נגישות
נגישות

Top 10 תל אביב: המסעדות הכי טובות בתל אביב ב-2018

החל ממסעדות שף, דרך מוסדות בשר ותיקים ועד תפריטים נגישים ולא מתחכמים - בתל אביב פועלות מאות מסעדות מצוינות, אבל רק עשר מהן זכו להיכלל ברשימת עשר המומלצות ל-2018 שהרכיבו גולשי אתר רסט

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 17/01/2019, 0:00 תאריך עדכון: 11/08/2019, 11:49
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 המסעדות התל אביביות שהכי עשו לכם את זה. פיצה באיטלקיה בתחנה (צילום: באדיבות המקום)

לדרג את עשר המסעדות הטובות ביותר בבירה הקולינרית של ישראל זה לא עניין של מה בכך. אבל הגולשים האמיצים של אתר רסט לא נרתעים מאתגרים: במהלך השנה החולפת הם דירגו את מסעדות העיר הלבנה לפי פרמטרים כמו מחיר, שירות ואווירה וכעת הגיע הזמן לפרסם את רשימת עשר הגדולות. אז בלי הקדמות מיותרות, קבלו את המסעדות התל אביביות שהכי עשו לכם את זה ב-2018.

רק בשר
את המקום הראשון קטף הסניף התל אביבי שברמת החייל, השני במספר לרשת המסעדות רק בשר. הוא נפתח לפני עשור בדיוק (2009), שנה בלבד אחרי הפתיחה החגיגית של הסניף הראשון, ברחוב סלמה. בדומה לשאר סניפי הרשת המשפחתית, גם בסניף שברמת החייל מוזמנים הלקוחות להתרשם ממבחר הנתחים בוויטרינה המבריקה, לבחור בעצמם את אלו שיעלו על שולחנם ולשכוח מהצרות עם יין הבית ללא הגבלה לאורך הארוחה (תמורת 29 שקלים בלבד). בסניף רמת החייל מציעים עסקיות שוות במיוחד, שלא מוצעות ביתר סניפי הרשת (בימים ראשון עד חמישי בין 19:00-12:00), הכוללות מנה ראשונה, שתייה, תוספת ועיקרית במחירים הנעים בין 88-48 שקלים בלבד.
טעימות מהתפריט: קציצות ירק מרוקאיות (מנה צמחונית) לראשונה, פיקאניה (300 גרם) בליווי תפוחי אדמה אפויים ורוטב צ'ימיצ'ורי לעיקרית ופרופיטרולים לקינוח.
רק בשר, ראול וולנברג 14, רמת החייל, תל אביב. 053-9424614


 מבחר נתחים בוויטרינה המבריקה. נתח ברק בשר (צילום: באדיבות המקום)

טייגר לילי 
מסעדת טייגר לילי שברמת החייל נפתחה בתחילת 2013 על ידי אייל לנגליב (נאם, סאטורי, טוקטוק) והשף יניר גרין (מועדון הקצינים, החממה), כשעל עיצוב המקום הופקד האדירכל ירון טל. גרין יצר בטייגר לילי תפריט תאילנדי אותנטי הכולל מנות לא מתחכמות שלא מתחנפות לחך של הקהל הישראלי, מסוג המנות שיחזירו אתכם תוך ביס אחד לטיול האחרון שלכם בתאילנד. לצד התפריט הרגיל של המסעדה, השיקו לאחרונה ארוחת טעימות הכוללת תשע מנות מוקטנות מהתפריט ומנה חדשה אחת, המהווה מסע קולינרי סוחף, צבעוני ומגוון. עוד נציין שבטייגר לילי ניתן להפיק אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים בהיקף של עד 25 סועדים (במסעדה אין חדר פרטי). 
טעימות מהתפריט: סום טאם (סלט פפאיה ירוקה, עגבניות שרי, בוטנים, שום, לימון, רוטב דגים, סוכר דקלים וצ'ילי חריף) לראשונה, קריספי קונג (שרימפס במעטפת פריכה, מוגשים על מצע תפו"א, עגבניות, בצל ירוק ובמיה תאילנדית (בעונה), ברוטב קארי אדום וחלב קוקוס, צ'ילי ותמרינדי. מוגשים לצד אורז מאודה) לעיקרית ומוס פסיפלורה (מוס שוקולד לבן ורוטב פסיפלורה. מוגש עם סורבה מנגו ופירות יער) לקינוח. 
טייגר לילי, הברזל 32, רמת החייל, תל אביב. 053-8096525
להזמנת שולחן בטייגר לילי


 
בחזרה לטעמים של הטיול בתאילנד. טייגר לילי (צילום: דניאל לילה)

לאנטריקוט מסעדת שף
מסעדת לאנטריקוט היא מסעדה צרפתית כשרה למהדרין המגישה נתחי בשר איכותיים באווירת בראסרי צרפתית (הבשרים בהשגחת הרב מחפוד). היא נפתחה לפני יותר מעשור וחצי על ידי המסעדנים שהפעילו את מסעדת אלהמברה המיתולוגית ביפו (שפעלה במשך יותר מארבעה עשורים) ותוך זמן קצר השתחררה ממשבצת "האחות הקטנה" והפכה למסעדה מבוקשת העומדת בפני עצמה. לאנטריקוט פועלת בבית פלטין שנבנה בשנות ה-20 של המאה הקודמת ועוצב מחדש על ידי המעצב גד הלפרין (רוקה, מיתוס, קיוטו) וניתן להפיק בה מגוון אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים בהיקף של עד 140 סועדים.
טעימות מהתפריט: קבבוני אנטריקוט (קרם חצילים שרופים עם שום ונענע, רסק עגבניות טריות וטחינה לבנה) לראשונה, פילה סלמון נורווגי צלוי (צלוי בשמן זית וטימין בליווי רוטב פלפלים. מוגש עם שעועית ירוקה ועגבניות שרי מוקפצות) לעיקרית וכדור גלקסיה (כדור בטעם לוטוס מצופה שוקולד בליווי שוקולד חם מעל) לקינוח.
לאנטריקוט מסעדת שף, אחד העם 28, תל אביב. 053-4294427
להזמנת שולחן בלאנטריקוט

 כבר לא האחות הקטנה. נתח בשר בלאנטריקוט (צילום: באדיבות המקום)

בוצ'רי דה ברילוצ'ה
מסעדת בוצ'רי דה ברילוצ'ה, שנפתחה בשנת 2010, מבוססת על ארבעת עמודי התווך של כלכלת העיר הארגנטינאית שבצפון פטגוניה, הלא הם בשרים, יין, שוקולד וגלידה: בלוקים של שוקולד משובח מארגנטינה מקבלים את פניהם של הסועדים כבר בכניסה, היין נמזג מחביות היין של יקב התשבי ישירות לכוסות, את הנתחים בוחרים הסועדים בעצמם ממגוון הנתחים שבוויטרינה והגלידה הביתית שמיוצרת לפי מתכונים אותנטיים מברילוצ'ה, היא בדיוק מה שצריך כדי להשלים את החוויה. בימים ראשון עד חמישי בין 17:00-12:00 מציעים במקום ארוחות עסקיות משתלמות הכוללות מנה ראשונה, עיקרית, תוספת ושתייה במחירים אטרקטיביים וכן 15% הנחה על מחירי המנות הראשונות, הבשרים במשקל, הקינוחים והיינות.
טעימות מהתפריט: טרטר פילה בקר (פילה בקר נא קצוץ עם בצל אדום, מלפפונים, חרדל דיג'ון, וואסבי, שמן זית, קוביות פלפל אדום וצלפים על קרפצ'יו אבוקדו. מוגש עם טוסטונים וקורנישונים) לראשונה, ניו יורק סטייק לעיקרית וארו דה צ'וקולטה (מרקיז שוקולד מריר עם עוגיית בראוני וכדור גלידה) לקינוח.
בוצ'רי דה ברילוצ'ה, הברזל 4, רמת החייל, תל אביב. 053-9443212
להזמנת שולחן בבוצ'רי דה ברילוצ'ה

 אחד מעמודי התווך של כלכלת העיר. מנה בבוצ'רי דה ברילוצ'ה (צילום: עידן גור)

המסעדה
המסעדה, מהנציגות הבולטות של זרם מסעדות הלואו קוסט, מציעה תפריט משתלם ביותר הכולל מנות בעלות של 45-5 שקלים בלבד. התפריט המדליק של המסעדה כולל מגוון רחב של מנות ראשונות, מנות מהמטבח האסייאתי, פסטות, סלטים וקינוחים במחירים מצחיקים כשבנוסף תמצאו במקום מבחר בירות בעשרה שקלים לבקבוק ואפילו מספר יינות ב-30 שקלים לבקבוק. הסניף הראשון של המסעדה נפתח בשיאה של המחאה החברתית בשנת 2015 ואילו הסניף התל אביבי המצליח בא לעולם בתחילת 2016. ב-2017 השיקו קברניטי המסעדה את המותג "מסעדה אקספרס" (ברחוב קרליבך) ובקיץ 2018 נפתח סניף נוסף של המותג ברחוב אלנבי.
טעימות מהתפריט: שיפודי חלומי (קוביות גבינת חלומי מטוגנת בציפוי פירורי פנקו) לראשונה, פסטה ארטישוק (בשמן זית ועגבניות, ארטישוק, שום, זיתי קלמטה, עגבניות מיובשות, שרי, צלפים וגבינת פטה) לעיקרית ובננה לוטי (בצק עלים במילוי בננות מקורמלות, קרם פטיסייר ונגיעה של קרם נוטלה, מטוגנת ועטופה בסוכר, קינמון וסירופ מייפל) לקינוח.
המסעדה, הארבעה 18, תל אביב. 053-9387841
 לואו קוסט בעקבות המחאה. מנה במסעדה (צילום: באדיבות המקום)

ראצ'ה
יותר מחמש שנים פעלה מסעדת ראצ'ה בירושלים, עד שבעקבות המצב הביטחוני המאתגר החליטה הבעלים, לילי בן שלום להעתיק אותה לתל אביב. ראצ'ה בגלגולה התל אביבי נפתחה בפברואר 2016 (בחלל שבו פעלו לפניה אחד העם 1 של מיכל אנסקי ומסעדת ננה בר המיתולוגית) ותוך כשנתיים מיום הפתיחה, החליטה בן שלום להפוך את המסעדה לכשרה, לשמחתם של שומרי המצוות המקומיים. בראצ'ה תמצאו את כל המטעמים הגרוזיניים המסורתיים, שני חדרי V.I.P מאובזרים והופעות חיות באווירה גרוזינית אותנטית.
טעימות מהתפריט: פטריגאני (שכבות חציל ממולאות בתערובת אגוזים, עשבי תיבול ורימונים) לראשונה, ציצילה חנג'אלי (פרגית בתיבול אותנטי) לעיקרית ולהלה (בלינצ'ס גרוזיני ממולא שוקולד, צימוקים ואלכוהול) לקינוח.
ראצ'ה, אחד העם 1, תל אביב. 053-9387707
 מטעמים גרוזיניים מסורתיים. מנה בראצ'ה (צילום: באדיבות המקום)

אמורה מיו
אמורה מיו היא האחות הצעירה של מסעדת פיצה פצה (שנפתחה לפני שלושה עשורים על ידי בני הזוג שלומי וסוזנה סלומון) אם כי אולי "צעירה" היא לא בדיוק המילה המדויקת לתיאור הטרטוריה הפופולארית שנפתחה לפני כעשור וחצי. באמורה מיו מגישים מנות נדיבות מרחבי ארץ המגף בתמחור הוגן ובאווירה משפחתית ופונים למגוון רחב של קהלים, כשבין היתר מסבירים במקום פנים לציבור הטבעונים (כל הפסטות למעט הרביולי לא מכילות ביצים ובנוסף ניתן להזמין פיצה ללא גבינה) ולקהל הנמנעים מגלוטן.
טעימות מהתפריט: סלט סיציליאני (מלפפונים, עגבניות, חסה, בצל סגול, זיתי קלמטה וקוביות פטה ברוטב שמן זית, לימון וחומץ בן יין) לראשונה, רביולי ציה סרנלה (רביולי במילוי בטטה וריקוטה בשמנת, פסטו וקוביות עגבנייה) לעיקרית ונונו צ'סארה (פונדנט שוקולד חם) לקינוח.
אמורה מיו, אבן גבירול 100, תל אביב. 03-5244040
 טרטוריה פופולארית. פיצה באמורה מיו (צילום: עידן גור)

ג'מה
ג'מה היא מסעדה איטלקית נוספת המככבת ברשימה המכובדת שלנו. היא נפתחה ב-2014 על ידי השף רמי אמינוב (אוליברי) בחלל היפואי שבו פעלה לפניה מסעדת פויקה. החלל המרשים זכה לחיים חדשים הודות לכישרון וליצירתיות של האדריכל מיקי הייבלום, שאחראי בין היתר לעיצוב של מסעדת מינה טומיי בתל אביב ומסעדות חיפאיות כמו מסעדת רפאלו וזוזה מאמא. אמינוב, החובש במקום גם את כובע הבעלים, יצר תפריט מגוון הכולל מנות איטלקיות קלאסיות עם פרשנות אישית ונגיעות יפואיות, שהצליח תוך זמן קצר לכבוש את לב הקהל המקומי והמבקרים כאחד.
טעימות מהתפריט: סלט פנצנלה (עגבניות צלויות, עגבניות שרי, בצל אדום, פלפלים קלויים, פלפל ירוק חריף, נענע, בזיליקום, קרעי פוקצ'ה, קרעי מוצרלה וזיתי קלמטה בתיבול שמן זית וחומץ שרי) לראשונה, פיצה יפואית (רוטב עגבניות, שוק טלה טחון, טחינה, צנוברים קלויים, סלט של בצל אדום, נענע, פטרוזיליה, ארוגולה וסומק) לעיקרית ומחבת שוקולד מהטאבון (עם גלידת וניל ופרי העונה) לקינוח.
ג'מה, תרצה 14, תל אביב. 053-9365706

 פרשנות אישית ונגיעות יפואיות. פסטה בג'מה (צילום: עידן גור)

איטלקיה בתחנה
איטלקיה בתחנה היא המסעדה הראשונה שנפתחה במתחם התחנה התל אביבי. היא באה לעולם אי אז ב-2010, בשנה שבה נפתח המתחם המשופץ לקהל הרחב ומאז היא פועלת במבנה טמפלרי משוחזר ומהמם ביופיו. איטלקיה בתחנה היא מסעדה דרום איטלקית המתמחה במנות דגים ופירות ים המגישה פיצות מיוחדות במינן, פסטות נהדרות וארוחות בוקר שכיף לפתוח איתן את היום (ארוחות הבוקר מוגשות בימי שישי בין 11:45-9:00 ובימי שבת בין 11:45-10:00). באיטלקיה בתחנה ניתן להפיק אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים בהיקף של בין עשרה ל-150 סועדים בקיץ ועד 120 סועדים בחורף.
טעימות מהתפריט: ביסק סרטנים (מרק סרטנים קטיפתי שעשוי מציר סרטנים, שמנת וברנדי) לראשונה, רביולי די קאזה (פסטה טרייה במילוי ורוטב לפי בחירת השף) לעיקרית ואפוגטו (כדור גלידה וניל ואספרסו) לקינוח.
איטלקיה בתחנה, מתחם התחנה, תל אביב. 053-4293949
להזמנת שולחן באיטלקיה בתחנה


מסה
מסעדת מסה באה לעולם בשנת 2005 על ידי השף אביב משה. מאז שנפתחה היא מככבת באופן קבוע ברשימות המדרגות את המסעדות הטובות ביותר בארץ ולמעשה ניתן גם למצוא אותה ברשימות המדרגות את המסעדות הטובות בעולם. מסעדת מסה היא גם בין המסעדות היפות ביותר בארץ, כשעל עיצוב הפנים הייחודי שלה חתום האדריכל אלכס מייטליס, החתום בין היתר על עיצוב הפנים של מסעדות כמו קוואטרו ולובי. לצד התפריט הרגיל, מציעים במסה גם תפריט טבעוני מצוין וכן תפריט עסקיות משתלם בשלוש דרגות מחיר.
טעימות מהתפריט: שקדי עגל (טורטליני בטטה, קרם ארטישוק ירושלמי וציר בצלצלי פנינה) לראשונה, נתח קצבים (ציר מרלו, בצלים מקורמלים, קרם תפו"א מעושן ודוקסל פטריות) לעיקרית ומקפא טחינה טבעוני (עם צימוקים ופיסטוקים, קרם סחלב ושערות חלווה) לקינוח.
מסה, הארבעה 19, תל אביב. 053-9418828


 מהמסעדות היפות בארץ. מסה (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
רק בשר בתל אביב
053-9424614
בוצ'רי דה ברילוצ'ה בתל אביב
053-9443212
המסעדה בתל אביב
053-9387841
ראצ'ה בתל אביב
053-9387707
ג'מה בתל אביב
053-9365706
איטלקיה בתחנה בתל אביב
053-4293949
מסה בתל אביב
053-7103222
טייגר לילי  בתל אביב
הזמנת שולחן
053-8096525
טייגר לילי בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9380556

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?