נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת בלה בבית שערים חוגגת סילבסטר עם מסיבת דיסקו שנות ה-80, החל מהשעה 20:00. בתוכנית: אוכל-אלכוהול-ריקודים. 250 ₪ למשתתף. מספר המקומות מוגבל.

במסעדת אילוש ברמת צבי יחגגו עם ארוחת גורמה מלאה שכוללת 3 מנות ראשונות לסועד, עיקרית, מרענן חך (סורבה אשכולית אדומה) ובחירה של קינוח מתוך 4 קינוחי התפריט. יין/קאווה חופשי לאורך כל הערב. פרטים נוספים במסעדה.

מסעדת טנדוקה ביקנעם תחגוג עם תפריט ב-160 שקלים לסועד, שיכלול מנה ראשונה, עיקרית וקינוח. בין המנות: ספיישל דואט של כבד אווז ופילה בקר ברוטב יין; נתח קצבים ואנטרקוט עם פירה.

חוגגים שנה אזרחית באדלה (אופנהיימר 10, רמת ישי) עם ארוחה מלאה ב-220 ₪ לסועד. למזמינים מקום מראש הטבה מיוחדת בכניסה למסיבת באדלה upstairs.

אדלה. צילום: יחסי ציבור
גלי ים טוקאי (יפה נוף 108 חיפה), מזמינים את הסועדים לערב עם תפריט זוגי מיוחד, שכולל שני מרקים לבחירה, מתאבן, סלט, שתי מנות עיקריות, תוספת וקינוח. בין המנות בתפריט: פופקורן שרימפס; ספיישל אגרול עם עוף וקשיו; אורז מטוגן עם ירקות. בנוסף – 2 כוסות יין.

במסעדת השף הלנה בנמל קיסריה (שזכתה לאחרונה להיות אחת מ-1000 המסעדות הטובות בעולם) יחגגו את הערב האחרון בשנה עם שורת מנות ספיישל שיוגשו לצד התפריט הרגיל, אותן רקח השף עמוס שיאון. המנות מתבססות על דגים, פירות ים, גבינות ובשרים מקומיים. בתפריט מנות כגון קרפצ'ו תמנונים, שומר ותפוזי דם; ביסק סרטנים לנגוסטין טרי ועוגיית סבלה שחורה  מדיו; אויסטר שוט עם דון חוליו צ׳ילי, כוסברה וליים ומנות נוספות. שמפניות ומבעבעים יוגשו לאורך כל הערב.

הלנה. צילום: שרית גופן
מסעדת השף שלו ביער (שיכון אלה 2, קריית טבעון), מציעה כמו בכל שנה תפריט סילבסטר מיוחד. כל סועד יוכל לבחור פתיח, מנה ראשונה, מנת ביניים, עיקרית, קינוח ושמפנייה לאורך כל הערב. בין המנות בתפריט: פילה עגל על גראטן קלאסי; סוכריות גורגונזולה ואגוזים; עוגת ריזוטו וגבינה כחולה. בנוסף, הופעת אמן אורח שתנעים את הערב. >> לתפריט המלא

שלו ביער. צילום: באדיבות המקום
הנמל 24 (הנמל 24, חיפה) תארח לסעודת סילבסטר בשני סבבים. אחד ב-19:00 והשני ב-22:00. הארוחה תכלול פתיח, ראשונה, ביניים, עיקרית וקינוח זוגי. 320 ₪ לסועד. בין המנות: קוקי סאן ז'אק צרוב על פירה ארטישוק ירושלמי; טורטליני טלה על קרם פול ואפונה; מרק סרטנים וירקות שורש על שאנטי ארומטי; מוס וניל במילוי גנאש סיגליות. >> לתפריט המלא
 
בארנולדס ברמת ישי ובנתיב השיירה תהיה ארוחת סילבסטר חגיגית בשני סבבים. הראשון ב-19:30 והשני ב-22:00. ארוחת טעימות זוגית במחיר של 450 ₪ לזוג. בין המנות: שווארמה דג על טחינה כתומה ובצל בסומאק; לחמעג'ון שקדי עגל ומחמר; אסאדו שהיה לילה שלם בטאבון עם תפוח אדמה ובצל מדורה ועוד.
ארנולדס

תפריט הסילבסטר הזוגי של Meat (שדרות הנשיא, חיפה) כולל 2 מנות ראשונות לבחירה, 2 עיקריות לבחירה וקינוח זוגי לבחירה, ו-2 כוסות יין הבית או קאווה. 350 ₪ לזוג. בין המנות: לברק על הגריל/בתנור/מטוגן; נתח סינטה מיושן מרמת הגולן; עוגת גבינה אפויה בצפוי קרם וניל. 
מסעדת MEAT. צילום: באדיבות המקום
בביסטרו וניה (שער פלמר 1, חיפה) חוגגים את השנה החדשה עם  מחירים מיוחדים בגזרת האלכוהול, ועם תפריט שכולל שלוש מנות ראשונות שמוגשות זו לאחר זו, שלוש עיקריות ושני קינוחים. בין המנות בתפריט: פסיפס של מוסר ים ושייטל בקר; סקאלופ וצדפות תער צרובות על מחבת; דג עומק דרום אמריקאי צרוב ומאודה; עלי גפן ממולאים באורז שחור וערמונים. יש גם מנות חלופיות לצמחוניים.

מנטון (היינריך היינה 1, חיפה) יחגגו עם ארוחת נשף בסגנון הריביירה הצרפתית. יינות מבעבעים וסנגרייה חופשי, מוסיקה טובה, קישוטי חג ותפריט סילבסטר שיכלול פתיח, עיקרית ומנה אחרונה. בין המנות: סינטה עגל על שקדי עגל; פילה בורי ברוטב וורדה; ריזוטו סרטנים ועוד. 290 ₪.

מסעדת אדלינה בקיבוץ כברי, בשיתוף היינן ג'וני שטרן מיקב שטרן, תחגוג את הסילבסטר עם ארוחת טעימות ב-250 ₪ לסועד, שתשולב ביינות מתחלפים. בין המנות: מאפה ממולא בתרד בר וחמציץ; קלמארי ממולא בקבב ים; טרטר פילה בקר עם חלה קלויה; שיפודי טלה או נתח קצבים ומנות נוספות. 
מסעדת אדלינה. צילום: יעל האן
מסעדת לישנסקי (הראשונים 42, מטולה) חוגגת את ערב הסילבסטר עם ארוחה חגיגית המורכבת ממנה ראשונה, עיקרית קינוח ביתי ויינות. בין המנות: טורטליני במילי פטריות יער וגבינות, ברוטב שמנת וכמהין; שיפודי חזה אווז על מצע פירה חלבי, סלט אסיאתי חם ועוד. הארוחה כוללת גם שתייה קלה זוגית ו-2 כוסות יין. בנוסף במהלך הערב יוגשו טעימות של ליקר הבית. 300 ₪ לזוג.

מסעדת אלמרסא (נמל עכו) של השף עלאא מוסא תציע תפריט ספיישלים לסילבסטר, ביניהם: קפוצ'ינו ארטישוק ירושלמי ושמן כמהין; אויסטר גילרדו; תמנון מקומי עם תרד בר, עראק סאבאת, שומר ומיץ לימון ועוד. התפריט יוגש החל מהשעה 19:00. מומלץ להזמין מקום מראש.

מסעדות אנגוס בצפון (דיר אל אסד, חיפה, מגדל) ילבשו חג בסילבסטר עם תפריט מיוחד שהרכיב השף נבות שלח. התפריט כולל 2 מנות פתיחה; מנה עיקרית מהנתחים של אנגוס על העצם, תוספת ויין/קאווה/בירה חופשי. 300-350 ₪ לזוג.

מסעדת אנגוס. צילום: אנטולי מיכאלו
סזרינה, המסעדה החדשה של השף מאיר אדוני וקבוצת כתית, שנפתחה לאחרונה במתחם הגולף קיסריה, מציעה ארוחת סילבסטר זוגית שתוגש בכל סוף השבוע של תחילת השנה האזרחית החדשה. בין המנות: סביצ'ה פלמידה עם סלט ארטישוק ירושלמי, חובזה ויוגורט עזים; אנטרקוט 400 גרם עם רוטב פלפלת וציר עגל, תרד בשמנת ופרמז'ן על עלים ירוקים ומנות נוספות. ניתן לבחור בגרסה צמחונית לכל מנה בתפריט. 590 ₪ לזוג.

במסעדת אדמה (מעלה ראשונים 8, זיכרון יעקב) יחגגו עם הופעה חיה בקצב ספרדי, ובתפריט מיוחד שיכלול פתיח, מנה ראשונה, מנת ביניים, עיקרית לבחירה, קינוח וכוס קאווה בחצות. המחיר: 250 ₪ לאדם. בין המנות שיוגשו: קדירת עגל עם ניוקי צרוב וירקות; פילה דג ים עם פירה מרווה.

בברוניתא (הנדיב 27, זיכרון יעקב) תופיע שרון עזריה ותוגש ארוחת טעימות. בין המנות: מרק קובה סלק; קינואה בשלושה צבעים; פרגיות ברוטב צ'ילי מתוק; מעדן טחינה עם חמאת בוטנים. כמו כן יוגשו לכל סועד כוס יין ושתייה חמה. המחיר לארוחה ולהופעה: 160 ₪ לאדם.

ביאניביצ'י (מושב בוסתן הגליל, בין עכו לנהריה) יציינו את השנה האזרחית החדשה עם אלכוהול וקוקטיילים, מוסיקה בועטת, תפרט עשיר והפתעות.

בדוניה רוסה בעין הוד תתקיים ארוחה מפוארת שתכלול תפריט זוגי שיוגש למרכז השולחן ויכלול מספר ראשונות, עיקריות קינוחים, שתייה קלה, יין הבית וקאווה בחצות. בין המנות: נתח קצבים; אמפנדס בשר וירקות; קרפצ'יו פילה בקר. 450 ₪ לזוג.

הצוק, מסעדת שף בראש הנקרה, מציעה ארוחת צהריים מיוחדת הכוללת מנות פתיחה, עיקריות ספיישל לבחירה וקינוחים. 225 ₪ לסועד. בין המנות: טורנדו רוסיני; חזה אווז על מצע פירה שורשים; יקיטורי סינטה על בטטה מהמדורה בציר בקר; בלאגן של מתוקים לקינוח.

>> סילבסטר במסעדות בתל אביב והמרכז
>> סילבסטר במסעדות בירושלים והדרום

תמונות בראש העמוד ובעמוד הבית: אילוסטרציה. thinkstock

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!
פורים 2023 - איפה אוכלים אחרי העדלאידע?