נגישות
נגישות

הנמר האירי: פטריק'ס ביקנעם עלית

יקנעם עלית משתדרגת בפטריק'ס – סניף מעוצב ומושקע של רשת הפאבים המעולה. 16 סוגי בירה מהחבית, אוכל מצוין ואווירה יוצאת דופן הופכים את הביקור לחוויה מושלמת

מסעדות בצפון חדשות מהצלחת
שי ירון
תאריך פרסום: 15/08/2017, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בשנים האחרונות השתדרגו הפאבים בישראל. ממקומות אפלולים עם אוכל שמנוני הפכו למקומות מושקעים, עם אוכל מצוין, מבחר אלכוהול רחב ומרשים ועיצוב מסוגנן המזמין את כל סוגי האוכלוסיה.

רשתות הפאבים הפכו להיות מקום אידיאלי לצאת אליו בערבי הקיץ, וכך הגענו לפטריק'ס שביקנעם. מעבר להיותה ממוקמת על אחת מצמתי הדרכים החשובים בישראל מהמרכז לצפון, עוברת יקנעם מהפך אדיר ב-20 שנה האחרונות, הן מבחינת התעסוקה וההתבססות של אחד ממרכזי ההיי טק הגדלים בישראל (בו חברות גדולות כמו מלנוקס, גיוון, לומניס ועוד), והן מבחינת איכות החיים והאוכלוסייה. הוקמו כאן שכונות בתים צמודי קרקע באזור יפהפה הקרוב לכביש שש, המאפשר גישה מהירה למרכז הארץ, ויש גם קרבה לחיפה והמפרץ. תוסיפו גם ריאות ירוקות וקיבלתם מקום מצוין לחיות בו ולגדל ילדים. 
פטריק'ס בורגר

ייצוג מכובד לבירות
בעצם, מה שחסר כדי להפוך את התמונה למושלמת הוא מקומות בילוי ותרבות פנאי, וכאן נכנס לתמונה פטריקס יקנעם -  בר אירי חדש ולוהט הממוקם במתחם G שבעיר. בפטריק'ס יקנעם עיצוב במתכונת אירית חמה ומזמינה, בר משקאות מרהיב ועשיר המהווה חלק מהקונספט העיצובי, וחדר עסקים VIP  שבו תצוגת סיגרים ואפשרות לעישון עם פתרון ייחודי.

בפטריק'ס קיים מבחר של 21 סוגי בירות מהחבית. החביות יושבות בחדר קירור מיוחד ונמזגות בטמפרטורה אידאלית לשתיית בירה. תמצאו בו ייצוג מכובד לכל משפחות הבירה: לאגר בהיר, סיידר, סטאוט, לאגר כהה, מנזרי ואפילו בירה עשויה מפירות. כמו גם ייצוג מכובד למדינות העולם המייצרות בירות איכות (כולל מותגים ישראלים)

חבר בחופשת לידה
חברי אשר בחופשת לידה (כן, כן - גבר בחופשת לידה) הציע שנצא לשתות בירה ומשהו לאכול ליד, ולכן שמחנו מאוד לראות את תפריט האוכל המצוין המתאים לצד האלכוהול. ההחלטה בבחירת המשקה קשה, כי המבחר גדול ואיכותי, אבל למזלנו המלצרית עזרה לנו לבחור את הבירות הנכונות לאחר שהבינה את הטעמים וההעדפות שלנו.

שותפי לארוחה הלך על לוקאל פטריוטיות, ולקח חצי ליטר של מלכה אדמונית 5.5% - בירה מסוג אייל שאופיינית לאנגליה ואירלנד, בעלת גוף מלא וצבע עמוק ואיזון טוב בין מרירות הכשות לטעמי הלתת. אני בחרתי בבירת הבית, שמבוססת על פילזנר צ'כי, בירה עשירה בטעמים ויחד עם זאת צלולה וקלה מאוד לשתייה בערבי הקיץ.
נקניקייה בתפוח אדמה. פטריק'ס 
לצד הבירות בחרנו במנות בשריות. לקחתי את הנקניקייה בתפוח אדמה. גם עולם הנקניקיות עבר בישראל מהפך בזכות הפאבים. נקניקיות גורמה מבשר איכותי ובעבודת יד נפוצות יותר ויותר בפאבים. במקרה של פטריק'ס יקנעם מדובר בנקניקייה בסגון אירי של אלן, אשר יושבת על תפוח אדמה מדורה, ולידו חרדל איכותי, מלפפון חמוץ, בצל ירוק ועגבנייה.

שותפי לארוחה בחר את הפטריקסבורגר - המבורגר הבית של פטריק'ס המתהדר במתכון ביתי, על בסיס בשר טחון מנתחים טריים ולצדו צ'יפס. למרות ההתנגדות הצלחתי לטעום מההמבורגר, ואכן מדובר בהמבורגר מעולה שאפשר להרגיש בו את איכויות הבשר ואופן הכנתו. פטריק'ס הוא גם מקום מצוין לצפות בו באירועי ספורט. על הקירות יש כמה פלזמות המשדרות ספורט והמקום הוא גם בר ספורטו באזור הפנימי. גם הסאונד כאן מרשים, ובכלל – ניכר שהשקיעו כאן המון.

הפאב מתאים גם לכל  סוגי האירועים בסגירה מלאה או חלקית עד 250 איש; עד 80 סועדים בחדר הפרטי; או עד 100 מוזמנים במרפסת.

חשבון בבקשה:
נקניקייה בתפוח אדמה: 39  שקלים
פטריקסבורגר: 65 שקלים
מלכה אדמונית (חצי): 36 שקלים
בירת הבית - פילזנר צ'כי (חצי): 35 שקלים
סה"כ: 175 שקלים לערב גברים מצוין שכלל בירות, אוכל ואווירה מעולה.

פטריק'ס, התמר 2 יקנעם עלית. 053-9376380

* הכותב הוזמן כאורח המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הנמל 24 חיפה (צילום: באדיבות המקום)
ברוסטקה ב-HFA (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת גולדן קורל מול הים (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה על הים במסעדת אבו כריסטו עכו (צילום: באדיבות המקום)
דג קרודו במסעדת רפאלו חיפה (צילום: באדיבות המקום)
פיצות בביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג)
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)
פלטת סלטים במסעדת רותס (צילום: באדיבות המקום)
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי