד ואנטריקוט. בתיאבון

שאולי בשרים - אור חיים 1, טבריה, 050-9885099

מצפה רמון vs מסעדת צוקים

מטר המטאורים המרכזי כבר מאחורינו, אבל כוכבים היו ותמיד יהיו, ואם הגעתם לצפות בפלא הטבע שנקרא מכתש רמון, הקסם יחכה שם לא משנה מה. מסלולים מדבריים והמון שקט ושלווה שיש רק בנגב הרחק מהעיר ומהשגרה.

 מסעדת צוקים במצפה רמון (צילום: באדיבות המקום)

מבלים ואוכלים: ׳מסעדת צוקים׳ ממוקמת על שפת צוק של מכתש רמון אל מול נוף עוצר נשימה. ממש לאכול על גג העולם. בתפריט תוכלו ליהנות מאוכל בסגנון מזרחי - ים תיכוני עם ארוחות בוקר מפנקות, ארוחות צהריים וערב מגוונות עם תפריט בשרים על האש, קינוחים וקפה משובח. התפריט וחלל המסעדה מותאמים לאירוח בודדים, משפחות וקבוצות. בנוסף, לצד המסעדה ישנו ׳מאהל צוקים׳ שמציע אירוח בדואי אותנטי שובר שגרה.

צוקים - מעלה בן תור 3, מצפה רמון, 053-7102130

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מסעדת זרקא במצפה רמון
053-7102130
קפית בגן הבוטני בירושלים
053-9438618

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של נעם הופמן

לגזור ולשמור: 18 מסעדות מומלצות באילת
מה חדש בעיר?  מסעדות מומלצות בגבעתיים
חם. לוהט. רותח. המנות החריפות ביותר בארץ!
רגע לפני סגירה: יצאנו לסיבוב ברים בעיר
סיפוח או לא: באנו לאכול ביהודה ושומרון
בית הפנקייק
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ