נגישות
נגישות

"רק בשר" משיקה את המרפסת בסלמה

בשר משובח עושה לכם את זה? אז הבשורה הקרניבורית החדשה היא המרפסת של מסעדת רק בשר ברחוב סלמה בתל אביב. המוסד הקולינרי הרחיב את הפעילות עם מרפסת מדליקה, שפועלת בימי חמישי ומציעה נתחים מעולים לצד מנות בר קלילות ואלכוהול זורם

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 02/10/2017, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כשידעתי שאני מגיע למסעדת רק בשר בערב, עשיתי עם עצמי הכנה נפשית ופיזית. רק בשר ידועה כמוסד קולינארי בתל אביב בפרט ובארץ בכלל עם 4 שגרירויות מצליחות: סלמה - הסניף הראשון והמרכזי, מסעדה נוספת ברמת החייל, ועוד שתיים בראשון לציון וחיפה.

הקונספט די פשוט ומאוד משובח. נכנסים למסעדה ומקבלים כוס יין מהמארחת, ניגשים לויטרינה ובוחרים את הנתחים שעושים לכם את זה, וכל שנותר הוא לחכות שהבשר ייעשה בדיוק במידת העשייה שביקשתם.

המרפסת בסלמה
ממש עכשיו, רק בשר בסניף סלמה עוברת טרנספורמציה מרשימה ומשיקה את המרפסת: ליין משובח שכולו שילוב מנצח של אווירה ואוכל טוב לצד בר אלכוהול מושקע ועשיר. אווירה שאין דברים כאלה, לצד בשר מהמעשנה על בר אלכוהול משגע.
המרפסת של רק בשר בסלמה

היינו במסיבת ההשקה (אחת מתוך שתי השקות) והגענו הישר אל הבר. במסיבה השקיעו עם בר עשיר ובו מגוון של יינות נהדרים לבנים ואדומים, סוגי ויסקי משובחים, קוקטיילים מעולים ושני ברמנים אנרגטיים שהגישו בחיוך. טאבון  שהוציא סוגים שונים של לחמג'ונים, עמדת סלטים נהדרת שרובם היו קלילים מאוד ומשתלבים נהדר עם הבשר. סלט עדשים שחורות טעים ומיוחד, סלט חסות עם מוצרלה מגורדת מעל, סלט אנטיפסטי וסלט פלפלים טעים. 

האסאדורים בפעולה
מצדו השני של הבר המתינו לנו שני אסאדורים עם סכינים גדולות ומאחוריהם מעשנת בשרים נהדרת המפיצה ריחות מגרים. נתח גדול של בשר אנטריקוט עטוף בנייר כסף לשימור המיצים עלה על שולחן החיתוך, לוהט ויפהפה. הסבלנות נעתקת מאיתנו כיוון שהריח מהפנט אותך וכל שברצונך לעשות הוא לנעוץ את שיניך חזק מאוד בבשר העסיסי. האסאדור המקצועי חתך את הבשר בעדינות יתרה לחתיכות דקות. המרקם היה נהדר ומידת העשייה - בול! אדמדם כמו בספר. לצד האנטריקוט היו גם מבחר של עופות ועוד קערה מלאה בחתיכות אסאדו נהדרות ומלאות שומן לבחירתנו. 

 
נתחים מובחרים וגדולים שאפשר לחלוק עם החבר'ה

ליאור ברנד, מנכ"ל מסעדות הרשת מסביר לנו קצת על החיבור של הישראלים אל הבשר. "אנחנו, הישראלים, מאד יצריים. בשר מתחבר לנו לתאווה ולחגיגה, לחגוג את החיים", ואכן הקונספט של רק בשר לא משאיר אף אחד כאן אדיש. 

ומה הנתח שהישראלים הכי אוהבים? לדברי ליאור מדובר באנטריקוט. אנחנו אוהבים את הבשר שלנו עם טעמים עזים, מעט שומן ובמידת עשייה בינונית. 
כל הטוב הזה מחכה בתפריט של המרפסת - רק בשר
מגיל קטן אומרים לנו שעל טעם וריח אין להתווכח, ובמקרה של רק בשר זה אכן כך. הטעמים החזקים של הבשר מוכיחים את טריות הנתחים ואת המקצועיות של השפים. טעם של גן עדן. המוזיקה הנעימה, האוויר הקריר והמרפסת הנהדרת נותנים לכם את כל הסיבות לצאת מהבית לערב חוויתי, טעים ומהנה.


מתי מתקיים ליין המרפסת?
הליין במרפסת נפתח מדי חמישי בערב, כך שתפנו לכם את היומנים, וברור שאירועי חברה או אירועים פרטיים על טהרת הבשר תרצו לעשות כאן במרפסת.

ומה מצפה לנו? כאמור – בר משקאות מרשים, ותפריט שהולך איתו יד ביד. בין המנות שיוצעו: קרפצ'יו עגל מעושן, צ'יפס עם פטה, פלטת ירקות, נקניקיות בוטיק, קבב הבית, "לפרק ת'עוף", ערימת צלעות 0.5 ק"ג, עגל חלב מעושן, טומהוק 1.5 ק"ג ועוד.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
רק בשר בתל אביב
053-9424610

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?