נגישות
נגישות

אוכלים בטוח, אוכלים בסטייל: מסעדות שף בבתי מלון

השילוב המושלם גרסת פוסט קורונה - בתי המלון שמציעים מרחב בטוח ומזמין מבלי לוותר על כל מה שאנחנו אוהבים. טרנד מסעדות השף בבתי מלון מקבל תאוצה מחודשת רגע אחרי פתיחתן של המסעדות והמלונות. המלצות V.I.P ברחבי הארץ

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 30/06/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 לא מתפשרים - בריאות וקולינריה הכי טוב שאפשר. מלון 02 ירושלים (צילום: גיל אבירם)

לא נכחיש – אנחנו מתנהלים בתקופה סופר מבלבלת שבה יש דיווחים רבים וחוסר ידיעה באוויר ומצד שני הכמיהה לבלות, לאכול ולצאת הן בשיאן. מה עושים? בוחרים בתבונה. על רקע מקומות הבילוי העמוסים והצפופים, רבים מחפשים מרחב בטוח, שבו יש אכיפה והקפדה על הנהלים (שני מטרים בין שולחן לשולחן, צוות מקצועי שמקפיד על מסכה וכפפות, הזמנות מראש ועוד).

כאן נכנסים לתמונה בתי מלון ובעיקר מסעדות השף שבהן, אליהן אפשר להגיע מבלי להיות אורחים ללילה. רק להזמין מקום ולהגיע לאכול טוב בסטייל מבלי לוותר על איכות ועל בטיחות.

מסעדת ערמונים (צילום: מיטל רול) אגם אקולוגי ותו סגול. מסעדת ערמונים (צילום: מיטל רול)

ערמונים, ריזורט דרים איילנד, שדה יואב

מסעדת ערמונים היא מסעדת קונספט הממוקמת בריזורט החדש דרים איילנד בשפלת יהודה. ערמונים היא מסעדת שף בשרית וכשרה. אפשר להשקיף על האגם האקולוגי של הריזורט או לשבת לסעוד על שפת האגם. התפריט מורכב ממנות בשרים ודגים כשרות עם לא מעט מנות בשילוב ערמונים בהן לחם ערמונים מהטאבון; סיגר לוקוס ערמונים סגולה - הומז' למנת הדגל ממסעדת ערמונים סגולה; ניוקי סלמון וערמונים ועוד.

כעת נפתחה המסעדה מחדש לאחר תקופה של חודשיים שבהן הייתה סגורה. המסעדה מותאמת למציאות החדשה מבחינת העיצוב, החללים הרחבים וההקפדה על הנחיות משרד הבריאות לפי התו הסגול.

ערמונים - שדה יואב, 053-6389617

מסעדת 02, ירושלים (צילום: גיל אבירם) מסעדת 02, ירושלים (צילום: גיל אבירם)

מסעדת 02, מלון ענבל בירושלים

בלב שכונת טלביה, במלון ענבל הירושלמי שעבר שיפוץ מקיף, פועלת מסעדת 02 שפתוחה לקהל הרחב ולא רק לאורחי המלון (בהזמנת מקום מראש כמובן). המסעדה חדשה יחסית והיא ממוקמת בחלל נפרד של המלון. המסעדה מגישים מנות בהשראת מטבח ירושלמי עדכני נעשה במקום שימוש בחומרי הגלם המייחדים את העיר בהם פריקי, ירקות בלאדי, קטניות ותבלינים לצד נתחי בשר, דגים, ירקות ועוד. מאחורי המסעדה עומד שף נמרוד נורמן. דרך החלונות נשקף נוף ירושלמי אופייני.

מסעדת O2 - ז'בוטינסקי 3, ירושלים, 053-9438696

מסעדת ג'ורג' וג'ון (צילום: דניאל לילה) תפריט עונתי מודרני. מסעדת ג'ורג' וג'ון (צילום: דניאל לילה)

ג'ורג' וג'ון, מלון דה דריסקו, תל אביב-יפו

על גבול תל אביב ויפו, במושבה הגרמנית / אמריקאית, בתוך מלון דה דריסקו המשוחזר והמשומר, פועלת מסעדת השף ג'ורג' & ג'ון בהובלת השף תומר טל. המסעדה מבוססת על שילוב של תרבות הקז'ואל עם דקויות מטבח עילי. התפריט עונתי ומשתנה גם כמה פעמים בעונה, בהשראת חומרי הגלם, יפו, תל אביב, הדגה, היבולים החקלאיים ועוד. השפה הקולינרית מייצגת את קיבוץ הגלויות בארץ בשילוב עם טכניקות חדשות והתוצאה היא קולינריה ישראלית מודרנית. במפלס הכניסה של המלון, בחלל עם תקרות גבוהות, עמודי שיש וציורי קיר, מגישים מנות כמו קולרבי צלויים על מלח ובפחם; קרפצ'יו תמנון פרוס דק מאוד; סלט קלמארי בקראסט פקאן ואבקת שום מיובש; סיגר צוואר טלה ועלי גפן; לחי עגל שבושלה לילה בתנור אבן; ועוד.

ג'ורג' וג'ון - George & John - אוארבך 6, תל אביב, 053-9381936

ווסט סייד (צילום: אנטולי מיכאלו) סלמון של מסעדת ווסט סייד (צילום: אנטולי מיכאלו)

ווסט סייד, מלון ישרוטל רויאל ביץ', תל אביב

התפריט במסעדת השף ווסד סייד הכשרה במלון ישרוטל רויאל ביץ' תל אביב משתנה ועונתי תוך הגשה וירטואוזית בצלחות. בתפריט יש השפעה ים תיכונית, אזורית ומקומית מובהקת והיא באה לידי ביטוי במנות כמו עלים של קיץ, אבטיח כבוש, שקדים קלויים, וויניגרט הדרים וכוסברה; בריק טרטר טונה, חציל שחור, ביצה, איולי אריסה ולימון פרסי; קרפצ'יו דג ים, שמן זייתי טאסוס, בצלי פנינה וזרעי עגבנייה; ועוד. הדגש הוא על פרזנטציה עכשווית, שילוב של טעמים, טקסטורות ומרקמים ומשחקים של קור וחום.

ווסט סייד - הירקון 19, תל אביב, 053-7104537
להזמנת שולחן בווסט סייד

מסעדת רופטופ, ממילא (צילום: אפיק גבאי) מסעדת רופטופ, ממילא (צילום: אפיק גבאי)

רופטופ והפי פיש, מלון ממילא, ירושלים

מלון ממילא בירושלים ייפתח מחדש ב-1 ביולי וגם מסעדת הרופטופ במלון ממילא, שממנה נשקף נוף לחומות ולעיר העתיקה וכן מסעדת הדגים החלבית הפי פיש. שתי מסעדות השף – בשרית כשרה וחלבית כשרה – נמצאות בשטחים נפרדים, לשתיהן יש מרפסות חיצוניות וגם גישה מחוץ לבית המלון. ושתיהן מוקפדות ומעוצבות. את מסעדת Rooftop הבשרית בשילוב טכניקות אירופאיות מוביל השף אושר זעפרני, שמביא איתו את השפעות המטבח המרוקאי שעליו גדל בבית. במסעדת Happy Fish מציעים תפריט ים תיכוני המבוסס על דגים, סלטים ומנות חלביות עונתיות.

רופטופ - Rooftop - המלך שלמה 11, ירושלים, 053-6130223

הפי פיש ממילא - HAPPY FISH MAMILLA - המלך שלמה 14, ירושלים, 053-9379460

הוטל מונטיפיורי (צילום: שירן כרמל) הוטל מונטיפיורי (צילום: שירן כרמל)

הוטל מונטיפיורי

אחד מהמקומות המומלצים בישראל שהכי מזכירים חו"ל בארץ הוא מלון מונטיפיורי ומסעדת הוטל מונטיפיורי בקומת הכניסה שלו. המסעדה כמו גם המלון שייכים לקבוצת R2M של רותי ברודו ומתי ברודו, המחזיקים שבעוד מסעדות שוות ברחבי תל אביב. מסעדת הוטל מונטיפיורי מציעה חוויה קולינרית עם השפעות מהמטבח הצרפתי וממטבחים אסייתים בראשם המטבח הוויאטנמי, והכל תוך הקפדה על עיצוב וכל כללי הטקס. לארוחת צהריים וערב מגישים בהוטל מונטיפיורי מנות עונתיות עם כמה מנות אייקוניות שתמיד מככבות בתפריט. בין היתר מגישים כאן נאמס, קריספי צ'יקן, פילה בר ים,  צלע חזיר עם בייקון ומנצ'גו, פילה בקר עם כבד אווז טורנדו רוסיני ועוד. הכל מוגש על שולחנות מחופים מפות לבנות מעומלנות לצד שירות מוקפד ואיכותי. חו"ל כבר אמרנו?

הוטל מונטיפיורי - Hotel Montefiore - מונטיפיורי 36, תל אביב, 053-9379613

יאקימונו הכשרה במלון הילטון, תל אביב (צילום: מיטל סלומון) יאקימונו הכשרה במלון הילטון, תל אביב (צילום: מיטל סולומון)

יאקימונו, הילטון תל אביב

מסעדת יאקימונו הילטון תל אביב הכשרה חוזרת לשגרה ולפעילות קולינרית בכמה אפיקים לצד ארוחות ערב, בהם השקת תפריט עסקי אטרקטיבי ב-99 שקלים לסועד (כולל חניה) בימים א'-ה' בשעות 16:00-12:30; תפריט טעימות המרכיב ארוחה יפנית מגוונת ב-500 שקלים לזוג; ובקרוב ישיקו במסעדה מערך הזמנות של משלוחים / שירותי פיק אפ Take away.

יאקימונו, מחלוצות המטבח היפני בישראל הוקמה לפני כ 27 שנים על ידי אבי כהן ז"ל, ובסניף שבמלון הילטון מגישים מנות מוקפדות ונאמנות למטבח היפני בגרסה כשרה ותוך הקפדה על כל הנהלים הבריאותיים שמכתיבה השעה.

תפריט הערב מורכב ממנות על בסיס חומרי גלם טריים ויצירתיות. בין המנות בתפריט של יאקימונו: סאקנה אוסוזוקורי - פרוסות דקות של דג נא, סלמון, טונה וגריי מאלט בליווי רוטב פונזו; סלמון וואסבי מאקי סושי - רול בס הסלע קצוץ בוואסבי קרים, עטוף בסלמון נא ואבוקדו; בלק קוד - קוד שחור במרינדה של מיסו עשוי בגריל, בליווי אטריות שעועית ועוד.

יאקימונו - הירקון 205, תל אביב, 053-9439006

קאמאקורה (צילום: אפיק גבאי) מסעדת קאמאקורה ברמת גן (צילום: אפיק גבאי)

קאמאקורה, מלון אינדיגו, רמת גן

במלון אינדיגו במתחם הבורסה השיקו מסעדת שף יפנית ומוקפדת על טהרת הבשר – קאמאקורה. תפריט המסעדה מבוסס על טהרת המטבח היפני הבשרי שנצלה בתנור ג'וספר על אש גלויה ומוגש באופן מוקפד ומדויק. את המסעדה מוביל השף גיל-עד דאבוש המתמחה במטבח היפני וחוקר אותו לעומק ומביא לקהל הישראלי טכניקות יפניות מסורתיות לטיפול בבשר (יישון, כבישה, צלייה ועוד). לצד המנות הבשריות מוגש במקום גם תפריט סושי עשיר. בין המנות אפשר למצוא סינטה טטאקי צרובה על גחלי אלון יפניים; פילה בקר ניקו טן - פילה בקר בתערובת תבלינים יפנית מטוגן בטמפורה; סטייק חציל במיסו - חציל מבושל פעמיים ברוטב מיסו קוג'י; דנבר קאמאקורה סטייל צלוי על גחלים ועוד. המסעדה בפיקוח צהר.

קאמאקורה - אהליאב 5, רמת גן, 073-2753807

מסעדת Méli-Mélo החדשה במלון בראון, תל אביב (צילום: באדיבות המקום)

Méli-Mélo ,Hôtel BoBo

במלון החדש של מלונות בראון,
Hôtel BoBo, שנפתח ב-2 ביולי ברחוב יבנה בתל אביב תפעל על הגג בקומה ה-14 מסעדת Méli-Mélo בניצוחו של השף מאיר אדוני, המשתף פעולה עם מלונות בראון כבר כמה שנים.
לאחר שסגר לאחרונה שתי מסעדות כשרות במלון קרלטון מתפנה אדוני למיזם הקולינרי החדש (והלא כשר) - מסעדה השואבת השראה מהמטבח היפני והצרפתי. המקום יפעל כמסעדה מעוצבת בשעות המוקדמות של הערב וכלאונג' בלילה.

הזמנת מקום ב- 
Méli-Mélo דרך עמוד הפייסבוק של המסעדה 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
אייל שני עושה גלידה, מה, לא נטעם?
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון