נגישות
נגישות

צ'או בלה: המסעדות האיטלקיות הכי טובות בתל אביב

קלאסיקה רומנטית במל ומישל, אווירה משפחתית נוסטלגית באמורה מיו ומטבח שף מדוקדק בפרונטו של דיוויד פרנקל - הנבחרת המובילה של המסעדות האיטלקיות הטובות ביותר בתל אביב

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
יאנה גימפלביץ'
תאריך פרסום: 06/08/2018, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מספר האיטלקיות הפיצריות ובתי הקפה בתל אביב לא מותיר ספק – הישראלים מאוהבים בז'אנר. המטבח הים תיכוני, עם הדגים, שמן הזית, הירקות הטריים והגבינות, גם הוא משתלב כאן נפלא, ומסעדות איטלקיות הן הבחירה הבטוחה לארוחה משפחתית, בילוי עם חברים, או ארוחה זוגית רומנטית - קבלו נבחרת שווה במיוחד של המסעדות האיטלקיות הטובות בתל אביב.

המסעדות של רחוב בן יהודה בתל אביב
10 מסעדות החובה של תל אביב
מסעדות מומלצות במתחם התחנה בתל אביב

מל ומישל

מסעדת מל ומישל של השפים ניר ויימן ויוגב ירוס היא מסעדה איטלקית ומזמינה בצהריים, שהופכת לאחת המסעדות הרומנטיות בשעות הערב. המנות מורכבות כאן בהרבה ניסיון ואהבה מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ויש גם עסקיות.
אל תפספסו: הכל! אבל אם חייבים לבחור, לכו על טורטליני במילוי אנטריקוט וכבדי עוף, או פנה ראגו עגל בבישול ארוך עם ריקוטה פרסקה ושמן זית טוסקני. עוד מנה מעולה פסטה תוצרת בית בציר סרטנים עם שרימפס, מולים וקלמרי.
מל ומישל, רחוב בן יהודה 155, תל אביב. טלפון: 053-9439213

אמורה מיו

אמורה מיו היא מוסד, כבר שנים על גבי שנים. התפריט נבדק על אלפי לקוחות, השירות המצוין, והמיקום המרכזי הופכים את המסעדה לאחת הפופולאריות והמצליחות בתחום. כשבא לכם פיצה או פסטה, ומקום ידידותי למשפחות ולכל הרכב למעשה, זה המקום עבורכם, וזו גם האיטלקית הכי טובה לפי בחירת גולשי zap Rest. התפריט כולל מנות אותנטיות שהביאו הבעלים סוזאנה ושלומי סלומון מאיטליה: מבחר אנטיפסטי, פיצות דקות דקות מסורתיות, עם תוספות ייחודיות כמו ארטישוק או מסקרפונה, פסטות ייחודיות וגם בשרים על האש.
אל תפספסו: ציו ג'ובאני, חונק כמרים (כינוי לסוג של פסטה) ברוטב עגבניות עם חזה אווז מעושן, סלמי ופסטו.

אמורה מיו, אבן גבירול 100, אבן גבירול, תל אביב. טלפון: 03-5244040

מנות אותנטיות ותוספות מסורתיות. אמורה מיו (צילום: באדיבות המקום)

לה רפובליקה די רונימוטי

הרפובליקה היא איטלקיה אורבנית, המתבססת על תוצרת העונה, בין היתר זו שמגיעה מהגינה האורגנית הצמודה למסעדה. בין הנקניקים התלויים מהתקרה ומגוון אנטיפסטי, תגלו מסעדה המגישה פסטה ופיצה בעבודת יד, סוגי בשרים המיושנים במקום וגם דגים ופירות ים. המסעדה מציעה מגוון רחב של תפריטים, עסקיות, ארוחת בוקר מושקעת בסוף השבוע (שישי-שבת), תפריט טבעוני, קינוחים וקוקטיילים מעולים.
אל תפספסו: את צלחת המעדניה לפתיחה, עם ארטישוק וקפרזה, ואת ראגו ציידים - פסטה פפרדלה תוצרת בית עם שורט ריבס בבישול איטי. בסופי שבוע מוגשת מנת פסטה וצדפות וונגולה טריות מאירופה.
לה רפובליקה די רונימוטי, מזא"ה 5, תל אביב. טלפון: 053-9444003

לה רפובליקה די רונימוטי (צילום: באדיבות המקום)איטלקיה אורבנית. לה רפובליקה די רונימוטי (צילום: באדיבות המקום)

ארנסטו

עוד שגרירות איטלקיה בתל אביב הפועלת כבר 20 שנה. מדובר במסעדה ותיקה בלוק אותנטי של סט צילומים למסעדה איטלקית מסורתית, עם מרפסת עץ כבדה, מפות לבנות ומוזיקה איטלקית ברקע. את האוכל מהללים גם במגזינים בארץ המגף.
אל תפספסו: את ארטישוק עם עלי מנטה, פרחי קישורים ממולאים במוצרלה ואנשובי פטוצ'ינה מרי ומונטי - עם רוטב רוזה , שרימפס , פטריות , חזה אווז וברנדי. לא האיטלקי הרגיל שלך: קודה אללה וצ'ינרה - זנב עגל ברוטב עגבניות וסלרי.
ארנסטו, בן יהודה 90, תל אביב. טלפון: 03-5273394

אוליברי

אוליברי הוא ביסטרו סיציאליאני, עם טאבון בלב המסעדה, שבו מייצרים פיצה לפי מתכון כמו של כפר קטן בסיציליה. חוץ מפיצה, תמצאו כאן תפריט גורמה אותנטי, שהרכיב השף אבי אמין מחומרי הגלם הכי משובחים, בין היתר בייבוא מאיטליה. המסעדה מציעה גם עסקיות משתלמות, ונשארת זה כמה שנים ברשימות החובה של חובבי האוכל האיטלקי בישראל.
אל תפספסו: את ריזוטו הסלק הצבעוני, את הפפרדלה (פסטה רחבה שטוחה) עם שינקן, אספרגוס וביצה עלומה. לקינוח - קנולי סיציליאני עם מסקרפונה ורוטב תות
אוליברי, אבן גבירול 137, תל אביב. טלפון: 053-9426855
להזמנת שולחן באוליברי

אוליברי (צילום: באדיבות המקום)חומרי גלם היישר מאיטליה. אוליברי (צילום: באדיבות המקום)

פרונטו

פרונטו היא הגשמת החלום האיטלקי של הבמאי רפי אדר, וככזו היא איטלקית עד הפרט האחרון, מה שבא לידי ביטוי בעיצוב, באווירה וכמובן בתפריט המוקפד. על התפריט מנצח השף דויד פרנקל, ופרונטו נחשבת למוסד תל אביבי לכל דבר, על טהרת המטבח האיטלקי קלאסי ומודרני, עם מנות פירות ים ובשר.
אל תפספסו: את מנת פסטה פיצ'י עבודת יד ופירות ים פ קצוצים ואבקת אנשובי-צ'ילי, וגם לא ל"ויטלו טונאטו" - צלי עגל חלב, קרם טונה אדומה ופרחי צלפים.
פרונטו, הרצל 4, דרום תל אביב. טלפון: 053-9378630

פרונטו (צילום: באדיבות המקום)מוסד תל אביבי לכל דבר. פרונטו (צילום: באדיבות המקום)

קוואטרו

איטלקי למתקדמים: קוואטרו של השף אביב משה היא האחות הקטנה של מסה, גם היא ברחוב הארבעה. כאן מגישים מאכלי גורמה מהמטבח האיטלקי, פסטות, אנטיפסטי בצורה שלא משאירה מקום לספק, אפשר לחדש גם כשמדובר במנות האיטלקיות הקלאסיות והמוכרות, ולתת במה ליצירתיות ופרשנות אישית.
אל תפספסו: את לינגוויני חלמונים, פלפל שחור, עגבניה סחוטה וחלמון כבוש, שהיא על תקן מנת הדגם של המסעדה. עוד מנה מיוחדת: כבד אווז עם קרם סלרי וניל, קרמל קה וקרמבל פורצי'ני (פטריה).
קוואטרו, הארבעה 21, תל אביב. טלפון: 03-9191555

רוסטיקו

רוסטיקו היא מילה נרדפת למסעדה איטלקית, ולכן נסיים בה את הרשימה הטעימה. במסעדה מגישים מנות איטלקיות מסורתיות במחירים סבירים, וגם תפריט ארוחות בוקר מגוון. האווירה הטובה הפכו את רוסטיקו לחלק בלתי נפרד בנוף של רוטשילד, ומאוחר יותר התרחבה גם לבאזל והתחדשה גם בסניף בשרונה. רוסטיקו הוא המקום לבילוי בכל הרכב שתרצו, זוג, בילוי חברתי משפחתי, והיא ידידותית לילדים.
אל תפספסו: ניוקי תוצרת בית עם ערמונים ומסקרפונה/ חצי ריגטוני קרבונרה – פסטה עם כתף בקר מעושן, פלפל שחור, שמנת, חלמון טרי ופרמיג׳אנו .
רוסטיקו, שד' רוטשילד 15,דרום תל אביב. טלפון: 053-9443070

רוסטיקו (צילום: באדיבות המקום)בילוי שיתאים לכל אחד. רוסטיקו (צילום: באדיבות המקום)

ג'מה

ג'מה היפואית מספקת את כל הדברים הטובים של תרבות הקולינריה האיטלקית, פלוס נקודת זכות אחת שמבדילה אותה משאר האיטלקיות המוכרות של מרכז תל אביב – לוקיישן מנצח באווירת הקסם של יפו. המטבח היציב של ג'מה מפיק מנות קלאסיות שמרכיבות תפריט מגוון ומעורר תיאבון, עם שלל ראשונות מבטיחות, כמו פולנטה טרייה וסלקים צלויים בטאבון, ומבחר פסטות ופיצות ממיטב חומרי הגלם.
אל תפספסו: בג'מה משקיעים המון אהבה גם בסקשן הקינוחים שידועים כאן כתענוג: טירמיסו, כנאפה ריקוטה ופיסטוק עם נגיעות ורדים והל וקנולי במילוי מסקרפונה, שקדים ורוזטה.
ג'מה, תרצה 14, יפו תל אביב, טלפון: 053-9365706

טליאטלה תרד של ג'מה (צילום: באדיבות המקום) איטליה בגרסה יפואית. ג'מה (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אמורה מיו בתל אביב
053-9426944
לה רפובליקה דה רוני מוטי בתל אביב
053-9444003
אוליברי בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9426855
ארנסטו בתל אביב
053-9415314
פרונטו בתל אביב
053-9378630
רוסטיקו בתל אביב
053-9443070
ג'מה בתל אביב
053-9365706

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנה במסעדת דוניאנא בעכו (צילום: באדיבות המקום)
טאלי של מא פאו (צילום: באדיבות המקום)
קוסקוס של מסעדת קאימאק (צילום: באדיבות המקום ונטע אשרי)
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?