נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
ננה בית אוכל ומשקאות נחשב לאחד המקומות החמים בעיר, ויאמר לזכותו שהוא מחזיק בתואר כבר הרבה מאוד זמן. הסיבה היא שמירה על הסגנון הייחודי, רמת האוכל והשירות המוקפד. כך מצאנו אותו השבוע, כשחיפשנו מקום לאכול.
ננה ממוקם במתחם נווה צדק בבניין ששופץ בהתאם לייחודה של השכונה. במקום בר ארוך, חלל אוכל מרכזי, חללים פנימיים (כולל בר נוסף) וכן חדר פרטי ומיוחד. ניכר שנעשתה השקעה גדולה בתחום העיצוב, במרפסת הסגורה נשמרה אווירת הצומח בבניה של דק מעץ, ומפלס נמוך מרוצף בחלוקי נחל, ויש גם מפל מים קטן שיעשה את זה לאוהבי הפכפוך. אל לי לחטוא ולא לספר לכם שחובה ללכת לשירותים, הבנויים כמו מערה חצובה בסלע, שימוש בחומרים טבעיים והברזים לנטילת ידיים מחזירים ארוחה בזמן לימים שבהם לא היו ברזי חמת בכל מטבח.
לאחר הקדמה כה ארוכה הגיעה השעה לדבר על האוכל. כשבאים לננה יש לזכור כי בנוסף לתפריט הרגיל יש מיוחדים הכתובים על הלוח, ובין אם תבקשו ובין אם לאו, ישמחו להסביר ולהמליץ. התחלנו עם מרגריטה קפואה וכוס יין אדום ויצאנו לדרך. לראשונות חלקנו מנה של ירקות ירוקים עם פטריות שמפניון על מצע שום ופלפלים קלויים בתחמיץ אשר הוסיפו תיבול מיוחד משלהם, (אני באופן אישי אוהבת את הירוקים שלי חתוכים). הפטה כבד עוף היה מצויין, פרוסה נדיבה עטופה בחמאה עם ריבת תאנים המוגשת על מצע של טוסט ובליווי פרוסות טוסט נוספות. היה פשוט ונהדר.
לעיקריות התלבטנו בין מנות מהים או מהיבשה והגענו לפשרה, דג חרב בציפוי של פירורי לחם ואגוזים שהיה עסיסי מאוד ובשרי מאוד שהגיע על מצע של קרפצ'יו פלפלים, ומנה של פרוסות רוסטביף שמנמנות שהגיעו בלוויית רטטוי, לא ניתן לבחור את דרגת הבישול של הבשר, שמתי מבטחי בידי השף והתוצאה הייתה שביעות רצון כללית.
בשלב הקינוחים היינו מעט מעולפים, היין, האוכל והחימום עשו את שלהם, אבל בהתמדה ובדבקות במשימה פנינו לסקירה של תפריט הקינוחים. היתה התלבטות בין פאי אגסים או עוגת גבינה וההכרעה נפלה על הפאי, אחד כזה עם פיסטוקים ופירות יער שהיהנפלא, מוגש מחומם עם כדור גלידה. טיול לילי יכול היה להיות סיומת נפלאה, אבל היה קצת קר, התחממנו במחשבה שיש דברים שתמיד אפשר לחזור אליהם, ולא להתאכזב.

ננה בית אוכל ומשקאות
אחד העם 1, תל אביב
טלפון: 03-5161915
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר