נגישות
נגישות

6 ארוחות בוקר טבעוניות בבתי קפה ורשתות

הטבעונים שביניכם כבר יודעים שלא חייבים ללכת למסעדה טבעונית כדי לאכול ארוחת בוקר טובה, ויותר מסעדות ובתי קפה מציעים מנות מגוונות ומושקעות ללא מוצרים מהחי. קבלו 6 מקומות מומלצים שפונים לכולם ומציעים (גם) ארוחות בוקר טבעוניות מעולות

ארוחות בוקר חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 01/06/2018, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עד לא מזמן טבעונים היו מיעוט מקופח. הקיפוח ניכר במיוחד בארוחות ללא בשר כמו ארוחת הבוקר. בעוד כל הנוכחים מתפנקים על ביצים וגבינות, נאלצו הנמנעים מן החי להסתפק בסלט. למרבה השמחה הימים האלה חלפו, וכיום כל מקום שמכבד את עצמו מציע אופציה טבעונית. במספר מקומות שאינם טבעוניים אפשר לקבל ארוחת בוקר ללא רכיבים מן החי שתגרום ללא-טבעונים לקנא ולרצות גם.

מאפי הבוקר הטובים בתל אביב
ארוחות בוקר מומלצות בתל אביב

רשת קפה לואיז
הרשת שחרתה על דגלה את ערכי הבריאות והטבע נבטה בצפון וכיום כוללת 10 סניפים בפריסה מטבעון ועד רחובות. כל מי שאוהב את ארוחת הבוקר שלו קרובה ככל האפשר לטבע ישמח למראה התפריט, הכולל מגוון רחב של מנות בריאות עם ערכים תזונתיים גבוהים. העקרונות המנחים כאן הם שימוש ברכיבים המזינים ביותר בצורתם הטובה ביותר כגון קטניות ודגנים מונבטים, לחמי שאור, ממרחים המכילים שמן זית, מיצים שנסחטים במקום וכמובן המון ירקות טריים. שיטות ההכנה מתמקדות בבישול באידוי או אפייה, ללא טיגון עמוק וללא שומן מין החי או חומרים משמרים.

לטבעונים: בוקר טבעוני ליחיד או לזוג שכולל לביבות בטטה דגנים עם ממרח פסטו, סלט ירקות או סלט קינואה והמון מטבלים כגון טופו ירוק, חומוס עדשים, טחינה אורגנית, קוביות סלק אגוזים ועוד. הארוחה מוגשת עם מבחר לחמי שאור או פרנה ללא גלוטן, מיץ טבעי ושתייה חמה. אפשר לבחור גם בשקשוקה טבעונית עם גבינה טבעונית או טופו.
לסניפי קפה לואיז
בוקר טבעוני בקפה לואיז. צילום: שרית גופן

קופינאס – מושב צור משה
המסעדה המצוינת במושב צור משה מציעה תפריט רחב ומשודרג של מנות בוקר מגוונות. בנוסף לארוחות הבוקר הקיימות, יש אפשרות לגשת אל הבופה העשיר שהקימו בחלק החיצוני המקורה של המקום, ואם רוצים אפשר גם להוסיף לו (בתוספת תשלום) את המנות המיוחדות בתפריט – מאדאם פלורנטין - בריוש קלוי מוצרלה וקרם כמהין, רוטב שמנת, תרד, בצל סגול ושום, ביצים עלומות וסלמון מעושן, אומלטים מיוחדים, שקשוקה ועוד. יש גם מאפים טריים, ארוחות בוקר לילדים וסלטים, למי שלא מעוניין בבופה.

לטבעונים: בבופה יש מגוון גדול של סלטים ולחמים מעולים. סלט פטריות, סלט קינואה מעניין ועשיר בעשבי תיבול, ירקות קלויים, ממרח טפנד וממרח עגבניות מיובשות, סלט חצילים ופלפלים, חמוצים, סלט עלי בייבי וירקות, טחינה ועוד. בגזרת המתוקים יש קונפיטורות הום מייד, חלווה מעולה ועוד (69 שקלים לבופה כולל ביצים לבחירה ו-62 שקלים ללא ביצים).
קופינאס, השיבולים 3, צור משה 053-9376406
בופה בוקר בקופינאס. צילום: יחסי ציבור

רשת בנדיקט
קבוצת המסעדות בנדיקט היא שם נרדף לארוחות בוקר גדולות, מפנקות ומושחתות לאורך כל היום. סלטים, לחמים וממרחים, כריכים, פנקייקס וקלאסיקות של ארוחת בוקר מככבים בתפריט שפונה לכולם – ילדים ומבוגרים, אוכלי בשר, צמחונים וגם טבעונים.

לטבעונים: בוקר ישראלי טבעוני הכולל חביתת חומוס ובצל מטוגן, תירס, עגבניות ועשבי תיבול שמוגש עם ממרח חצילים וטחינה, לחמים טבעוניים מהמאפייה, סלט אישי ושתייה קרה, חמה או קוקטייל. כאופציה מתוקה או אם נשאר מקום לקינוח אל תוותרו על קרפ טבעוני במילוי שוקולד עם רוטב אוכמניות וסלט פירות. 
כך תכינו את הקרפ הטבעוני של בנדיקט
לסניפי רשת בנדיקט
 טבעוני בבנדיקט. צילום: יחסי ציבור
רשת קפה לנדוור
כשרשת בתי הקפה החליטה להתייחס ללקוחות הטבעונים שלה, היא עשתה זאת במלוא הרצינות. התוצאה: תפריט טבעוני מקיף שכולל כל מה שאפשר לחלום עליו בצלחת – מלוח או מתוק, קליל או משביע - ובלבד שאין בו אף רכיב מן החי.

לטבעונים: בוקר טבעוני עם חביתה מקמח עדשים אדומות, צמחי תבלין ורצועות גזר שמוגשת עם ממרחים, זיתים, סלטים, יוגורט סויה ופירות יער, לחמים, מיץ טבעי ושתיה חמה. בגזרת הכריכים אפשר לבחור בין סנדוויץ' חביתה טבעונית וממרחים וסנדוויץ' קציצות עדשים, שישביע אתכם עד הערב. סלט הכפר עם מיטב הירקות ופוקאצ'ה ביאנקה עם טחינה, שמן זית, בלסמי, קונפי שום ועשבי תיבול יכולים להספיק גם לשני טבעונים רעבים. לסיום אל תפספסו את הרוזלך לוטוס – מאפה בצק פריך שיוצא לוהט מתנור לבנים במילוי עשיר של ממרח עוגיות לוטוס. יאמי.
לסניפי רשת קפה לנדוור
להזמנת שולחן בקפה לנדוור ירושלים / להזמנת שולחן בקפה לנדוור נתניה

 תפריט טבעוני נפרד. קפה לנדוור. צילום: יחסי ציבור
רשת קפה גרג
התפריט הטבעוני של רשת בתי הקפה קפה גרג נבנה בשיתוף עם עמותת Vegan-Friendly, מתוך מטרה לספק ללקוחות הנמנעים ממוצרים מן החי מנות צבעוניות, מאוזנות, עדכניות ובעיקר בריאות. חלק מהמנות מהתפריט הרגיל כגון כריך בלקני, סלט בורגול ועדשים, סלט יווני ועוד "טובענו", וניתן לקבל אותם עם תחליפי גבינה.

לטבעונים: בוקר בטבע – ארוחת בוקר הכוללת חביתת חומוס על עלה סיגר עם תוספות לבחירה, חציל פסטו, טחינת אריסה, אבוקדו וצ'יפוטלה ועוד ממרחים, סלט, לחם, קונפיטורה ושתייה. אפשר לקבל גם שקשוקה טבעונית, כריכים ופלאפל במילוי טחינה שמוגש עם מטבלים. לארוחה על גבול הצהריים מומלץ לשקול לביבות עדשים וצ'יה אפויות, שהן בריאות לא פחות מאשר טעימות.  
לסניפי רשת קפה גרג
להזמנת שולחן בקפה גרג נתניה / להזמנת שולחן בקפה גרג כפר סבא

התפריט הטבעוני החדש של קפה גרג. צילום: אלעד גוטמן

ביתא קפה – תל אביב והרצליה
השפית איילת לטוביץ' עושה אוכל בריא וטרי הרבה לפני פריצת הדרך הגדולה של הטבעונות. בסניפי ביתא קפה בתל אביב והרצליה היא מגישה בצלחת את אמונתה הקולינרית והתזונתית - אוכל קליל, עשיר בירקות, עשבים ושאר חומרי גלם מקומיים. כהמשך ברור לכל אלה היא יצרה תפריט טבעוני המבוסס על המנות והמוכרות בגרסה נטולת רכיבים מן החי שהיא צבעונית, מזינה וטעימה לא פחות (ואולי אפילו יותר).

לטבעונים: כריך בריאות עם ממרח אגוזי מלך או כריך טחינה וירקות, שניהם מוגשים בלחם שאור לצד סלט עגבניות שרי וארוגולה. לנמנעים מלחם כדאי לבחור באופציית הסלטים שהם עשירים ומשביעים, למשל סלט alpha-beta מירקות קצוצים, אורז ועדשים שחורות אורגניות או סלט קינואה קר שמוגש עם טחינה ירוקה. עוד לבחירתכם: ארוחת בוקר הכוללת שקשוקה טבעונית, צלוחית בוקר (טחינה וגזר באריסה, מחית גרגרי חומוס ובצל סגול) ודייסת שיבולת שועל בתוספת בננות, מיקס אגוזים, רוטב דובדבנים וטחינה גולמית.  
לסניפי ביתא קפה
להזמנת שולחן קפה ביתא רמת אביב
/ להזמנת שולחן קפה ביתא צפון תל אביב
 שקשוקה טבעונית בביתא קפה. צילום: יחסי ציבור

לכל המסעדות עם תו התקן VEGAN FRIENDLY

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קופינאס בצור משה
053-9376406
קפה לנדוור בראשון לציון
053-9385752
ביתא קפה בתל אביב
1-700-700937

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם
פיאנו פיאנו - המנגינה האיטלקית הגיעה לנמל תל אביב
בוקר בקפה גרג (צילום: באדיבות המקום)
ארוחות בוקר בתל אביב – הטעמים שיובילו את 2022