נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
ככל הנראה התשובה היא כן אלא אם ליאת וצוות העוזרים משפץ ביתך יחליטו להפתיע אותי לצבוע, לעצב ולמרק עבורי סלון חדש. לביתי הנוכחי עברתי כבר לפני שלושה חודשים אבל השיפוצים עוד לא נגמרו, והנה בואו של הפסח ריחות האביב, הלחץ החברתי המתון לקיומו של אירוע חניכה, והקבלה בחינם של כמה ימי חופש על חשבון הקדוש ברוך הוא מביאים אותי לקחת את החוק לידיים ולעשות לביתי מה שהוא לא עושה לי בעצמו.

למזלי התנדב חבר טוב לסייע במלאכת הרכבת הצבעים ובחירת הטקסטורות (בעיני זו תרומתנו להכנסת מעט מוטיבים ידידותיים לגבר המיועד, בבית שכולו אישה). לי נשארת עבודת הניקוי (לי ולא לעוזרת שהרי את כל התקציב הוצאתי על 3 גוונים של פיסטוק לקירות, ביעור העשבים מהגינה ושתילת פרחים) אז הלכתי ואספתי שורה של טיפים מכמה עקרות בית מנוסות. ראשית לימדו להגן בחירוף נפש (ובשכבה עבה של מסקנטייפ נייר) על הפנלים בעת הצביעה, ההדבקה קלה, ההסרה לוקחת שניות ולשם למטה אין כבר למה לרדת.

אם הרצפה שלכם לא נראית נקיה לא משנה כמה שפשפתם, ואין לכם תקציב להניח פרקט, שימו שטיח, אפשר למצוא באיכות לא רעה בכלל, במחירים סבירים. חומרי קסם לניקוי חרסינות, אמבטיות ושאר כלים סניטריים עושים בימים אלה עבודה נפלאה, ואין צורך לסחוט לימונים בכמות מסחרית כדי שהאמבטיה תבריק. והמלצה חשובה, אל תשכחו להשתמש בכפפות. בהתחלה זה מוזר כאילו אין תחושת שפשוף, אבל כשעור הידיים יראה כאילו לא רחצתם כוס בימי חייכם, אתם תודו לי ואני אודה בשמכם לממליצה (אגב יש ככפות שזה כמו להיות עם ולהרגיש בלי ככה מנסים עד שמוצאים את הסוג הכי נוח לשימוש).

אז לשאלה הראשונה ששאלתי, אני כנראה אשפשף, אבל הרבה פחות ממה שחשבתי, וכשהבית ילבש כולו חג, ריח של פריחת הדרים יעמוד באוויר, אני אקח נשימה עמוקה, מעורבת בבוקה אקונומיקה, ואברך את חודש ניסן.
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר